1/3 paliwa i zaczyna przerywac dławi sie mazda 121 db
Strona 1 z 1
Witam zbiornik z kanału wygląda ok. Odkreciłem korek paliwa zasyczało ale nic to nie pomogło bez niego też jest to samo a czy pompa ma jakies ustawienie wysokości jak ją wyjołem jest tam takie sitko czy to nie wina ze to nie pracuje w góre i w dół dziwna sprawa mam ja od sierpnia 2009 i wszystko było ok a jak tylko mrozy dały znać o sobie to ją coś boli z góry dzięki.
MAZDA 121
- Od: 14 wrz 2009, 09:02
- Posty: 22
regulacji ustawienia nie ma,sitko powinno byc czyste, jak nie to wyczyscic, moze byc tez woda w paliwie?
zeby wykluczyc pompe, nalezaloby sprawdzic jakie daje cisnienie( moze podawac za slabe ), albo kupic jakas uzywana pompe- nie sa drogie, a nawet ja znajde taka w mojej bazie czesci zamiennych;)
zakladam, ze filtr paliwa masz swiezy, skoro uzytkujesz od niedawna auto, niby zwiazek raczej maly z problemem, ale kto wie...
zeby wykluczyc pompe, nalezaloby sprawdzic jakie daje cisnienie( moze podawac za slabe ), albo kupic jakas uzywana pompe- nie sa drogie, a nawet ja znajde taka w mojej bazie czesci zamiennych;)
zakladam, ze filtr paliwa masz swiezy, skoro uzytkujesz od niedawna auto, niby zwiazek raczej maly z problemem, ale kto wie...
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
podam od razu opis jak nalezy sprawdzic cisnienie paliwa, moze komus sie jeszcze przyda ?

pompe uruchamiasz zwierajac f/p i gnd w gniezdzie diagnostycznym(zaplon musi byc na on ;p), miernik podlaczasz za filtrem paliwa, przewod paliwowy ma byc odlaczony od regulatora cisnienia – benzynka niech sie zlewa do jakiegos wiadereczka, czy innego pojemnika
cisnienie ok ` 235-275kpa / 34-40 psi

pompe uruchamiasz zwierajac f/p i gnd w gniezdzie diagnostycznym(zaplon musi byc na on ;p), miernik podlaczasz za filtrem paliwa, przewod paliwowy ma byc odlaczony od regulatora cisnienia – benzynka niech sie zlewa do jakiegos wiadereczka, czy innego pojemnika
cisnienie ok ` 235-275kpa / 34-40 psi
Ostatnio edytowano 10 lut 2010, 13:26 przez andrzej-w, łącznie edytowano 1 raz
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Dzieki wielkie masz taką cała specyfikacje.jak mozesz to wyslij na e-maila n17@vp.pl
Czytałem ze masz zglebionom madzie
gdzie moge szukac sprezyn bo chcial bym ja troszke zwalic na glebe 40/40.
jeszcze jedno pytanko co do felg czy przypasuja takie felgi
Rozmiar felg 6J x 14 H2;
Rozstaw: 4 x 100 mm.
ET 38
Czytałem ze masz zglebionom madzie
jeszcze jedno pytanko co do felg czy przypasuja takie felgi
Rozmiar felg 6J x 14 H2;
Rozstaw: 4 x 100 mm.
ET 38
MAZDA 121
- Od: 14 wrz 2009, 09:02
- Posty: 22
woda w ukladzie badz slaba wydajnosc pompy posiadam taka pompe jak cos z 2006 roku i inne czesci:P pozdro
-
DaviS
Felgi przypasuja, a widac ze u Ciebie to zniszczona pompa paliwa.
Nowa pompa (zamiennik 24mce gwarancji) to ~80zl + wysylka.
Nowa pompa (zamiennik 24mce gwarancji) to ~80zl + wysylka.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
osa103 na przyszłość używaj opcji edytuj. nie piszemy posta pod postem. Twoje wiadomość scaliłem żeby sie łatwiej czytało.
o felgach tez jest inny post :–) nie róbmy bałaganu w jednym wątku.
o felgach tez jest inny post :–) nie róbmy bałaganu w jednym wątku.
Mam podobny problem, wszystko zaczęło się po parokrotnym zatankowaniu na stacji Bliska – dużo wyjazdów było, trzeba było zaoszczędzić na paliwie a różnica 30gr na litrze daje się odczuć w kieszeni. Póki miałem tak jak w temacie do 1/3 baku było ok, później przy wduszeniu gazu nie miał w ogóle mocy. Jako że w mojej Mazdzie wszystkie najważniejsze rzeczy są wymienione i wyczyszczone nie umiałem znaleźć konkretnej przyczyny. Paru mechaników stwierdziło, że skoro to ani pompa paliwa ani przewody to prosta sprawa – paliwo miało za dużo śmieci/ za dużo wody i w rezultacie dzieją się straszne rzeczy. Rozwiązanie jest, przeczyścić wszystko od baku do silnika łącznie z bakiem, ale to kosztowało by mnie tyle co kolejna kaczuszka
Więc jeżdżę na co najmniej połowie baku i jest ok(jak narazie). No i omijam szerokim łukiem wszelkie podejrzane stacje
)
- Od: 11 wrz 2009, 07:32
- Posty: 11
Ja mam to samo ale przyczyna jest banalna – źle skalibrowany wskaźnik poziomu paliwa. Jak zatankuje do pełna to wskazówka wychodzi jakies 3 cm poza skale :p Działa to też w drugą stronę tzn. jak kończy się paliwo to wskazówka znajduje się 3 cm przed dolną kreską. Proponuję wam zalać auto do pełna i zobaczyć gdzie wyląduje wskażnik
-
macek88
graffman bak mozna samemu opuscic – wystarczy miec cos do poparcia auta albo dwa najazdy.
- Od: 24 lut 2009, 22:32
- Posty: 89
- Skąd: aleksandrów łódzki/Łódź
- Auto: Mazda323F BJ 1,6 01'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości