Skaczące, falujące obroty GE
Ania69 napisał(a):Przy przepustnicy jak masz zalozona linke gazu powinna byc srubka musisz ja poluzowac kluczykiem i wkrecic srubke az obroty beda dobre .U mnie byly tak w cronosie obnizane bo automat szarpal Pozdrawiam
No trochę to bardziej złożony proces, to jest wielopunktowy wtrysk z czujnikiem położeni przepustnicy, przepływomierzem i paroma innymi czujnikami a nie regulacja linką jak w gaźniku sprzed 30 lat.
Jest to opisane na forum, ale tak jak tobie tak i mnie nie chce się szukać

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Jesli diagnostyka nic nie wykazuje to i te metody z przed 30 lat sie przydaja W automacie byly obroty 1000 i denerwujace bylo wrzucanie biegu bylo jakby szarpniecie Wszyscy pseldo fachowcy tylko potrafia podlaczyc pod kompa i jak tam nic nie wykaze to wymienili by pol samochodu Tutaj problem sie rozwiazal zwykla srubka i problem zniknal Pozdrawiam
- Od: 5 gru 2009, 15:11
- Posty: 378
jak niskie masz te obroty – jeśli obrotomierz wskazuje około 650-700 RPM to obroty są prawidłowe. Silniki seri FP i FS mają dość niskie wolne obroty i tendencję do drżenia – sprawdź poduszki zawieszenia silnika 

A najczęstrzą przyczyną jest zapowietrzony układ chłodzenia lub zbyt mało płunu w tymże układzie.
PS. Wspominalem coś o komputerze?? nieeee ;p
Ale pokazał by czy któryż z czujników nie oszukuje, a one mają ogromny wpływ na to. Idź po bandzie i cały silnik wymieni
;p Dżołk naturalnie 
PS. Wspominalem coś o komputerze?? nieeee ;p
Ale pokazał by czy któryż z czujników nie oszukuje, a one mają ogromny wpływ na to. Idź po bandzie i cały silnik wymieni

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
autko nie faluje obrotami i nie szarpie poprostu ma za niskie obroty.
jedno co zauwarzyłem to zpalanie się zwiekszyło.
jedno co zauwarzyłem to zpalanie się zwiekszyło.
- Od: 21 lut 2010, 14:02
- Posty: 6
Ma za niskie obroty na zimnym czy ciepłym silniku? Sonda lambda do sprawdzenia.pabloKalsz napisał(a):autko nie faluje obrotami i nie szarpie poprostu ma za niskie obroty.
jedno co zauwarzyłem to zpalanie się zwiekszyło.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Z tego co pamietam to najpierw wprowadzasz w tryb serwisowy( wkladasz kawalek drucika w piny GND i TEN mostkując je w gnieździe diagnostycznym) potem ustawiasz obroty srubka przy przepustnicy. Ustawiasz na 750 obrotow, gasisz auto, wyciagasz zworke z gniazda diagnostycznego, odpalasz i cieszysz sie rownymi obrotami. Przynajmniej tak robilo sie w BG. Najpierw sprawdz te sondy. Nie naciagaj nigdzie zadnej linki bo to nie Wołga. Pozdrawiam.
- Od: 17 sty 2010, 17:17
- Posty: 72
- Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6
To tym bardziej sonda lambda do sprawdzenia.pabloKalsz napisał(a):niskie tylko na gorącym silniku
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
jet nowy objaw spalanie kosmos.
A mam pytanie jak ustawić ten zapłon "stopnie" ? Z kont jest punkt 0
A mam pytanie jak ustawić ten zapłon "stopnie" ? Z kont jest punkt 0
- Od: 21 lut 2010, 14:02
- Posty: 6
NareszciepabloKalsz napisał(a):jutro biorę sondę w obroty
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
panowie byłem u kumpla w warsztacie podłączone auto do kompa i błędów brak?
ustawiałem obroty w trybie serwisowym ale dupa po wyciągnięciu zworki wracają do bardzo niskich a pali jak smoczyca
ustawiałem obroty w trybie serwisowym ale dupa po wyciągnięciu zworki wracają do bardzo niskich a pali jak smoczyca
- Od: 21 lut 2010, 14:02
- Posty: 6
Witam Wszystkich
Więc przeszukałem całe forum ale takich objawów nie znalazłem wiec dlatego nowy wątek. Moja GE od jakiegoś czasu zaczęła mieć niebanalne obroty. Gdy odpalam od razu wskakuje mi na 3 tyś po nagrzaniu zaczyna falować między 1,5 a 2 tyś, w trakcie jazdy obroty jeszcze spadają ale na luzie mam między 900 a 1300 obrotów tak dzieje się na benzynie. Gaz mam holendra Koltec objawy (wymienione uszczelki parownik, rozdzielacz, nowy krokowy) i obroty około 1200 gdy wyreguluje ale gdy chce dodać gazu samochód dusi się i gaśnie. Podejrzewam lewe powietrze ale przepustnica wyczyszczona wszystko poskładane jak trzeba niema dziur w dolocie przepływomierz wygląda ma cały poziom płynu w układzie chłodzącym git. Jak odłącze przewód przy śrubce od regulacji to wskakuje na 3 tyś jak podłącze to spada do 1500-2000 i faluje. Proszę o jakieś sugestie.
Więc przeszukałem całe forum ale takich objawów nie znalazłem wiec dlatego nowy wątek. Moja GE od jakiegoś czasu zaczęła mieć niebanalne obroty. Gdy odpalam od razu wskakuje mi na 3 tyś po nagrzaniu zaczyna falować między 1,5 a 2 tyś, w trakcie jazdy obroty jeszcze spadają ale na luzie mam między 900 a 1300 obrotów tak dzieje się na benzynie. Gaz mam holendra Koltec objawy (wymienione uszczelki parownik, rozdzielacz, nowy krokowy) i obroty około 1200 gdy wyreguluje ale gdy chce dodać gazu samochód dusi się i gaśnie. Podejrzewam lewe powietrze ale przepustnica wyczyszczona wszystko poskładane jak trzeba niema dziur w dolocie przepływomierz wygląda ma cały poziom płynu w układzie chłodzącym git. Jak odłącze przewód przy śrubce od regulacji to wskakuje na 3 tyś jak podłącze to spada do 1500-2000 i faluje. Proszę o jakieś sugestie.
-
Zigusnik
nie wiem czy to ci cos pomoze ale moj tesc mial tak w astrze i pomoglo reset kompa tj. odlaczyc akumulator na minute i spowrotem podlaczyc
powinno pomoc POZDR
-
suchy11111
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6