Polecane sklepy i serwisy
Witam,
chciałem rzucic info ze ostatnio kolega z Krk otworzyl nowy warsztat samochodowy.
Zapewnia ze oferuje najnizsze ceny np wymiana kol ( standardowa wymiana/wywazanie ok 50zl ),
Sprawdzenie bledow od 30zl, oferuja takze czesci do samochodow po malych marzach, nabijanie klimki, inspekcje, Diagnostyka, itp... , w przyszlosci ma byc hamownia i chip tuning ze strojeniem.... zeby
Warsztat miesci sie:
Makuszyńskiego 9a Kraków,
kontakt: 511 445 445
chciałem rzucic info ze ostatnio kolega z Krk otworzyl nowy warsztat samochodowy.
Zapewnia ze oferuje najnizsze ceny np wymiana kol ( standardowa wymiana/wywazanie ok 50zl ),
Sprawdzenie bledow od 30zl, oferuja takze czesci do samochodow po malych marzach, nabijanie klimki, inspekcje, Diagnostyka, itp... , w przyszlosci ma byc hamownia i chip tuning ze strojeniem.... zeby
Warsztat miesci sie:
Makuszyńskiego 9a Kraków,
kontakt: 511 445 445


Polecam firmę z Bielsko Białej http://www.mwalczak.com.pl/ która jako jedna z kilku w Polsce zajmuje się bezinwazyjnym usuwaniem wgnieceń powstałych w wyniku uszkodzeń, warunków atmosf. lub gradobicia.
Dokonują oni prawdziwego cudu w krótkim czasie przywracając stan sprzed uszkodzenia. Po wgniotkach ani śladu. Koszt naprawy połowę mniejszy niż tradycyjne metody i co najważniejsze lakier pozostaje oryginał
polecam
Dokonują oni prawdziwego cudu w krótkim czasie przywracając stan sprzed uszkodzenia. Po wgniotkach ani śladu. Koszt naprawy połowę mniejszy niż tradycyjne metody i co najważniejsze lakier pozostaje oryginał

polecam
- Od: 5 mar 2006, 23:51
- Posty: 417
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323 f –> civic EM2
Złe doświadczenia a nawet bardzo złe
WAWA
1. Auto Księżyno
2. Odyssey ( jeżeli chcesz czuć się naciągnięty to polecam )
Mile zaskoczony obsługą i wykonaniem
WAWA
AZauto Puławska mimo że jeszcze ściany surowe to i tak zrobione dobrze i tanio
WAWA
1. Auto Księżyno
2. Odyssey ( jeżeli chcesz czuć się naciągnięty to polecam )
Mile zaskoczony obsługą i wykonaniem
WAWA
AZauto Puławska mimo że jeszcze ściany surowe to i tak zrobione dobrze i tanio
- Od: 15 gru 2009, 21:21
- Posty: 40
joebo82 napisał(a):Mam pytanie. Czy jest ktoś kto robił autko w Mysłowicach w firmie www.mazvagtech.pl. Zastanawiam się czy do nich nie podjechać i potrzebuję opini.
Smialo. Ja prawie tylko tam robie i jestem bardzo zadowolony.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
joebo82 napisał(a):krzych napisał(a):Smialo. Ja prawie tylko tam robie i jestem bardzo zadowolony.
Piękne dzięki. A cenowo jak to wychodzi?
Baaaardzo dobrze
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
- Od: 4 gru 2009, 15:37
- Posty: 162
- Skąd: Chrzanów
- Auto: Saab 9-3 2.0t Vector
Yazeen napisał(a):luki88 napisał(a):odradzam kupowanie w sklepie www.czesci24.pl
części są dostarczane z opozneiniem , są mizernej jakości a także często zdarza się że części niskiej jakości przepakowywane są do lepszych pudełek a cena wzrasta 2 lub 3 kroynie
obsługa skelpu niema praktycznie pojęcia o samochodach a postępowania reklamacyjne trwają miesiacami, no chyba że się wyśle pozew do sondu alob list od urzedu ochrony konsumentów
ogolnie to nic bym tam nie kupil – tragedia
skad to wiem ? mialem doczynienia z tą firmą przez prawie rok po 8 godzin dziennie
Wlasnie mialem do czynienia z ta firma. 2 tygodnie kupilem u nich reperaturke do Mazdy 323 F BJ 2002. Blotnik tyl-prawy.
