Skaczące, falujące obroty GE

Postprzez Ania69 » 22 lut 2010, 19:50

Jesli masz mozliwosc podlacz pod komputer moze wyskoczy jakis blad obroty nie faluja?
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Bartosz_ » 22 lut 2010, 20:10

ja mam podobny problem. przy minimalnym wciśnięciu pedału gazu silnik tak jakby zaczyna się dławić i obroty od razy spadają.... co to jest ?
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez bazyl wspaniały » 22 lut 2010, 20:12

Ania69 napisał(a):Przy przepustnicy jak masz zalozona linke gazu powinna byc srubka musisz ja poluzowac kluczykiem i wkrecic srubke az obroty beda dobre .U mnie byly tak w cronosie obnizane bo automat szarpal Pozdrawiam

No trochę to bardziej złożony proces, to jest wielopunktowy wtrysk z czujnikiem położeni przepustnicy, przepływomierzem i paroma innymi czujnikami a nie regulacja linką jak w gaźniku sprzed 30 lat.
Jest to opisane na forum, ale tak jak tobie tak i mnie nie chce się szukać :P
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Ania69 » 22 lut 2010, 20:53

Jesli diagnostyka nic nie wykazuje to i te metody z przed 30 lat sie przydaja W automacie byly obroty 1000 i denerwujace bylo wrzucanie biegu bylo jakby szarpniecie Wszyscy pseldo fachowcy tylko potrafia podlaczyc pod kompa i jak tam nic nie wykaze to wymienili by pol samochodu Tutaj problem sie rozwiazal zwykla srubka i problem zniknal Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez dyszel » 22 lut 2010, 21:00

jak niskie masz te obroty – jeśli obrotomierz wskazuje około 650-700 RPM to obroty są prawidłowe. Silniki seri FP i FS mają dość niskie wolne obroty i tendencję do drżenia – sprawdź poduszki zawieszenia silnika ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez bazyl wspaniały » 22 lut 2010, 23:26

A najczęstrzą przyczyną jest zapowietrzony układ chłodzenia lub zbyt mało płunu w tymże układzie.
PS. Wspominalem coś o komputerze?? nieeee ;p
Ale pokazał by czy któryż z czujników nie oszukuje, a one mają ogromny wpływ na to. Idź po bandzie i cały silnik wymieni :D ;p Dżołk naturalnie ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez pabloKalsz » 23 lut 2010, 15:56

autko nie faluje obrotami i nie szarpie poprostu ma za niskie obroty.
jedno co zauwarzyłem to zpalanie się zwiekszyło.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez Hugo » 23 lut 2010, 17:24

pabloKalsz napisał(a):autko nie faluje obrotami i nie szarpie poprostu ma za niskie obroty.
jedno co zauwarzyłem to zpalanie się zwiekszyło.
Ma za niskie obroty na zimnym czy ciepłym silniku? Sonda lambda do sprawdzenia.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez pabloKalsz » 24 lut 2010, 19:27

niskie tylko na gorącym silniku
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez GabeekKL » 24 lut 2010, 19:45

Z tego co pamietam to najpierw wprowadzasz w tryb serwisowy( wkladasz kawalek drucika w piny GND i TEN mostkując je w gnieździe diagnostycznym) potem ustawiasz obroty srubka przy przepustnicy. Ustawiasz na 750 obrotow, gasisz auto, wyciagasz zworke z gniazda diagnostycznego, odpalasz i cieszysz sie rownymi obrotami. Przynajmniej tak robilo sie w BG. Najpierw sprawdz te sondy. Nie naciagaj nigdzie zadnej linki bo to nie Wołga. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez sawmaster » 24 lut 2010, 22:38

ustaw zapłon 9-11 stopni w trybie diagnostycznym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2008, 23:51
Posty: 36
Auto: Ford probe 2.0 16V

Postprzez GabeekKL » 24 lut 2010, 23:13

W 1.8 i 2.0 o ile sie orientuje to powinno sie ustawic na 12 stopni zaplon, a w V6 na 10.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez Hugo » 24 lut 2010, 23:58

pabloKalsz napisał(a):niskie tylko na gorącym silniku
To tym bardziej sonda lambda do sprawdzenia.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez pabloKalsz » 6 mar 2010, 19:21

jet nowy objaw spalanie kosmos.
A mam pytanie jak ustawić ten zapłon "stopnie" ? Z kont jest punkt 0
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez pabloKalsz » 6 mar 2010, 19:23

jutro biorę sondę w obroty
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez Hugo » 7 mar 2010, 11:15

pabloKalsz napisał(a):jutro biorę sondę w obroty
Nareszcie ;)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez pabloKalsz » 13 mar 2010, 13:13

panowie byłem u kumpla w warsztacie podłączone auto do kompa i błędów brak?
ustawiałem obroty w trybie serwisowym ale dupa po wyciągnięciu zworki wracają do bardzo niskich a pali jak smoczyca
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez Zigusnik » 24 maja 2010, 19:06

Witam Wszystkich
Więc przeszukałem całe forum ale takich objawów nie znalazłem wiec dlatego nowy wątek. Moja GE od jakiegoś czasu zaczęła mieć niebanalne obroty. Gdy odpalam od razu wskakuje mi na 3 tyś po nagrzaniu zaczyna falować między 1,5 a 2 tyś, w trakcie jazdy obroty jeszcze spadają ale na luzie mam między 900 a 1300 obrotów tak dzieje się na benzynie. Gaz mam holendra Koltec objawy (wymienione uszczelki parownik, rozdzielacz, nowy krokowy) i obroty około 1200 gdy wyreguluje ale gdy chce dodać gazu samochód dusi się i gaśnie. Podejrzewam lewe powietrze ale przepustnica wyczyszczona wszystko poskładane jak trzeba niema dziur w dolocie przepływomierz wygląda ma cały poziom płynu w układzie chłodzącym git. Jak odłącze przewód przy śrubce od regulacji to wskakuje na 3 tyś jak podłącze to spada do 1500-2000 i faluje. Proszę o jakieś sugestie.
Zigusnik
 

Postprzez suchy11111 » 24 maja 2010, 19:26

nie wiem czy to ci cos pomoze ale moj tesc mial tak w astrze i pomoglo reset kompa tj. odlaczyc akumulator na minute i spowrotem podlaczyc :) powinno pomoc POZDR
suchy11111
 

Postprzez noxes » 24 maja 2010, 20:55

odłączasz aku i wciskasz stop. Potem podlaczasz palisz przejeżdzasz parę kilometrów i sprawdzasz jak jest.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6