Dziwne zachowanie po wymianie świec

Postprzez Piaskun20 » 19 lut 2010, 16:53

Mianowicie: Silnik na wolnych obrotach zaczął "szarpać". Można wyczuć co jakieś 2-3 sekundy mocniejsze drgania w środku samochodu. Podczas tego zjawiska dochodzi również lekki spadek obrotów. (o około 500). Co to może być? Zastanawiam się teraz nad wymianą przewodów. Czy słusznie?
Piaskun20
 

Postprzez Piotrek_wroc » 20 lut 2010, 13:09

Witam,
z mojej strony polecam sprawdzić świece(czy świeca ma czarne kreski, nie dające się nawet zeskrobać)) i sprawdzić przewody (szczególnie gdy w środku, gdzie wchodzi świeca, jest biały nalot)

miałem podobny problem...szarpanie itp.
efekt:
– do wymiany przewody (jeden upalony – biały nalot)
– wymiana świec – (na jednej czarne pęknięcia :/)

pozniej silnik zaczął się kołysać od 250 do 900rpm..
– a na koniec.....przepływomierz mi padł :/ właśnie szukam nowego.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez Piaskun20 » 20 lut 2010, 16:51

właśnie o to chodzi że problem powstał po wymianie świec na nowe:) Za chwilkę jadę szukać przewodów, zobaczymy czy to pomoże.
Piaskun20
 

Postprzez Enduro » 27 lut 2010, 20:36

mazda wymaga originalnych swiec i przewodow wysokiego napiecia!
a wszelki inne:
niebieski ,zlote i platynowe...
nie daja oczekiwanego efektu!
sam kiedys w mojej Ge zamontowalem najlepsze jakie byly na rynku platynowe, czteroelektrodowe swiece Boscha i po krotkim czasie szukalem originalnych..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Piotrek_wroc » 27 lut 2010, 20:57

Enduro napisał(a):a wszelki inne:
niebieski ,zlote i platynowe...
nie daja oczekiwanego efektu!

no ale przecież GF ma w oryginale platynowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2006, 22:06
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg

Postprzez Krzysiek Mazda » 27 lut 2010, 22:05

:) Czesc jestem tu nowy ale od paru dobrych lat mam Mazde 323F 1,8 1990 r.oraz 626 GF 2,0 2001r,jestem z zawodu elektromechanikiem ale bardziej lubie mechanike,wiesz kiedys kupilem niewlasciwe swiece i mialem podobne problemy,objawy w 323F.Kupilem wiec znowu nowe swiece tym razem NGK pod model samochodu a dokladnie pod model silnika no i od razu tez kable NGK polecam szczegolnie do LPG,roznica byla kolosalna silnik dostal nowego zycia,smigam na tym zestawie juz 6 lat bez wymiany zrobilem okolo 80 Tys.kilometrow i nadal jest bardzo dobrze-Pozdrawiam a cha polecam strone firmy NGK tam mozna dobrac swiece oraz kable.
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 21:35
Posty: 67

Postprzez Enduro » 28 lut 2010, 00:27

Piotrek_wroc napisał(a):
Enduro napisał(a):a wszelki inne:
niebieski ,zlote i platynowe...
nie daja oczekiwanego efektu!

no ale przecież GF ma w oryginale platynowe.

myslalem o kolorych kabli i innych producentach swiec
tylko ori..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6