Problem z Elektryką

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pandatom » 10 lut 2010, 23:58

Witam mam taki problem chyba mam jakieś zwarcie ponieważ pali mi się cały czas trzecie światło stopu nawet jak wyciągnę kluczyk jeśli wyciągnę bezpiecznik który jest odpowiedzialny na światełko w kabinie i radio to wtedy światło stopu się nie pali ale znowu jak jadę i wcisnę hamulec światła stopu się palą ale wtedy znowu zegarek w aucie się podświetla jak puszcze to gaśnie i czasem sama wycieraczka tylna się uruchamia proszę o pomoc
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez ROMAN-R87 » 14 lut 2010, 11:37

chyba bedziesz musial przejrzec cala wiazke przewodow czy nie jest ktorys przetarty
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez piwo » 14 lut 2010, 13:27

normalnie jak w syrence.zamykasz drzwi a drugiew sie otwieraja.hahahahahah.jedz chlopie do elektryka samochodowego a nie glupie pytania zadajesz.albo miernik w reke i do dziela.szukaj usterki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ROMAN-R87 » 14 lut 2010, 20:57

sama sie napewno nie znajdzie
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez pandatom » 15 lut 2010, 00:22

wiesz możne i głupie pytania zadaje ale od tego jest forum i może ktoś zna się na elektryce i mi powie.Ale chyba nie będzie wyjścia i będzie trzeba jechać do elektryka.
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez ROMAN-R87 » 15 lut 2010, 18:23

napisz na pw do gregorius323f on jest elektromechanikiem moze cos doradzi
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez gregorius 323 F » 15 lut 2010, 21:13

Melduję się na zawołanie.
Kolego najpewniej masz przełamane przewody w tylnej klapie na łączeniu elastycznym między kabiną a klapą.
Wydłużane szczypce w dłoń otwórz klapę wyciągnij karbowaną rurkę z jednej strony gdzie łatwiej
i tymi szczypcami łap po koli pojedynczo kable i przeciągaj je z czuciem do siebie i od siebie aż znajdziesz ten przecięty.

Po prostu masz kilka przewodów nadciętych i się ze sobą stykają – najpewniej jest to + światła Stop z +świateł pozycyjnych podświetlania tablicy

Kiedyś w Vektrze b przy zamknięciu centrala włączała się dla klienta tylna wycieraczka a jak włączał wycieraczkę to wariował central zamek.

Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez markmas » 15 lut 2010, 22:04

piwo napisał(a):normalnie jak w syrence.zamykasz drzwi a drugiew sie otwieraja.hahahahahah.jedz chlopie do elektryka samochodowego a nie glupie pytania zadajesz.albo miernik w reke i do dziela.szukaj usterki.


Śmiej się, śmiej :D Jak pomerdały mi się przewody od centralnego przy zakładaniu nowych siłowników to właśnie tak miałem i za cholerę nie mogłem dojść do ładu. Oczywiście przyczyna była w przetartym kabelku :P

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez pandatom » 1 mar 2010, 12:13

oo dzięki dziś się pobawie to mam nadzieje że zrobie :) POZDRO
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez pandatom » 2 mar 2010, 01:58

No i dziś trzoszkę się pobawiłem ale niestety nic nie zrobiłem
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez pandatom » 2 mar 2010, 17:32

Dzis powypinałem kostki od lamp z tyłu i sprawdzałem miernikiem kostke i na wszystkich wejściach oprócz jegonego jest masa a chyba nie powinno być tak ?
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez krzaku90 » 3 mar 2010, 15:29

Gregorius dobrze pisze. posprawdzaj dokladnie. Mi na wybojach wlaczala sie wycieraczka to zeby ja wylaczyc specialnie wjezdzalem w dziure:P Moze i glupie ale dzialalo dopuki brat nie wzial auta i nie wkurzyl sie-raz dwa wyciagnal owinal tasma izolacyjna co trzeba i po sprawie.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez pandatom » 3 mar 2010, 17:11

Mi czasem tez sie załańcza wycieraczka :) No tak ale jak mam to powyciągać żeby rzadnych kabli nie pouszkadzac
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez krzaku90 » 3 mar 2010, 18:47

Masz taka plasitkowa kostke ktora jest wlozona w blache klapy a druga w blache budy. Juz nie pamietam czy trzeba ja wyciagac czy sciagnac gume. Wiem ze troszke trzeba pokminic nad tym. Mi niestety kostka pekla. Ale nie przeszkadza mi to ze lata luzem. Napewno rozpracujesz.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez pandatom » 3 mar 2010, 19:00

dzieki dzieki :) pokombinuje narazie to jezdze bez bezpiecznika i swiatła od hamulcy sa ale i tak to musze zrobic POZDRO
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez pandatom » 5 mar 2010, 15:59

więc tak sprawdziłem te kable i jest ok Hmm więc już sam nie wiem może coś przy bezpiecznikach gdzieś coś jest uszkodzone
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez pandatom » 8 mar 2010, 02:09

dzis mi padła bateria i jak go podładowałem i podpinałem to było syłychać takie głośne cyk może cos z kablem do bateri z plusem cos jest nie tak i takie numery mam.Jest taka możliwość.
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez pandatom » 8 mar 2010, 14:54

Byłem miernikiem sprawdzić kable plus i minus i w plusie jest masa ? I może dlatego to wszystko tak się dzieję ? Może ktoś wie co jest nie tak ?
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez markmas » 8 mar 2010, 20:44

pandatom napisał(a):i w plusie jest masa ?


Gdzieś musisz mieć przebicie. plus to plus, a masa to masa (minus) :)

Możesz obejrzeć przewód od plusa – może izolacja się przecięła o jakiś element?

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez pandatom » 8 mar 2010, 20:49

No właśnie wiem że na plusie nie powinno być masy ale właśnie w tym rzecz że nic nie widze na kablu od plusa jest ok
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323