programowanie pilota
Siemka
Wiesz co, możliwe, że faktycznie centralka od pilota się rozkodowała jakimś dziwnym cudem, ewentualnie nie dochodzi zasilanie do niej lub pilot uwalony. Wejdź na forum eletroda.pl i poszukaj tam odpowiedzi... naprawdę są tam ludzie, którzy znają się świetnie na rzeczy i pomogą. Ja też korzystałem z ich pomocy gdy kupiłem sobie pilota z centralką do mojej 626.
Centralny zamek programuje się przez specjalną kombinacje otwierania i zamykania drzwi, kręcenia kluczykiem w stacyjce. Szukaj.
Wiesz co, możliwe, że faktycznie centralka od pilota się rozkodowała jakimś dziwnym cudem, ewentualnie nie dochodzi zasilanie do niej lub pilot uwalony. Wejdź na forum eletroda.pl i poszukaj tam odpowiedzi... naprawdę są tam ludzie, którzy znają się świetnie na rzeczy i pomogą. Ja też korzystałem z ich pomocy gdy kupiłem sobie pilota z centralką do mojej 626.
Centralny zamek programuje się przez specjalną kombinacje otwierania i zamykania drzwi, kręcenia kluczykiem w stacyjce. Szukaj.
- Od: 13 paź 2008, 23:26
- Posty: 27
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 99' 170kkm
Jak masz ksiazke do mazdy to tam jest napisane, ze jak masz kod kluczykow to jak zgubisz to w aso wyrobia te same, to bylo co do imobilajzera, moze tez sie tyczy pilota, ale bankowo w aso dorobia ci dobry
edit
Nie wiem ile moze kosztowac, raczej nie da sie nic wylutowac z plytki hehe, chociaz moge sie mylic(moze i sie da, ale jaka masz pewnosc, ze to bedzie dzialac?). Prawdopodobnie oni dorabiaja i programuja na twoje pasmo, albo caly alarm centralke programuja na nowe pasmo. Jak masz niedaleko aso Mazdy to sie przejedz i zapytam. Jak bys wiedzial konkretnie to napisz na forum moze sie komus kiedys przydac.
Pozdrawiam.
edit
niko123 napisał(a):nie mam niestety ksiązki do tej mazdy. orientujesz się ile moze kosztowac takie dorobienie w ASO, czy jest ewentualnie mozliwosc przelutowania pamięci z płytki pilota do pilota takiego samoego gdybym dokupił jako uzywany>>?
Nie wiem ile moze kosztowac, raczej nie da sie nic wylutowac z plytki hehe, chociaz moge sie mylic(moze i sie da, ale jaka masz pewnosc, ze to bedzie dzialac?). Prawdopodobnie oni dorabiaja i programuja na twoje pasmo, albo caly alarm centralke programuja na nowe pasmo. Jak masz niedaleko aso Mazdy to sie przejedz i zapytam. Jak bys wiedzial konkretnie to napisz na forum moze sie komus kiedys przydac.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 22 lut 2010, 08:46 przez Dawid_J-bie, łącznie edytowano 1 raz
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
LPG
9l/100km
- Od: 12 sty 2010, 17:54
- Posty: 43
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG
Kolego niko123, ja miałem ten sam problem. Ściągnij sobie service manuala do 626 i tam masz pięknie opisaną procedurę programowania pilota. Czasem może być tak, ze centralka "zgubi" pilociki i trzeba je na nowo sparować z nią. Mi ta operacja zajęła jakieś 20 sekund A radość nieopisana
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Witam,
udało się coś zrobić? Mam ten sam problem i chętnie bym skorzystał z kolegi doświadczenia...
Dodam, że procedura programowania jaką dostałem z katalogu od jednego mechanika wygląda tak:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy (jest tu nieścisłość w przypadku mojej GFki bo nie mam takiego wyłącznika w drzwiach tylko pod sufitem na środku)
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
* jeśli tak nie jest odczekać 40 sekund i powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
– jeżeli nie wykonać czynności:
* jednokrotnie nacisnąć wyłącznik lampki oświetlenia w drzwiach kierowcy
* drzwi muszą się zablokować i odblokować dwukrotnie
* powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
U mnie to niestety nie zadziałało...