Kupilem i fajnie.dostalem nastepnego dnia od wplaty.
Problem sie pojawil, kiedy sie okazalo, ze musze ta sama jeszcze raz kupic, bo blacharz potrzebuje cos tam dosztukowac... nie wazne dla sprawy.
Zapytalem o dostepnosc tej samej czesci, podajac model i rocznik samochodu. O dziwo, dowiedzialem, sie ze nie sprzedaja czesci do tego modelu. I dowiedzialem sie rowniez, ze na pewno wczesniej u nich nie kupowalem tej czesci do tego modelu.... Wyslalem do nich dosc ostrego maila z prosba o wyjasnienie, czy pracownicy sa niekompetetni czy wprowadzaja celowo klienta w blad...
Jak bedzie cos ciekawego to zaloze na to osobny watek z tresciami korespondencji...
Wracam do tematu sklepu internetowego www.czesci24.pl
Zdecydowanie odradzam, chyba, ze jest to juz ostatnia deska ratunku.
Pracownicy tego sklepu sa niekompetentni. Różni sprzedawcy podają, różne, wręcz wykluczające się informacje. Produkty z katalogu dostępnego na stronie, wg informacji pracownika, różnią się od katalogu części jakim dysponują pracownicy.
Po zamówieniu wybranej części i zapłaceniu za nią, otrzymałem maila, że wpłata wpłynęła a przesyłka zostanie wysłana.
Nastepnego dnia dowiedzialem się że przesyłka nie została wysłana, ponieważ nie potwierdziłem czy ta częśc jest na pewno częścią, którą potrzebuję. Nie wiem tylko jak miałem potweirdzić, jeśli nikt sie ze mna nie skontaktował, poza mailem, ze towar bedzie wyslany. Bo prawie godzinnej dyskusji, przeproszono mnie i powiedziano, ze zostana dolaczone kosmetyki do wnetrza samochodu.
Przesylka przyszla, kosmetyki tez. 2 szt. do czyszczenia i nablyszczania kokpitu i 1 szt. do polerowania tapicerki. Wszystkie z rozyjsko-jezycnzymi opisami jak stosowac. Na prosbe o przeslanie polskich instrukcji mailem, zostałem po prostu olany.
ODRADZAM!!!!!
- Od: 14 kwi 2009, 14:10
- Posty: 137
- Skąd: Warszawa
- Auto: Citroen Xsara Picasso SX Pack, 1.6 16v, 2007r.
poprz. M 323F BJ, 2.0 DiTD, 2002 r.
http://www.pistonheads.pl/
Czyli warsztat Smirnoffa
Usterki:
parkingówka na prawym błotniku – peugeot partner najpierw skręcił koła a później w(y)jechał – wgnieciony błotnik i przerysowany zderzak
świąteczny prezent – zjazd z drogi ekspresowej + 15 stopni + zimowe opony + deszcz + 50km/h = boczny poślizg + barierka = lewy błotnik z fakturą barierki, zderzak wgnieciony i podniesiony, reflektor przestawiony, drzwi lekko wgniecione i przerysowane, [jaki?] zderzak przerysowany...
W sumie do zrobienia wyszło 5 elementów (2x błotnik, 2x zderzak i drzwi kierowcy) + wymiana wszystkich filtrów i oleju + delikatna regulacja TPSa (gratis
)
Cena 2650zł
Czas roboty 28.12.2009-4.1.2010
Końcowy efekt- żadnej oznaki jakiegokolwiek malowania, spoiny dopasowane bardzo dokładnie, jednym słowem jestem zadowolony.
