
stukanie nieregularne w silniku m 6 disel
Siema wszyscy
!!!!!!!!!Jestem posiadaczem Mazdy 6 diesel 2003 136 KM zrobione 105000kim.Mam problem tego typu stuka mi cos w silniku podejzenia padly na wtryskiwacze ale to nie one tak chałasuja,a dzwiek jest bardzo podobny jak w poscie Otkisa oto on http://rapidshare.com/files/99905461/DS ... ml.Jeszcze jedna informacja pali OK jezdzi nie kopci moze ma ktos jakis pomysl z gory dziekuje.

-
zbolajza
witam wszystkich jestem tutaj nowy i prosze o pomoc .w czoraj wracajac do domu gdy zatrzymalem sie przed przejsciem dla pieszych silnik cos przydlawilo prawie ze zgasl ,jak ruszylem niemial mocy jakby pracowal nie na wszystkich garach,do toczylem sie do warsztatu kumpla tam podlaczyl mi kompa i stwierdzil ze silnik i elektryka jest wpozadku,odpala bez problemu na wolnych obrotach pracuje ruwno po dodaniu gazu cos jakby trzymalo ten silnik pasek popiskoje i cos stuka nie regolarnie mazda 6 dizel 2002 rok 160.000 km 121k prosze o pomoc moze ktos mial z was taki przypadek
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
Po pierwsze, Twój pierwszy raz nie usprawiedliwia Cię z poprawnego używania języka polskiego – więc popraw błędy bo oczy bolą.
Po drugie, jest taki specjalny dział pod nazwą Diesel (MZR-CD) i tam też przenoszę Twój wątek. Po trzecie, zapoznaj się z wątkami
podwieszonymi w/w dziale, a zwłaszcza o smoku olejowym, oraz z zawartością forum. Temat stuków jest obrobiony na wszelkie sposoby,
wystarczy poczytać chwilę. Dopisz też kiedy było kupione auto, kiedy był wymieniany rozrząd, na jakich częściach, kto robił wymianę,
czy kopci, etc.
Jak dla mnie to albo wtrysk Ci leje (wtedy kopci i stuka, ale nie traci mocy), albo masz zapieczony smok olejowy.
Po drugie, jest taki specjalny dział pod nazwą Diesel (MZR-CD) i tam też przenoszę Twój wątek. Po trzecie, zapoznaj się z wątkami
podwieszonymi w/w dziale, a zwłaszcza o smoku olejowym, oraz z zawartością forum. Temat stuków jest obrobiony na wszelkie sposoby,
wystarczy poczytać chwilę. Dopisz też kiedy było kupione auto, kiedy był wymieniany rozrząd, na jakich częściach, kto robił wymianę,
czy kopci, etc.
Jak dla mnie to albo wtrysk Ci leje (wtedy kopci i stuka, ale nie traci mocy), albo masz zapieczony smok olejowy.
Pozdor Myjk
sory myjk za bledy pisze z brukseli klawiature mam fancuska azert niemam znakow polskich , auto kupilem tutaj 2 miesiace temu z ksiazka serwisowa po zakupie zaciagnolem do serwisu gdzie wymienilem olej i wszystkie filtry co do rozzadu powiedzieli mi ze niema takiej koniecznosci bo jeszcze moge smialo jezdzic okolo 50 tys.km
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
kriis napisał(a):sory myjk za bledy pisze z brukseli klawiature mam fancuska azert niemam znakow polskich
Przestań się tłumaczyć z błędów, bo popełniasz takie, w których plitery nie są Ci potrzebne. Skup się, albo słownik sprawdzający pisownię zainstaluj.
kriis napisał(a):co do rozzadu powiedzieli mi ze niema takiej koniecznosci bo jeszcze moge smialo jezdzic okolo 50 tys.km
No to teraz wracaj do tych, co Ci sprzedali szrota i dochodź swoich praw, bo prawdopodobnie rozrząd Ci strzelił.
