Gaśnie po odpaleniu na cieplym silniku

Postprzez mario1616 » 25 gru 2009, 17:11

Witam. Po odpaleniu rozgrzanego silnika obroty spadaja do 100 i autko gasnie ( chociaz nie zawsze). Na zimnym jest wszystko ok. Obroty nie faluja, na cieplym trzyma 800 obr. Jesli od razu po odpaleniu cieplego rusze to wszystko jest ok. Jakies sugestie? Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdro.

i Wesolych :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez lesiux » 25 gru 2009, 22:19

sprawdzałeś kody błędów?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez mario1616 » 28 gru 2009, 14:09

@up
Nie mialem zbytnio czasu.

Dzisiaj wlalem polowe baku pb98, troszke pojezdzilem i o dziwo problem zniknal calkowicie, zobaczymy czy tylko na chwile. Dam znac :)

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Yellowmen » 28 gru 2009, 16:41

a nie zalałeś ON przez pomyłkę?? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez ROMAN-R87 » 28 gru 2009, 17:04

moze byc slaba pompa paliwa
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez mario1616 » 28 gru 2009, 17:05

Zabawne :P zawsze patrze co wlewam :)
btw. chyba nawet nie wchodzi "lejek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Yellowmen » 28 gru 2009, 19:18

ja znam takich czarodziejów co potrafią zatankować nie to co trzeba :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez organo » 28 gru 2009, 19:33

1 sprawdzic kody bledow pewnie nic nie pokarza a to dobrze w tym przypadku.
2 troszkie pokrecic srubkami od regulacji biegu jalowego ta na gorze pionowa co jest tam czyms zaklejona wykrecenie o obr powinno pomoc.
3 po trzecie to w sumie jako pierwsze zrob sprawdz dokladnie dolot obstawiam ze gdzies dziurka jest :)
jesli to nie pomoze to do czysczenia silniczek krokowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez mario1616 » 29 gru 2009, 00:23

@Organo
Dzieki wielkie za porade, zastosuje sie do tego. Tak jak pisales, bledow nie ma, wiec pozostaja 2 opcje. Na razie jest ok, sprawdze jutro czy problem sie znowu pojawia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez g.e. » 29 gru 2009, 01:09

Witam. W mojej mażdzie również mam za niskie obroty, jednak jest jeden problem – nie chce odpalić w trybie serwisiowym by ustawić jej obroty. Moze ktos wie dlaczego? No to czekam na podpowiedż z góry dzięki. :(
klapi
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 01:00
Posty: 5
Skąd: Stalowa Wola
Auto: mazda 323c 1,5 16v

Postprzez lesiux » 29 gru 2009, 11:38

odkręć śrubę wolnych obrotów, jak masz za bardzo wkręconą to nie chce odpalić no i silnik musi być oczywiście nagrzany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez g.e. » 29 gru 2009, 12:29

Oki ide zaraz to sprawdzić i zobacze czy uda mi sie samemu błedy odczytać :D
klapi
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 01:00
Posty: 5
Skąd: Stalowa Wola
Auto: mazda 323c 1,5 16v

Postprzez g.e. » 29 gru 2009, 14:14

No fakt udało sie, teraz jak kupie szczeliniomierz to ustawie przepustnice, bo chyba trzeba. A jescze jedno pytanie. Chciałem sprawdzić błedy i na stacyjce w pozycji ON świeci się cały czas a jak włacze silnik to się nie świeci. To co nie ma błedów-nie moge doczytać na forum . Co to znacz, nie ma żadnych błędów.
klapi
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 01:00
Posty: 5
Skąd: Stalowa Wola
Auto: mazda 323c 1,5 16v

Postprzez lesiux » 29 gru 2009, 14:43

dobrze wpiąłeś diodę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez g.e. » 29 gru 2009, 17:49

Tak wpiąlem jak w opisie FEN i B+ ale ale chyba trzeba jeszce zmostkować GND i TEN bo tego nie zrobiłem.
klapi
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 01:00
Posty: 5
Skąd: Stalowa Wola
Auto: mazda 323c 1,5 16v

Postprzez lesiux » 29 gru 2009, 19:07

g.e. napisał(a):trzeba jeszce zmostkować GND i TEN


trzeba :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez g.e. » 30 gru 2009, 00:02

No i poszło, sprawdziłem błędy, pokazało 12 czyli przepustnica, ustawiłem na wartości z forum 0,43 v zobacze jutro jak się będzie sprawował. Jeszcze jedno zrobić będe musiał, kupić nowa rure dolotową albo ja załatać sposobami z forum bo jest pęknieta :( Ale chyba to norma w mazdach a i lata robia swoje POZDRO
klapi
Początkujący
 
Od: 29 gru 2009, 01:00
Posty: 5
Skąd: Stalowa Wola
Auto: mazda 323c 1,5 16v

Postprzez organo » 30 gru 2009, 10:55

g.e.

tak rury pekaja z czasem jesli jeszcze ktos czesto tam grzebie to szybciej siadaja.
i zalataj od razu nie jezdzij z taka ! nawet tasma gruba w zmacnianą to okrec porzadnie kilka razy a jak sobie trafisz gdzies to kupisz uzywke czy nowa.
jak by sie uparl to pewnie by przypasowal cos od jakiegos Daewoo sa po taniosci tylko trzeba by isc do dobrego sklepu i poprzymierzac co by tam podeszlo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez mario1616 » 24 lut 2010, 16:13

Problem powrocil. Moze ktos wrzucic fote gdzie jest ta srubka od regulacji obrotow?

Edit: ZNALAZLEM! :P pokrecilem, poregulowalem i teraz chodzi jak pszczolka :) dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez mario1616 » 25 lut 2010, 12:02

Ku.... zauwazylem ze nie trzyma obrotow po przygazowaniu na wlaczonych swiatlach/radiu itd. Aku czy co do wymiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323