Szyberdach nie otwiera się.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez 3rzyk » 14 lut 2010, 15:31

Siemka, mam problem z szyberdachem, otóż nie otwiera się, ale silnik chodzi dobrze tylko że dach za nic nie chce się ruszyć. Czego może być to winna.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 21:49
Posty: 180
Skąd: Poznań
Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel

Postprzez madejek86 » 14 lut 2010, 15:42

Weź spróbuj otworzyć wciskając guziczek i jednocześnie lekko popychając ręką szyberdach,bo być może trzeba przesmarować prowadnice,albo po prostu dostała się woda i szyberdach przymarzł :)
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez Pabllo » 14 lut 2010, 15:57

jesli go dlugo nie uzywales to mogl troche sie zasiedziec i musisz pomocna dlon okazac:P klania sie smarowanie prowadnic:)
jak pisal madejek86
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 16:14
Posty: 219 (1/1)
Skąd: Zębowice
Auto: Mazda 6 GY 2006r.

Postprzez 3rzyk » 14 lut 2010, 22:06

Chyba już wiem co jest nie tak. Prawdopodobnie jedna zębatka jest wyłamana, ale jeszcze to sprawdzę i dam znać czy to było to.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 21:49
Posty: 180
Skąd: Poznań
Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel

Postprzez benq323 » 17 lut 2010, 16:36

Może być zębatka ale proponuje przesmarować prowadnice i wsztstkie "zawiasy". Ja np muszę reką wypychać w górę żeby sie dobrze domknął i uszczelnil:/
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez djpimpek » 17 lut 2010, 21:07

Ja swój dokładnie czyściłem, aż do srebrzystej nowości prowadnic. Następnie smar silikonowy w sprężynki, rolki, prowadnice. Śmiga że aż miło nawet w zimie. Polecam jednak poczekać do wiosny.
ObrazekMAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 22:54
Posty: 60
Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V

Postprzez 3rzyk » 17 lut 2010, 21:35

djpimpek napisał(a):Polecam jednak poczekać do wiosny.

Tak właśnie zrobię, bo jeszcze jak go otworze to się coś [tiiit]... i nie będzie chciał się zamknąć :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 21:49
Posty: 180
Skąd: Poznań
Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323