Witam
Niedawno kupiłem 626 DiTD z tym ze mam dwa kluczyki jednym mozna otworzyc wszystkie drzwi i bagażnik a drugi pasuje do stacyjki i na nim odpala. Co teraz lepiej zrobic wymienic wszystkie wkładki i stacyjke (komplet z kluczykiem widziałem na allegro) czy przerabiac wkładki w drzwiach do kluczyka od stacyjki? Dodam ze spececjalnie dorabiałem tylko grot ten ktory działa w stacyjce i sprawdzalem z immo ktory znajduje sie w kluczyku od drzwi, niestety nie działa.
Drugie moje pytanie czy dioda ta po prawej stronie kierownicy cos sygnalizuje??? Bo u mnie nie działa, na pewno jest sprawna bo sprawdzałem, jest podłączona do flasher relay czyli przerywacza od kierunkowskazów (chyba).
I trzecie pytanie gdzie mam szukac centralki alarmu znalazlem ta od pilota po prawej stronie a po lewej pod kolumna kierownicy nie moge jej zlokalizowac, jak ktos by miał jakies fotki to byłbym wdzieczny.
Pzdr
różne wkładki i stacyjka 626 GF wymiana czy dostosowanie
Strona 1 z 1
Ta dioda jest tylko do podświetlania jeśli sie nie mylę a centralki poszukaj po lewej stronie , tak jak by była pod plastikiem tym co jest miedzy bokiem samochodu a kierownicą.
Hm co do tej diody to do flashera dochodza jeszcze trzy przewody czyli zasilanie i wyjscie przerywacza kierunków a po rdugiej stronie jest wyjscie na diode, to co miała by działac wtedy kiedy kierunki?? Bo jak ma mrugac bez zasilania?? Zastanawiam sie czy w ogole mam jakis alarm fabryczny jak tak patrzałem nie widze kolo akumulatora syreny chyba ze jest pod nim???
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6