Pozdrawiam
udało się coś zrobić? Mam ten sam problem i chętnie bym skorzystał z kolegi doświadczenia...
Dodam, że procedura programowania jaką dostałem z katalogu od jednego mechanika wygląda tak:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy (jest tu nieścisłość w przypadku mojej GFki bo nie mam takiego wyłącznika w drzwiach tylko pod sufitem na środku)
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
* jeśli tak nie jest odczekać 40 sekund i powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
– jeżeli nie wykonać czynności:
* jednokrotnie nacisnąć wyłącznik lampki oświetlenia w drzwiach kierowcy
* drzwi muszą się zablokować i odblokować dwukrotnie
* powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
U mnie to niestety nie zadziałało...
Pozdrawiam
- Od: 23 sty 2010, 22:26
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GF kombi 2.0 16V
Kiedyś też miałem problem z pilotem, majstrowałem przy nim i musiałem ponownie zaprogramować, skorzystałem z opisu programowania z tego forum chyba do mazdy 323 i o dziwo wszystko zagrało, pilot działa do dzisiaj.
- Od: 4 wrz 2008, 11:09
- Posty: 13
- Skąd: Poznań, Murowana Goślina
- Auto: 626 GF 2.0 98r.
michanek1 napisał(a):Witam,
udało się coś zrobić? Mam ten sam problem i chętnie bym skorzystał z kolegi doświadczenia...
Dodam, że procedura programowania jaką dostałem z katalogu od jednego mechanika wygląda tak:
– niezbędne są wszystkie piloty
– wyjąć kluczyk z zapłonu
– zamknąć wszystkie drzwi
– otworzyć drzwi kierowcy
– następujące czynności powtórzyć w ciągu 24 sekund:
* kluczyk w wyłączniku zapłonu obrócić 3 razy w położenie ON i następnie ponownie w położenie LOCK
* wyciągnąć kluczyk
* trzykrotnie nacisnąć wyłącznik oświetlenia wewnętrznego w drzwiach kierowcy (jest tu nieścisłość w przypadku mojej GFki bo nie mam takiego wyłącznika w drzwiach tylko pod sufitem na środku)
dotąd się zgodzę... dalej sprawa wygląda inaczej
* drzwi powinny się zablokować i odblokować
* jeśli tak nie jest odczekać 40 sekund i powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
– dwukrotnie nacisnąć przycisk zablokowania lub odblokowania na każdym z pilotów
– każdorazowo po użyciu pilota drzwi muszą się zablokować i odblokować
– jeżeli nie wykonać czynności:
* jednokrotnie nacisnąć wyłącznik lampki oświetlenia w drzwiach kierowcy
* drzwi muszą się zablokować i odblokować dwukrotnie
* powtórzyć proces od czynności "otwieranie drzwi kierowcy"
U mnie to niestety nie zadziałało...
Pozdrawiam
I nic dziwnego, że nie działa, po 3krotnym wciśnięciu krańcówki przy progu (którą musisz mieć, niezależnie od wersji wyposazenia) wciskasz 2xguzik na każdym pilocie, dopiero wtedy cenral załącza się 2x.... to tak w wielkim skrócie.
Daj znać o efektach.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
thy
v8 lover
Sprawdziłem kolego, masz rację, centralny się załączył. Okazało się, że mam martwego pilota. Pojechałem do serwisu Mazdy i spytałem o koszt nowego – około 800 zł wymieniłem więc w zwykłym warsztacie elektrycznym centralkę do której dostałem 2 piloty, koszt 120 zł i po kłopocie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 23 sty 2010, 22:26
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GF kombi 2.0 16V
michanek1 napisał(a):Sprawdziłem kolego, masz rację, centralny się załączył. Okazało się, że mam martwego pilota. Pojechałem do serwisu Mazdy i spytałem o koszt nowego – około 800 zł wymieniłem więc w zwykłym warsztacie elektrycznym centralkę do której dostałem 2 piloty, koszt 120 zł i po kłopocie
Pozdrawiam
Z tego co pamiętam używane ori piloty ktoś sprzedawał wcale nie tak dawno temu za 50 czy 80 zł. Niemniej cieszę się, ze problem z CZ został finalnie rozwiązany.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
thy
v8 lover
mój pilot zaczął działąć bez żadnego programowania. Okazało się tez ze bateria była dobra lecz nie stykał pod przyciskami do płytki . mój magik od kluczyków i pilotów pod przyciski podłożył małe kawałki ''pazłotka '' od czekolady i wszystko jest ok.. dzieki za podpowiedzi pozdrawiam
- Od: 14 lut 2010, 13:51
- Posty: 21
W GW z 98/99 zadziałało.
