Subaru Impreza GT GC8 MY00
Ravo IC do STi i tak by nic nie zmienił, jako że temperatura będzie pewnie w okolicach +5 stopni, ale przy +30 na pewno by się przydał 
co do błotników to nie masz czym się martwić że są inne odcienie... ja mam inny kolor całego przodu, inny od drzwi w tył a body jest pomalowane sprejem za 20 zł w czarny mat
co do błotników to nie masz czym się martwić że są inne odcienie... ja mam inny kolor całego przodu, inny od drzwi w tył a body jest pomalowane sprejem za 20 zł w czarny mat
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
noucamp napisał(a):Ravo IC do STi i tak by nic nie zmienił, jako że temperatura będzie pewnie w okolicach +5 stopni, ale przy +30 na pewno by się przydał
we wro od czwartku 7 stopni
noucamp napisał(a):Ravo IC do STi i tak by nic nie zmienił, jako że temperatura będzie pewnie w okolicach +5 stopni, ale przy +30 na pewno by się przydał
co do błotników to nie masz czym się martwić że są inne odcienie... ja mam inny kolor całego przodu, inny od drzwi w tył a body jest pomalowane sprejem za 20 zł w czarny mat
Eeeetam nie zmieni – jak jest zimno to IC baaaaaardzo skutecznie chłodzi powietrze – lepiej niż w lato
Da się ewidentnie w doładowanych dieslach zauważyć, że zimną dostają dodatkowy gift
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
wczoraj trochę przesadziłem i tak :
ze startu zmasakrowane 2 200sx jakieś tuningi
z rolki golf r32 dsg także dostał
z rolki od 2 biegu z moim byłym coupe na 2 biegu ja o długość auta do przodu na 3 równa pod koniec 3 już coupe z przodu
ale ze startu była by masakra
edit:
no i rozwaliłem prawie sprzęgło ehhh bierze na samym końcu więc ktoś jak coś mnie do wro holuje z Konina
ze startu zmasakrowane 2 200sx jakieś tuningi
z rolki golf r32 dsg także dostał
z rolki od 2 biegu z moim byłym coupe na 2 biegu ja o długość auta do przodu na 3 równa pod koniec 3 już coupe z przodu
ale ze startu była by masakra
edit:
no i rozwaliłem prawie sprzęgło ehhh bierze na samym końcu więc ktoś jak coś mnie do wro holuje z Konina
a z rolki z 200 SX?
bo biegi dobrane nieco tendencyjnie, golf 250 KM (brawo) ale w serii to nieco przyciężki jest (ok 1550 kg).
Jaką mocą legitymuje się obecnie SIGT? i ile dmuchasz?
bo biegi dobrane nieco tendencyjnie, golf 250 KM (brawo) ale w serii to nieco przyciężki jest (ok 1550 kg).
Jaką mocą legitymuje się obecnie SIGT? i ile dmuchasz?
Stała pod ścianą prężąc kakao
z rolki się już nie ścigały bo zjechały na stacje hehe
kurcze szczerze to wstyd się przyznać ale nie wiem ile dmucham
wskaźnik pokazuję 1.1 bara ale na 4 biegu mam boost cuta a jest on na 1.2 więc wskaźnik chyba kłamie 
kurcze szczerze to wstyd się przyznać ale nie wiem ile dmucham
Miałem okazję przejechać się dzisiaj tym monstrum i muszę powiedzieć, że doznania w porównaniu do coupe są... inne, tzn. Subaru ma ogromną przewagę na starcie i na zakrętach, ale po wrzuceniu 3 biegu, gdzie fiacior łapał trakcję, wydaje mi się, że subaru mogłoby minimalnie odstawać. W każdym razie frajda z jazdy (nawet z perspektywy pasażera) jest nieziemska
Przy starcie nie można nabrać powietrza do płuc, a w zakręcie trzeba trzymać szczękę ręką, żeby bocznej szyby nie wybiła... a do tego dźwięk
można się zakochać 
No i w porównaniu do tego co było w Sochaczewie... właściwie to nie ma czego porównywać
No i w porównaniu do tego co było w Sochaczewie... właściwie to nie ma czego porównywać
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Ech, to były czasy => http://www.youtube.com/watch?v=EppAaKmfB_E
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości