Problem po remoncie.

Postprzez szydlo » 10 lut 2010, 17:35

Xedos 1,6 ;107KM.
Po remoncie,tzn.wymiana pierścieni ,uszczelniaczy,planowaniu głowicy i wymianie oleju łącznie z filtrami nadal dymienie z rana i pobór oleju 1l/1000km.
Co to za przyczyna.Mechanik ręce rozkłada.:(
szydlo
 

Postprzez Soluks » 11 lut 2010, 00:04

chwile jeszcze może brać olej po naprawie aż się pierścionki dotrą ale na pewno nie 1l na 1000km wg mnie części użyte nie były za dobrej jakości albo po prostu ktoś się nie przyłożył do naprawy...
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez dgolf » 27 lut 2010, 13:14

Mazda to jest najbardziej niewdzięczne auto jakie jeździ po drogach. Moja też puszczała chmurę po dłuższym postoju – wymiana uszczelniaczy i pierścieni (kompletnie zapieczone olejowe). Rano idealnie. Zrobiłem 1500km i przy wyprzedzaniu przycisnąłem – o k.... za mną niebiesko. Sprawdziłem bagnet. No i również dokładnie 1 litr na tysiąc bierze. Końcówka tłumika aż kipi od oleju. Przed remontem brała litr na 4000 przy ostrej jeździe. Będzie reklamacja ale szlag mnie trafia jeśli kładziesz kupę kasy w złom z nadzieją, że będzie dobrze, a efekt jest odwrotny. Za to,że spala olej, to teraz pali mi 7,6LPG/100km. Najgłupsza rzecz w życiu? kupno mazdy. Tutaj mechanik nie jest winny. Cała masa ludzi ma podobne problemy. Pod maską powinno pisać – po zużyciu zezłomować-nie NAPRAWIAĆ!!!
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Xionc » 28 lut 2010, 16:10

Na jakich pierścieniach złożone? Czy mechanik robił coś z gładzią, np zmierzył, honował?
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez majkes » 28 lut 2010, 17:08

Mazda to jest najbardziej niewdzięczne auto jakie jeździ po drogach. Moja też puszczała chmurę po dłuższym postoju – wymiana uszczelniaczy i pierścieni (kompletnie zapieczone olejowe). Rano idealnie. Zrobiłem 1500km i przy wyprzedzaniu przycisnąłem – o k.... za mną niebiesko. Sprawdziłem bagnet. No i również dokładnie 1 litr na tysiąc bierze. Końcówka tłumika aż kipi od oleju. Przed remontem brała litr na 4000 przy ostrej jeździe. Będzie reklamacja ale szlag mnie trafia jeśli kładziesz kupę kasy w złom z nadzieją, że będzie dobrze, a efekt jest odwrotny. Za to,że spala olej, to teraz pali mi 7,6LPG/100km. Najgłupsza rzecz w życiu? kupno mazdy. Tutaj mechanik nie jest winny. Cała masa ludzi ma podobne problemy. Pod maską powinno pisać – po zużyciu zezłomować-nie NAPRAWIAĆ!!!


kup se golfa!

ja po wymianie pierscieni i uszczelniaczy 30k km i ani grama oleju nie bierze. mechanik mechanikowi nie równy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 23:09
Posty: 101 (1/0)
Skąd: Janikowo
Auto: ZWYKŁY XEDOS

Postprzez Soluks » 28 lut 2010, 18:06

dgolf napisał(a): Za to,że spala olej, to teraz pali mi 7,6LPG/100km. !


to się nie dziwie że spala olej jak masz takie spalanie gazu to na pewno masz ubogą mieszankę przez co komora spalania strasznie się przegrzewa i dotarcie nowych pierścionków nie przebiega tak jak powinno a nawet możesz sobie gniazda zaworowe wypalić przez dłuższą jazde z takimi ustawienami gazu... jezeli chodzi o prawidłowe dotarcie to nigdy nie zalecam docierania na LPG (a naprawiłem juz "kilka" silników) wystarczy zrobić 1tyś km na benzynie pierwsze 500km delikatnie (bez przeciążania silnika) a druga juz w "miare" dynamiczna. i nigdy nie było później problemu z nadmiernym spalaniem oleju. pamiętamy też o wymianie oleju po 1tyś km od wymiany pierścionków....
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Arek516 » 11 paź 2010, 14:29

Ja mam podobny prblem zrobiłem tysiąc kilometrów po remoncie i dalej ciągnie litr na tysiąc kilometrów czy jest szansa ze to jeszcze sie zmieni i pierścionki sie ułożą?? podoba mi sie to auto ale silnik to złom.... jest to 323f 1.8 ba co mam zrobić czy pakowac w ponowne rozkręcanie silnika czy kupić inny w ciemno
Arek516
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6