Czyli warsztat Smirnoffa
Usterki:
parkingówka na prawym błotniku – peugeot partner najpierw skręcił koła a później w(y)jechał – wgnieciony błotnik i przerysowany zderzak
świąteczny prezent – zjazd z drogi ekspresowej + 15 stopni + zimowe opony + deszcz + 50km/h = boczny poślizg + barierka = lewy błotnik z fakturą barierki, zderzak wgnieciony i podniesiony, reflektor przestawiony, drzwi lekko wgniecione i przerysowane, [jaki?] zderzak przerysowany...
W sumie do zrobienia wyszło 5 elementów (2x błotnik, 2x zderzak i drzwi kierowcy) + wymiana wszystkich filtrów i oleju + delikatna regulacja TPSa (gratis
Cena 2650zł
Czas roboty 28.12.2009-4.1.2010
Końcowy efekt- żadnej oznaki jakiegokolwiek malowania, spoiny dopasowane bardzo dokładnie, jednym słowem jestem zadowolony.
- Od: 27 sie 2009, 09:47
- Posty: 16
- Skąd: Tychy/Lublin
- Auto: 323F BA 1.5 '97
Przeczytałem dość szeroki bydgoski wątek w dziale "niepolecane serwisy" i dlatego zamieszczam tu właśnie swoją opinię. Chodzi o serwis w Bydgoszczy przy ul. Inowrocławskiej. Nie wiem dlaczego ludzie się o wszystko tak pieklą, ale ja z serwisu Andrzeja Jocza jestem jak najbardziej zadowolony. Znam tego pana juz dobre 8 lat...i nigdy nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń do wykonanych czynności serwisowych przy moich mazdeczkach. A serwisowal zarówno moją 121....jak i obecną. I to zarówno gdy posiadal warsztat w Osielsku ( który prowadzą obecnie jego byli mechanicy ) jak i w obecnym warsztacie. Ujmę to krótko. Co by się nie działo nigdy nie było sytuacji że np...wymieniono mi coś co nie zostalo skonsultowane ze mną. Mechanicy zawsze mili i pomocni w ewentualnych odpowiedziach na zadawane im pytania. Przed i po naprawie miałem oczywiście jazdy próbne z mechanikiem aby stwierdzić co może dolegać mazdzie...i czy zostało wszystko doprowadzone do stanu używalności.
Reasumując....znam Andrzeja....i nie dam na niego zlego słowa powiedzieć...i zawsze jak będę mial okazję do do jego warsztatu chętnie zaglądnę przy jakiejkolwiek czekającej mnie naprawie.
Reasumując....znam Andrzeja....i nie dam na niego zlego słowa powiedzieć...i zawsze jak będę mial okazję do do jego warsztatu chętnie zaglądnę przy jakiejkolwiek czekającej mnie naprawie.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
farciarz napisał(a):Chodzi o serwis w Bydgoszczy przy ul. Inowrocławskiej. Nie wiem dlaczego ludzie się o wszystko tak pieklą, ale ja z serwisu Andrzeja Jocza jestem jak najbardziej zadowolony. [...] Co by się nie działo nigdy nie było sytuacji że np...wymieniono mi coś co nie zostalo skonsultowane ze mną. Mechanicy zawsze mili i pomocni w ewentualnych odpowiedziach na zadawane im pytania.
Ja tylko u niego serwisuję swoje auto i również nie mam żadnych zastrzeżeń.
Ale każdy może mieć na ten temat swoje doświadczenia i zdanie...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Polecam AZ Auto w Warszawie. Byłem tam na przeglądzie i w końcu obsługa była taka do jakiej się przyzwyczaiłem jeżdząc kiedyś do sprawdzonych serwisów Honda , Audi.
Mam wrazenie że naprawdę przegląd jest rzetelnie wykonany , tam gdzie trzeba posmarowane ,dokręcone , wyregulowane i oczywiscie mój Cx czekał na mnie czyściuteńki. Wreszcie przy odbieraniu auta usłyszałem informacje o stanie mojego auta w tym również zawieszenia gdzie została skorygowana geometria.
Mam nadzieję że AZ dalej bedzie rzetelnym ASO Mazdy który będzie jeszcze polepszał standardy.