Pozdor Myjk
Jak rozrząd 'strzeli' to raczej nic już nie stuka
Popiskiwanie i obciążenie silnika ja bym szukał w okolicach paska wielorowkowego i napędzanych nim urządzeń – alternator, kompresor klimy. Ale ja nie mechanik, niech się wypowiedzą fachowcy.

Popiskiwanie i obciążenie silnika ja bym szukał w okolicach paska wielorowkowego i napędzanych nim urządzeń – alternator, kompresor klimy. Ale ja nie mechanik, niech się wypowiedzą fachowcy.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
gdyby rozrzad strzelil to bym nawet nie odpalil a pali doslownie na dotyk i pracuje rowno tylko po dodaniu gazu tak sie dzieje ,nie kopci
co do szrota to robilem szczegolowe kontrol technik do rejestracji tutaj i ani jednej usterki tak jak w ksiazce ,1 wlasciciel ktorego znam ,on zeby zarowki zmienic to do serwisu jezdzil
jutro sprawdze tak jak kolega mcbeth radzi zobaczymy
co do szrota to robilem szczegolowe kontrol technik do rejestracji tutaj i ani jednej usterki tak jak w ksiazce ,1 wlasciciel ktorego znam ,on zeby zarowki zmienic to do serwisu jezdzil
jutro sprawdze tak jak kolega mcbeth radzi zobaczymy
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
Ja również obstawiam okolice paska wielorowkowego. Być może łożysko na rolce napinacza lub na rolce pod napinaczem kończy swój żywot i zaczyna się zatrzymywać. Powodem stuków może być podskakujący napinacz tego paska gdy przyblokowuje się łożysko.
Życzę powodzenia...
Życzę powodzenia...
Rozrzad to conajwyzej mogl przeskoczyc jesli juz. Ale tez watliwe... W kazdym razie warto sprawdzic, a jeszcze bardziej warto zmienic go na nowy, bo nie wiadomo jaki (np. zamiennik) siedzi obecnie w silniku.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
mcbeth napisał(a):Jak rozrząd 'strzeli' to raczej nic już nie stuka![]()
Popiskiwanie i obciążenie silnika ja bym szukał w okolicach paska wielorowkowego i napędzanych nim urządzeń – alternator, kompresor klimy. Ale ja nie mechanik, niech się wypowiedzą fachowcy.
.... ale to co napisałes nie powoduje braku mocy , jak piski /stuki sa regularne do obrotow silnika ( a pewnie nikt tam nie zdejmowal miski ani nie wymienial uszczelek wtrysków ) to nie jest dobrze ( nie bede krakac ) ...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):( a pewnie nikt tam nie zdejmowal miski ani nie wymienial uszczelek wtrysków ) to nie jest dobrze ( nie bede krakac ) ...
Krakac to nie kracz, ale napis zjasno ze nalezy wyczyscic smoka i sprawdzic przedmuchy pod uszczelkami, bo kolega (wlasciciel) chyba swiezy tutaj
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Jaksa napisał(a):( a pewnie nikt tam nie zdejmowal miski ani nie wymienial uszczelek wtrysków ) to nie jest dobrze ( nie bede krakac ) ...
