Trzeba długo kręcić!!!

Postprzez gawelneon17 » 19 lut 2010, 10:22

Witam mam pytanie dotyczące rozruchu.
Moja Madzia (323BG 1,6 8v '90) strasznie ciężko pali dokładnie to trzeba ją pokręcić z jakieś 5-10s zanim zaskoczy i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, czy jest ogólnie zimno czy ciepło itd.
Wymieniłem już:
– świece,
– przewody,
– pompę paliwa,
– rozdzielacz,
– uszczelkę pod głowicą (bo kiedyś jakiś tam mechanior mi powiedział, że może to z tego powodu, że jest przedmuchana)
– uszczelkę pod pod pokrywą klawiatury,
– filtry,
– olej,
– wlewam już nawet benzynkę wysoko oktanową (SHELL V-POWER RACING)

no i więcej nie pamiętam chyba jeszcze coś tam było.

Proszę pomocy już 3 akumulator przez takie kręcenie zajechałem
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez ROMAN-R87 » 19 lut 2010, 11:47

czujni temperatury silnika daje taie objawy, jest onumieszczony w obudowie termostatu (ten wiekszy)
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez damian » 19 lut 2010, 15:42

a jaka jest przyczyna tego, że trzeba dłużej kręcić jak silnik jest zagrzany? za zimnym pali na dotyk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez gawelneon17 » 19 lut 2010, 17:50

nie właśnie pali tak samo na zimnym jak i na ciepłym czyli zawsze trzeba kręcić tak z 5-10s.

a ten czujnik temperatury też był wymieniany na nowy o ile się nie mylę
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez ROMAN-R87 » 19 lut 2010, 21:20

ja by jeszcze sprawdzil modul w aparacie zaplonowym , mozliwe ze zaczyna mowic papa
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez madejek86 » 19 lut 2010, 21:43

a palec rozdzielacza wymieniałeś?
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez gawelneon17 » 19 lut 2010, 23:36

ROMAN-R87 A pokaże mi to jak podepnę pod kompa??
madejek86 Cała kopułka była wymieniona przez poprzedniego właściciela

A jest to możliwe, że przy wymianie paska rozrządu źle go ustawili i się znaki nie zgadzają??
Bo zauważyłem dzisiaj, że prawdopodobnie jest przestawiony chyba o 1 ząbek, ale pewności nie mam. I czy przez ten fakt może stosunkowo dużo palić bo mi ten silnik pali 10-12l. na 100km
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez ROMAN-R87 » 20 lut 2010, 11:38

na bledach nie zawsze pokaze , ale moze wyazac blad czujnika halla
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez madejek86 » 20 lut 2010, 11:48

Weź rozkręć aparat wyjmij ten czujnik i cienkim papierem weź delikatnie przetrzyj te blaszki ,podobnie zrób z kopułka i palcem .To,że ktoś wymieniał kopułkę to nie znaczy,że odrazu wymienił i palec,zresztą skoro niby robił to poprzedni właściciel to bym do tego podszedł z dystansem :P ,10min roboty a na pewno nie zaszkodzi.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez gawelneon17 » 20 lut 2010, 14:27

madejek86 Autko kręci za strzał jak jest ciepły, a jak zimny to tak z sekundkę trzeba zakręcić.
Zrobiłem tak jak pisałeś znaczy się poczyściłem, przetarłem papierem itd.

Ale nadal się pytam czy może być możliwe to, że pali jak smok przez źle poskładany rozrząd
Życie jest piękne, jeżeli pod sobą masz cztery koła i asfalt.

Obrazek

Jeżdżę nisko jak podaje pismo 6cm od ziemi jak jestem w aucie tylko ja
czasami nawet dochodzi do 3cm z czwórką pasażerów hehe:D

!!! MAZDA FOREVER !!!

HAHAHA W KOŃCU MOJA WŁASNA 323 GT-R (BG)
323GT-R + TURBO + REMONT = SZACUNEK NA ULICY + DDDUUUŻŻŻEEE MANDATY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 13:21
Posty: 136
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Auto: Mazda 323 GT 149,3KM
Mazda 323 GT-R 214,7KM
Nissan 200sx s13 DRIFTCAR 278,2KM

Postprzez Lukano » 6 sie 2010, 06:59

A co radzicie u mnie? Od zawsze paliła od reki. od kilku dni po nocy trzeba przytrzymać tak z 5 sekund, żeby zapaliła. jak pochodzi dosłownie z pół minuty, to znowu pali na dotyk. jak postoi cały dzień jest OK.
Tylko rano na zimnym nie chce palić.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez win386 » 6 sie 2010, 11:03

U mnie ten w/w problem występuje gdy jest mało zupy w baku-wystarczy, że rezerwa się zacznie stale palić, to na zimnym po nocy trzeba dłużej pokręcić. Później efekt już nie występuje. Jak jest więcej paliwa to problemu nie ma wcale. Nie zauważyłem związku z pochyleniem podłoża na jakim stoi samochód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2010, 21:25
Posty: 83
Skąd: Poznań-Wlkp
Auto: R2 4V

Postprzez jaro23 » 6 sie 2010, 13:54

win386 napisał(a):U mnie ten w/w problem występuje gdy jest mało zupy w baku-wystarczy, że rezerwa się zacznie stale palić, to na zimnym po nocy trzeba dłużej pokręcić. Później efekt już nie występuje. Jak jest więcej paliwa to problemu nie ma wcale. Nie zauważyłem związku z pochyleniem podłoża na jakim stoi samochód.


dokładnie tak jest i u mnie 2 mazdy różnice tylko w silnikach przejechane na rezerwie jakieś polowe zupy i już na następny dzień ciężko palić :) ale to tylko do czasu podniesienia się ciśnienia w układzie paliwowym :)

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez Lukano » 21 wrz 2010, 10:10

A u mnie jest coraz gorzej. No i nie wiem za co się wziąć.
wcześniej słabo paliła na zimnym. Teraz już na ciepłym trzeba trochę kręcić lub lekko wcisnąć gaz.
A co najdziwniejsze objawy nie są stałe. Raz zapali pięknie z kopyta, a raz trzeba kręcić i kręcić.
Czy zacięte ssanie może też wpływać na palenie na ciepłym??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez mysse » 21 wrz 2010, 12:36

gawelneon17 napisał(a):ROMAN-R87 A pokaże mi to jak podepnę pod kompa??
madejek86 Cała kopułka była wymieniona przez poprzedniego właściciela

A jest to możliwe, że przy wymianie paska rozrządu źle go ustawili i się znaki nie zgadzają??
Bo zauważyłem dzisiaj, że prawdopodobnie jest przestawiony chyba o 1 ząbek, ale pewności nie mam. I czy przez ten fakt może stosunkowo dużo palić bo mi ten silnik pali 10-12l. na 100km


u mnie tak bylo. ciezko odpalala bo rozrzad przeskoczyl o 1 zabek. po wymianie i ustawieniu na dobry bylo ok
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez Lukano » 22 wrz 2010, 16:13

U mnie nie może być rozrząd.
Na zimnym zawsze pali słabo. Ale za to teraz na ciepłym raz zapali od ręki, raz trzeba kręcić.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323