Zablokowałem drzwi kluczykiem (otwarte okno ja w środku). Otworzyłem blokadę drzwi kierowcy od wewnątrz . Następnie kluczyk w stacyjkę i zabawa x3. Następnie otworzyłem drzwi i 3x wyłącznik w słupku. Nic się nie działo aż spróbowałem pilota – ożyło
Z opisu wynika że należy aktywować dwa piloty. Czyli można kupić od kogoś pilota i go "doprogramować " do auta – teraz mam tylko jeden. Czy centralka zapamięta tylko jednego z nich jeśli są dwa różne?
Zablokowałem drzwi kluczykiem (otwarte okno ja w środku). Otworzyłem blokadę drzwi kierowcy od wewnątrz . Następnie kluczyk w stacyjkę i zabawa x3. Następnie otworzyłem drzwi i 3x wyłącznik w słupku. Nic się nie działo aż spróbowałem pilota – ożyło
Z opisu wynika że należy aktywować dwa piloty. Czyli można kupić od kogoś pilota i go "doprogramować " do auta – teraz mam tylko jeden. Czy centralka zapamięta tylko jednego z nich jeśli są dwa różne?
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Gdzieś tu było opisane, centralka pamięta chyba do czterech pilotów, gdy programujesz kolejnego, ostatni jest wyżucany z pamięci. Należy, nie należy, ale jak masz aktywowane dwa to zawsze bezpieczniej, tak jak z kluczykiem na zapas.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Drobna uwaga:
podczas proggramowania trzeba mieć przy sobie WSZYSTKIE piloty!
Podczas programowania kody "starych" pilotów są automatycznie kasowane.
podczas proggramowania trzeba mieć przy sobie WSZYSTKIE piloty!
Podczas programowania kody "starych" pilotów są automatycznie kasowane.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Drobna uwaga:
podczas proggramowania trzeba mieć przy sobie WSZYSTKIE piloty!
No to Kolega mod miał wszystkie, bo ma jednego i miał go przy sobie. Ile to jest wszystkie?
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
tadziomaru1 – nie zrozumiałeś dokładnie.
W opisie tej "procedury" jest dokładnie powiedziane kiedy należy naciskać przyciski pilotów aby je wszystkie zaprogramować.
Słowo "wszystkie" może oznaczać zarówno jeden, dwa czy też cztery piloty.
Aż takie to skomplikowane?
Oczywiście cała zabawa z programowaniem nowych pilotów dotyczy TYLKO pilotów przeznaczonych do tego modelu autka (patrz początek nr seryjnego).
W opisie tej "procedury" jest dokładnie powiedziane kiedy należy naciskać przyciski pilotów aby je wszystkie zaprogramować.
Słowo "wszystkie" może oznaczać zarówno jeden, dwa czy też cztery piloty.
Aż takie to skomplikowane?
Oczywiście cała zabawa z programowaniem nowych pilotów dotyczy TYLKO pilotów przeznaczonych do tego modelu autka (patrz początek nr seryjnego).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zrozumiałem przyjacielu, tylko taki nacisk położyłeś na słowo "wszystkie" że trochę mnie to rozbawiło . W sumie to chciałem się upewnić że centralka może zapamiętać maksymalnie cztery piloty, bo zapomniałem trochę.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Od siebie dodam że w moim przypadku piloty przestał działać. Próbowałem wszytkich procedur programowania. Działało ale na krótko. Najdłużej dzień. A co się okazało, w drzwiach [jakich?] odłączył się kabel od otwierania okna (robiłem wygłuszenie). Po podłaczeniu kabla od otwierania okna, zaprogramowałem piloty i już 6 miesięcy działa.
Only japanise technik...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6