Krakac to nie kracz, ale napis zjasno ze nalezy wyczyscic smoka i sprawdzic przedmuchy pod uszczelkami, bo kolega (wlasciciel) chyba swiezy tutaj
A Ty kolego zwolnij przy pisaniu , patrz gdzie klikasz bo zjadasz literki

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Moze i tak, ale moze jeszcze nie obrocilo... (oby). A literki zjadam, bo mi leci jakis masakryczny backup i zanim zobacze co pisze to kilka wyrazow juz naklikam – czuje sie jakbym na 486 pisal 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Trzeba miec nadzieje ze nie jest za pozno ale jak stuka to po ptakach , nie chcę tutaj pisac czarnych scenariuszy bo moze to zupełnie inny problem – czas pokaze. Jak Ci za wolno smiga komp wymiana wskazana


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
kriis napisał(a):.... gdy korbe obroci to mozna sobie jedynie wyczyscic portfel
coto znaczy bo niemam pojecia,a tutaj malo kto bawi sie wtak glepsze naprawy tylko wymiana silnika mniejszy koszt
Napisze moze bardziej obrazowo :
Jeszcze nie udalo mi sie uratowac wału korbowego w zadnym stukajacym motorze , dodam ze wymiana wału korbowego ( nowego ) mija sie z celem bo koszt wału zabija ( 9 tys zł ) dlatego w PL tez juz sie wymienia silniki na uzywane sprawne ( ktorych tez juz zaczyna brakowac ) to najszybsze ale nie najtansze rozwiazanie . Generalnie zrobic dobrze w/g zalecen producenta silnik trzeba wydac duza kase . Są tez fachowcy ktorzy szlifuja wał nizej fabrycznego wymiaru , dorabiaja panewki i sprzedaja auto ktore i tak konczy swe zycie w serwisie – wał jest tak osłabiony ze pęka , dla przykładu viewtopic.php?f=90&t=45789&start=260
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jak pisalem wczesniej odpala bez problemu na dotyk pracuje rowno tylko po do daniu gazu tak jak by cos go wstrzymuje ,pasek po piskuje i jest takie nie regularne stukanie
np.zastuka 2,3 razy chwile przerwy i tak samo stukanie jest raz cichsze raz glosniejsze zobaczymy jutro dam znac jak zdejma pasek i sprawdza wszystkie elementy napedzane nim jesli cos powazniejszego wymiana motorka
np.zastuka 2,3 razy chwile przerwy i tak samo stukanie jest raz cichsze raz glosniejsze zobaczymy jutro dam znac jak zdejma pasek i sprawdza wszystkie elementy napedzane nim jesli cos powazniejszego wymiana motorka
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
Napisz napisz, i oby to nie bylo tak jak Jaksa pisze...
A laptoka nie zmienie, bo to firmowy, i tak dobrze ze mam jaki mam
A laptoka nie zmienie, bo to firmowy, i tak dobrze ze mam jaki mam
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
witam chyba raczej nik nie trafil okazalo sie ze to jeden wtrysk padl leje paliwo dzisiaj ogladalo auto 3 fachmanow i kazdy to stwierdzil
oczywiscie sprawdzili smok czysciutki,zdjeli pasek wielo klinowy sprawdzajac wszystkie lozyska ok,gdy zdjeli mise ciagali magnesem zero opilek,dobrali sie do rozrzadu tam tez wszystko oki rozrzad na orginalach
jutro maja skolowac jeden wtrysk i sprawdzic wymieniajac,podejzewaja 1
tylko mam pytanie gdy wtrys padl ,jesli,czy nie warto wymienic wszystkie i jaka jest cena +/– w polsce
oczywiscie sprawdzili smok czysciutki,zdjeli pasek wielo klinowy sprawdzajac wszystkie lozyska ok,gdy zdjeli mise ciagali magnesem zero opilek,dobrali sie do rozrzadu tam tez wszystko oki rozrzad na orginalach
jutro maja skolowac jeden wtrysk i sprawdzic wymieniajac,podejzewaja 1
tylko mam pytanie gdy wtrys padl ,jesli,czy nie warto wymienic wszystkie i jaka jest cena +/– w polsce
- Od: 28 lut 2010, 08:15
- Posty: 12
To chyba dobrze ze to tylko wtrysk ? Proponuje wymontowac wszystkie i sprawdzic w Denso ( tam maja odpowiedni sprzet a moze i serwis ma ? w PL ASO nie dysponuje czyms takim ) tak na marginesie Ty kolego nie pytaj ile tu w PL kosztuja uzywane wtryski bo wszystko co jest u nas jest z Twoich stron wiec tam u Ciebie bedzie pewnie taniej 
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6