Mam wrazenie że naprawdę przegląd jest rzetelnie wykonany , tam gdzie trzeba posmarowane ,dokręcone , wyregulowane i oczywiscie mój Cx czekał na mnie czyściuteńki. Wreszcie przy odbieraniu auta usłyszałem informacje o stanie mojego auta w tym również zawieszenia gdzie została skorygowana geometria.
Mam nadzieję że AZ dalej bedzie rzetelnym ASO Mazdy który będzie jeszcze polepszał standardy.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Blacharz...Jest 2 na ulicy Nałęczowskiej 27 i 29. W 27 robiłem tylny błotnik (ostro wzarta rdza na tylnym nadkolu) miesiac temu...jestem zadowolony zarowno z roboty jak i z ceny (samochod woza do lakierni) a obok jest blacharz ktory ma swoja lakiernie i tez mi go polecano.
Nałęczowska 27, tel. 022 8589532 (czynny do 17 oraz w soboty)
Co do mechanika, to Bonifacego 100 (wjezdza sie przez brame zaraz za pizzeria, zaraz za tym jest Suzuki). Artur Fabijanowicz jest szefem – kompetentny, sympatyczny i solidny gosc. Polecam.
http://www.zumi.pl/1408721,Amm._Artur_Fabijanowicz,Warszawa,firma.html
Nałęczowska 27, tel. 022 8589532 (czynny do 17 oraz w soboty)
Co do mechanika, to Bonifacego 100 (wjezdza sie przez brame zaraz za pizzeria, zaraz za tym jest Suzuki). Artur Fabijanowicz jest szefem – kompetentny, sympatyczny i solidny gosc. Polecam.
http://www.zumi.pl/1408721,Amm._Artur_Fabijanowicz,Warszawa,firma.html
- Od: 14 kwi 2009, 14:10
- Posty: 137
- Skąd: Warszawa
- Auto: Citroen Xsara Picasso SX Pack, 1.6 16v, 2007r.
poprz. M 323F BJ, 2.0 DiTD, 2002 r.
POTWIERDZAM potwierdzam serwis na Inowrocławskiej nie jest taki dobry ja przeżyłem szok po wizycie u nich.Może są fajni jak trzeba przy samochodzie dywaniki wytrzepać ale jak jakaś poważna usterka to roboczogodziny się nawarstwiają a diagnozy nie potwierdzają(mi chcieli wymieniać wtryski za 18000 pln a skończyło się na wizycie w Osielsku i koszcie naprawy 800PLN I TO NIE BYŁY WTRYSKI)
Ostatnio edytowano 29 sty 2010, 18:16 przez kwiatek1980, łącznie edytowano 1 raz
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Gadu-Gadu3587481
- Od: 21 kwi 2009, 20:48
- Posty: 20
- Skąd: BYDGOSZCZ
- Auto: mazda 6
A skoro na tym forum opisujemy polecane serwisy to ja na 1000% polecam OSIELSKO.Przedewszystkim koszta związane z wizytą to koszta naprawy a nie roboczogodziny i metody prób i błędów(Inowrocławska1).Ich motto jak najbardziej oddaje to co robią.
NAPRAWIAMY ŻECZY NIE DO NAPRAWY
Naprawdę polecam ten zakład.
P.S dzięki nim dalej śmigam moja mazdunią.
NAPRAWIAMY ŻECZY NIE DO NAPRAWY
Naprawdę polecam ten zakład.
P.S dzięki nim dalej śmigam moja mazdunią.
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Gadu-Gadu3587481
- Od: 21 kwi 2009, 20:48
- Posty: 20
- Skąd: BYDGOSZCZ
- Auto: mazda 6
farciarz napisał(a):a właśnie że pisał
No fakt – nie zauważyłem posta wyżej

Ale generalnie wiadomo o co mi chodzi
Jak obiecałem tak czynię. Dla przypomnienia autko zostawiłem w MazVagTech w Mysłowicach. Niecały miesiąc robili ale było sporo do roboty. Nic bezemnie nie zrobili. Zawsze dzwonili i ustalali. Naprawdę co do roboty to nie moge powiedzieć złego. Jedynym minusem jest to, że wycieraczkę na podłodze kierowcy mam czarną a bybła kremowa
lampa przednia źle złożona i nie poskładane części od strony bagażnika ( chodzi tu głównie o tapicerkę za siedzeniami). Być może wynikało to z faktu, że jak przyjechałem to mieliśmy decydować co dalej, ale trudno. Takie drobnostki aczkolwiek bolące. CENA. Przystępna, tzn. spodziewałem się wcześniej danej kwoty ale to z faktu, że były robione główne rzeczy jak rozrząd, sprzęgło, zawieszenie. Reasumując. Mogę z czystym sumieniem POLECIĆ.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
- Od: 4 gru 2009, 15:37
- Posty: 162
- Skąd: Chrzanów
- Auto: Saab 9-3 2.0t Vector
Pod kątem usuwania problemów z uruchamianiem silnika DiTD polecam Hoffman Serwis Samochodowy z Rzeszowa.
Opis problemu jaki miałem:
Objawy:
ZIMNY SILNIK (np. no nocy na parkingu) – auto zapala, ale trzeba dać gazu tuż po zapaleniu żeby wszedł na obroty i nie zgasł, tak to gaśnie i na dobre zapala za drugim-trzecim razem.
CIEPŁY SILNIK – bardzo duże trudności z zapaleniem występowały początkowo po ok 1-2h od zakończenia jazdy podczas której silnik się rozgrzał, potem praktycznie od razu po wyłączeniu. Jak w końcu po długim kręceniu rozrusznikiem uda się zapalić silnik, to od razu chodzi równo i dobrze.
MROZY – podczas mrozów auto odpaliło, ale przejechało kilkaset metrów i zgasło – było zatankowane na Shellu i była dolewka przeciwko wytrącaniu się parafiny. W filtrze paliwa olej napędowy był zgęstniały ale raczej bez wytrąconej parafiny.
PODCZAS JAZDY NIE GAŚNIE.
ODCZUWALNIE SŁABE PRZYSPIESZENIE PRZY RUSZANIU („SPOD ŚWIATEŁ”)
Jak doszło do naprawy i ile kosztowała
Po lekturze tego forum ("nie odpala na ciepłym") byłem przekonany że trzeba będzie regenerować pompę wtryskową. Ale chciałem jeszcze problem zdiagnozować fachowo żeby się upewnić. Dałem auto do serwisu w Krakowie: Gładysek Bosch Serwis. Panowie umówili się ze mną że jak znajdą problem – zapłacę 250zł, a jak nie znajdą – nie zapłacę im nic. No i nie znaleźli nic, bo podobno nie udało im się mojej Mazdy podłączyć do komputera. Zgodnie z umową nie zapłaciłem nic.
Potem dałem auto do ASO Mazda Andorra w Krakowie. Tam umowa była podobna – max. 300zł jeśli odkryją usterkę, albo bez opłat jak im się nie uda. Podobno udało im się podpiąć auto do komputera (w końcu to ASO, nie?), ale nie było żadnych błędów. Werdykt jednak okazał się być – "problem jest z pompą wtryskową". A jak im się udało to zdiagnozować? No cóż.... Zastosowali prosty trik, opisywany na tym forum, z odpięciem czujnika temperatury. Zakosztowało mnie to 200zł, w sumie sam mogłem to zrobić...
Ale teraz najciekawsze. Oddałem auto do Hoffmana Rzeszów, ale zlecenie było "usunąć problemy z odpalaniem silnika" wg opisanych powyżej objawów. Nie zleciłem regeneracji pompy wtryskowej. I ku mojej wielkiej radości okazało się że przyczyną problemów nie była uszkodzona pompa wtryskowa, tylko nieszczelności w układzie wysokiego ciśnienia (cokolwiek to znaczy, ale podejrzewam, że powymieniali jakieś przewody, uszczelki, przeczyścili co trzeba i uszczelnili). Za całą usługę zapłaciłem 550zł, co było kwotą co najmniej 3 razy mniejszą niż ta której można się spodziewać za regenerację pompy.
Po naprawie – auto dostało kopa jakiego jeszcze nie miało nigdy (mam je piąty rok) – pali na dotyk (tzn. konkretnie: potrzebuje 2, max 3 obrotów rozrusznika i od razu ładnie wchodzi na obroty, nawet na dużym mrozie rzędu -10 stopni). Ma duuuużo lepsze przyspieszenie na niższych biegach (1,2,3).
Nie wiem jak ten serwis sobie radzi z innymi samochodami, silnikami czy innym zakresem napraw. Ale jeśli chodzi o problemy z odpalaniem ciepłego (i zimnego też) silnika DiTD, to gorąco i szczerze polecam serwis Hoffman Rzeszów, bo choć mogli mnie naciągnąć na wiele sposobów (np. naprawić te nieszczelnośc, a np. policzyć za regenerację pompy), to tego nie zrobili – usunęli problem i to za relatywnie niewielkie pieniądze – dla porównania ostatnio wymieniałem tarcze i klocki z tyłu i zapłaciłem więcej
Dodam na koniec, że nie jestem w żaden sposób związany rodzinnie, kapitałowo, czy biznesowo z serwisem Hoffman. Jestem po prostu wyjątkowo zadowolonym klientem, któremu ten serwis rozwiązał problem, którego dwa inne nawet nie umiały zdiagnozować...
Opis problemu jaki miałem:
Objawy:
ZIMNY SILNIK (np. no nocy na parkingu) – auto zapala, ale trzeba dać gazu tuż po zapaleniu żeby wszedł na obroty i nie zgasł, tak to gaśnie i na dobre zapala za drugim-trzecim razem.
CIEPŁY SILNIK – bardzo duże trudności z zapaleniem występowały początkowo po ok 1-2h od zakończenia jazdy podczas której silnik się rozgrzał, potem praktycznie od razu po wyłączeniu. Jak w końcu po długim kręceniu rozrusznikiem uda się zapalić silnik, to od razu chodzi równo i dobrze.
MROZY – podczas mrozów auto odpaliło, ale przejechało kilkaset metrów i zgasło – było zatankowane na Shellu i była dolewka przeciwko wytrącaniu się parafiny. W filtrze paliwa olej napędowy był zgęstniały ale raczej bez wytrąconej parafiny.
PODCZAS JAZDY NIE GAŚNIE.
ODCZUWALNIE SŁABE PRZYSPIESZENIE PRZY RUSZANIU („SPOD ŚWIATEŁ”)
Jak doszło do naprawy i ile kosztowała
Po lekturze tego forum ("nie odpala na ciepłym") byłem przekonany że trzeba będzie regenerować pompę wtryskową. Ale chciałem jeszcze problem zdiagnozować fachowo żeby się upewnić. Dałem auto do serwisu w Krakowie: Gładysek Bosch Serwis. Panowie umówili się ze mną że jak znajdą problem – zapłacę 250zł, a jak nie znajdą – nie zapłacę im nic. No i nie znaleźli nic, bo podobno nie udało im się mojej Mazdy podłączyć do komputera. Zgodnie z umową nie zapłaciłem nic.
Potem dałem auto do ASO Mazda Andorra w Krakowie. Tam umowa była podobna – max. 300zł jeśli odkryją usterkę, albo bez opłat jak im się nie uda. Podobno udało im się podpiąć auto do komputera (w końcu to ASO, nie?), ale nie było żadnych błędów. Werdykt jednak okazał się być – "problem jest z pompą wtryskową". A jak im się udało to zdiagnozować? No cóż.... Zastosowali prosty trik, opisywany na tym forum, z odpięciem czujnika temperatury. Zakosztowało mnie to 200zł, w sumie sam mogłem to zrobić...
Ale teraz najciekawsze. Oddałem auto do Hoffmana Rzeszów, ale zlecenie było "usunąć problemy z odpalaniem silnika" wg opisanych powyżej objawów. Nie zleciłem regeneracji pompy wtryskowej. I ku mojej wielkiej radości okazało się że przyczyną problemów nie była uszkodzona pompa wtryskowa, tylko nieszczelności w układzie wysokiego ciśnienia (cokolwiek to znaczy, ale podejrzewam, że powymieniali jakieś przewody, uszczelki, przeczyścili co trzeba i uszczelnili). Za całą usługę zapłaciłem 550zł, co było kwotą co najmniej 3 razy mniejszą niż ta której można się spodziewać za regenerację pompy.
Po naprawie – auto dostało kopa jakiego jeszcze nie miało nigdy (mam je piąty rok) – pali na dotyk (tzn. konkretnie: potrzebuje 2, max 3 obrotów rozrusznika i od razu ładnie wchodzi na obroty, nawet na dużym mrozie rzędu -10 stopni). Ma duuuużo lepsze przyspieszenie na niższych biegach (1,2,3).
Nie wiem jak ten serwis sobie radzi z innymi samochodami, silnikami czy innym zakresem napraw. Ale jeśli chodzi o problemy z odpalaniem ciepłego (i zimnego też) silnika DiTD, to gorąco i szczerze polecam serwis Hoffman Rzeszów, bo choć mogli mnie naciągnąć na wiele sposobów (np. naprawić te nieszczelnośc, a np. policzyć za regenerację pompy), to tego nie zrobili – usunęli problem i to za relatywnie niewielkie pieniądze – dla porównania ostatnio wymieniałem tarcze i klocki z tyłu i zapłaciłem więcej
Dodam na koniec, że nie jestem w żaden sposób związany rodzinnie, kapitałowo, czy biznesowo z serwisem Hoffman. Jestem po prostu wyjątkowo zadowolonym klientem, któremu ten serwis rozwiązał problem, którego dwa inne nawet nie umiały zdiagnozować...
-
plaa1978
Godny polecenia jest także Serwis samochodów japońskich w Ząbkach (k. Warszawy) na ul. Słowiańska 1d. Specjalizują się w japończykach.
Podejście do obsługi klienta niespotykane przeze mnie w innych warsztatach. Udało im się reanimować moją mazdę już nie pierwszy raz. Ostatnio prawidłowa diagnoza problemów z ABS i dwukrotna wymiana pompy. Pierwsza pompa niestety była wadliwa, ale że kupowana przez warsztat więc ponowna wymiana w ramach gwarancji gratisowa.
Podejście do obsługi klienta niespotykane przeze mnie w innych warsztatach. Udało im się reanimować moją mazdę już nie pierwszy raz. Ostatnio prawidłowa diagnoza problemów z ABS i dwukrotna wymiana pompy. Pierwsza pompa niestety była wadliwa, ale że kupowana przez warsztat więc ponowna wymiana w ramach gwarancji gratisowa.
- Od: 7 wrz 2007, 18:04
- Posty: 18
- Skąd: prawie Warszawa, Chotomów
- Auto: była 626 DiTD '98 GF
jest 6 2.0 benzyna+LPG 2004 GG
najnowszy nabytek 323f 1,6 benzyna+LPG
Zyg napisał(a):Dołączam się do pochwalnych opinii o Mazda Doboszw Chorzowie. Pan Jerzy okazał się bardzo kulturalnym i słownym człowiekiem. Nie bałem się tam zostawić auta. Nawet chciał dłużej zostać w pracy żebym zdążył odebrać samochód. Pozdrawiam więc i polecam !
tez polecam, nawet udało mi się zniżkę wyczarować, po wymówieniu " Tadziol polecał państwa serwis" ( tak rzeczywiście bylo, Tadziol nie miał czujnika ABSu na składzie, wiec do nich zadzwonił i de facto naprawiłem właśnie u Dobosza w Chorzowie).
Generalnie już bylem u nich 2-3 razy i naprawdę było b.milo, zawsze mieli części, które potrzebowałem w cenach przystępnych
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki