Trzeba długo kręcić!!!
Strona 1 z 1
Witam mam pytanie dotyczące rozruchu.
Moja Madzia (323BG 1,6 8v '90) strasznie ciężko pali dokładnie to trzeba ją pokręcić z jakieś 5-10s zanim zaskoczy i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, czy jest ogólnie zimno czy ciepło itd.
Wymieniłem już:
– świece,
– przewody,
– pompę paliwa,
– rozdzielacz,
– uszczelkę pod głowicą (bo kiedyś jakiś tam mechanior mi powiedział, że może to z tego powodu, że jest przedmuchana)
– uszczelkę pod pod pokrywą klawiatury,
– filtry,
– olej,
– wlewam już nawet benzynkę wysoko oktanową (SHELL V-POWER RACING)
no i więcej nie pamiętam chyba jeszcze coś tam było.
Proszę pomocy już 3 akumulator przez takie kręcenie zajechałem
Moja Madzia (323BG 1,6 8v '90) strasznie ciężko pali dokładnie to trzeba ją pokręcić z jakieś 5-10s zanim zaskoczy i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, czy jest ogólnie zimno czy ciepło itd.
Wymieniłem już:
– świece,
– przewody,
– pompę paliwa,
– rozdzielacz,
– uszczelkę pod głowicą (bo kiedyś jakiś tam mechanior mi powiedział, że może to z tego powodu, że jest przedmuchana)
– uszczelkę pod pod pokrywą klawiatury,
– filtry,
– olej,
– wlewam już nawet benzynkę wysoko oktanową (SHELL V-POWER RACING)
no i więcej nie pamiętam chyba jeszcze coś tam było.
Proszę pomocy już 3 akumulator przez takie kręcenie zajechałem
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
czujni temperatury silnika daje taie objawy, jest onumieszczony w obudowie termostatu (ten wiekszy)
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
a jaka jest przyczyna tego, że trzeba dłużej kręcić jak silnik jest zagrzany? za zimnym pali na dotyk
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
nie właśnie pali tak samo na zimnym jak i na ciepłym czyli zawsze trzeba kręcić tak z 5-10s.
a ten czujnik temperatury też był wymieniany na nowy o ile się nie mylę
a ten czujnik temperatury też był wymieniany na nowy o ile się nie mylę
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
ja by jeszcze sprawdzil modul w aparacie zaplonowym , mozliwe ze zaczyna mowic 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
a palec rozdzielacza wymieniałeś?
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
ROMAN-R87 A pokaże mi to jak podepnę pod kompa??
madejek86 Cała kopułka była wymieniona przez poprzedniego właściciela
A jest to możliwe, że przy wymianie paska rozrządu źle go ustawili i się znaki nie zgadzają??
Bo zauważyłem dzisiaj, że prawdopodobnie jest przestawiony chyba o 1 ząbek, ale pewności nie mam. I czy przez ten fakt może stosunkowo dużo palić bo mi ten silnik pali 10-12l. na 100km
madejek86 Cała kopułka była wymieniona przez poprzedniego właściciela
A jest to możliwe, że przy wymianie paska rozrządu źle go ustawili i się znaki nie zgadzają??
Bo zauważyłem dzisiaj, że prawdopodobnie jest przestawiony chyba o 1 ząbek, ale pewności nie mam. I czy przez ten fakt może stosunkowo dużo palić bo mi ten silnik pali 10-12l. na 100km
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
na bledach nie zawsze pokaze , ale moze wyazac blad czujnika halla
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Weź rozkręć aparat wyjmij ten czujnik i cienkim papierem weź delikatnie przetrzyj te blaszki ,podobnie zrób z kopułka i palcem .To,że ktoś wymieniał kopułkę to nie znaczy,że odrazu wymienił i palec,zresztą skoro niby robił to poprzedni właściciel to bym do tego podszedł z dystansem
,10min roboty a na pewno nie zaszkodzi.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
madejek86 Autko kręci za strzał jak jest ciepły, a jak zimny to tak z sekundkę trzeba zakręcić.
Zrobiłem tak jak pisałeś znaczy się poczyściłem, przetarłem papierem itd.
Ale nadal się pytam czy może być możliwe to, że pali jak smok przez źle poskładany rozrząd
Zrobiłem tak jak pisałeś znaczy się poczyściłem, przetarłem papierem itd.
Ale nadal się pytam czy może być możliwe to, że pali jak smok przez źle poskładany rozrząd
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D
!!! MAZDA FOREVER !!!
HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
- Od: 16 lip 2008, 13:21
- Posty: 136
- Skąd: Czechowice-Dziedzice
- Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM
A co radzicie u mnie? Od zawsze paliła od reki. od kilku dni po nocy trzeba przytrzymać tak z 5 sekund, żeby zapaliła. jak pochodzi dosłownie z pół minuty, to znowu pali na dotyk. jak postoi cały dzień jest OK.
Tylko rano na zimnym nie chce palić.
Tylko rano na zimnym nie chce palić.
U mnie ten w/w problem występuje gdy jest mało zupy w baku-wystarczy, że rezerwa się zacznie stale palić, to na zimnym po nocy trzeba dłużej pokręcić. Później efekt już nie występuje. Jak jest więcej paliwa to problemu nie ma wcale. Nie zauważyłem związku z pochyleniem podłoża na jakim stoi samochód.
- Od: 6 maja 2010, 21:25
- Posty: 83
- Skąd: Poznań-Wlkp
- Auto: R2 4V
win386 napisał(a):U mnie ten w/w problem występuje gdy jest mało zupy w baku-wystarczy, że rezerwa się zacznie stale palić, to na zimnym po nocy trzeba dłużej pokręcić. Później efekt już nie występuje. Jak jest więcej paliwa to problemu nie ma wcale. Nie zauważyłem związku z pochyleniem podłoża na jakim stoi samochód.
dokładnie tak jest i u mnie 2 mazdy różnice tylko w silnikach przejechane na rezerwie jakieś polowe zupy i już na następny dzień ciężko palić
Pozdrawiam!
A u mnie jest coraz gorzej. No i nie wiem za co się wziąć.
wcześniej słabo paliła na zimnym. Teraz już na ciepłym trzeba trochę kręcić lub lekko wcisnąć gaz.
A co najdziwniejsze objawy nie są stałe. Raz zapali pięknie z kopyta, a raz trzeba kręcić i kręcić.
Czy zacięte ssanie może też wpływać na palenie na ciepłym??
wcześniej słabo paliła na zimnym. Teraz już na ciepłym trzeba trochę kręcić lub lekko wcisnąć gaz.
A co najdziwniejsze objawy nie są stałe. Raz zapali pięknie z kopyta, a raz trzeba kręcić i kręcić.
Czy zacięte ssanie może też wpływać na palenie na ciepłym??
gawelneon17 napisał(a):ROMAN-R87 A pokaże mi to jak podepnę pod kompa??
madejek86 Cała kopułka była wymieniona przez poprzedniego właściciela
A jest to możliwe, że przy wymianie paska rozrządu źle go ustawili i się znaki nie zgadzają??
Bo zauważyłem dzisiaj, że prawdopodobnie jest przestawiony chyba o 1 ząbek, ale pewności nie mam. I czy przez ten fakt może stosunkowo dużo palić bo mi ten silnik pali 10-12l. na 100km
u mnie tak bylo. ciezko odpalala bo rozrzad przeskoczyl o 1 zabek. po wymianie i ustawieniu na dobry bylo ok

- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości