noucamp napisał(a):ja przy 1.4 bara ani razu nie miałem odcinki...
Jaka przepływka ? Jaka temperatura ? Teraz też jeździsz na 1.4 ?
www.mazdaspeed.pl
xXx napisał(a):Mała przyczepność, ale można latać w kółko bokiem...
xXx napisał(a):Spoko, jak dla mnie możemy to powtórzyć na suchym asfalcie oczko
Ja tam też jeszcze całego ronda bokiem nie ogarnąłem – boję się trochę język
I mowa tu o takiej pogodzie jak teraz, bo na suchym to w ogóle mam stres łoł
paww99 napisał(a):Nie trzeba kombinować z jakimiś rybkami czy innymi bzdetami żeby wprowadzić w poślizg, buuuut i leci. Coś jak teraz zimą na tych białych od soli asfaltach.
xXx napisał(a):Jaka przepływka ? Jaka temperatura ? Teraz też jeździsz na 1.4 ?
paww99 napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=zmZOVi1FD8s&feature=channel
ten filmik mi sie kojarzy od razu z tym że nie trzeba mieć szyberset koni łoł
xXx napisał(a):w dolnym zakresie obrotów, więc trzeba sobie pomagać kopnięciem w sprzęgło, potem jak już auto jest w poślizgu to już inna bajka...
xXx napisał(a):Widzisz, w takim razie nie jezdziles przy niskiej temperaturze zewnętrznej, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut oczko
xXx napisał(a):Zmiana na S14A to wielki plus, S14 niestety ale jest już przestrzałe...
ravo napisał(a):a co nissan nie ma EBC zalozonego ? mbc sterujesz ?
ravo napisał(a):xXx napisał(a):, wtedy zobaczyłbyś co to jest boost cut
a co nissan nie ma EBC zalozonego ? mbc sterujesz ?
ravo napisał(a):bost cut wystepuje jak sie przekroczy dana wartosc np 1.4 bara, gdy sami podnosimi wartosc doladowania a ustawimy na MBC np na 1.3 w lecie to w zimie mozemy miec wlasnie odciecie, na ebc by to nie wystapilo bynajmniej tak uwazam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 0 gości