Nissan Silvia SR20DET GT2871R @ 1.6 bara

Postprzez noucamp » 16 sty 2010, 15:55

radekkm napisał(a):diis

jeszcze nie wiem ;) pewnie będzie tam termopara
radekkm napisał(a):noucamp napisał:
na pewno bar+ wtedy WG się bedzie otwierało i waliło w podłoge usmiech SCREAMMMM PIPE
a ekologia szok

oj tam :P świata i tak nie uratuję a przynajmniej się pobawię :D i ludzi trochę wrzaskiem postraszę ;)
radekkm napisał(a):nie sadzisz ze to jest kwestia stojenia,za duzo niutow za malo koni,moze SMT6 nie jes wlasciewe do takich operacji a moze operujacy smt nie jest wlasciwy

hmm auto było strojone u Jarkowego, jest to koleś który pierwszy w Polsce zaczął bawić się tuningiem 200sxa i wie co robi, zresztą nie pierwszy SR wyjechał od niego wystrojony na SMT6. Póki co mam seryjne turbo i w sume tylko przepływa zmienna na większa, do tego regulator ciśnienia paliwa, wiec na pewno w SMT ani w człowieku który stroił mi gruza nie leży problem (a może leży...), ale fakt że wystroił mi na bogatu (afr około 11) ale to NM taki by nie wyszedł.
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez radekkm » 16 sty 2010, 16:16

nie znam sie na mapach,w uk wiekszosc 200sx lata na horsmanie,sprawdzony
a cena rewelacja porownujac do zakupu standalone + 5 godzin strojenia 80 funtow+vat kazda
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez noucamp » 16 sty 2010, 17:26

radekkm napisał(a):nie znam sie na mapach,w uk wiekszosc 200sx lata na horsmanie

ja też się nie znam, co do horsmana to nie ma tego do takiego setup'u jaki ja mam

w marcu/kwietniu się okażę, jak to wszytko chodzi ze sobą, myślę że 300 będzie na pewno, zresztą wystarczy spojrzeć na suszarkę ;) jak będzie kicha może przejdę na jakiś inne ECU
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 19 sty 2010, 12:50

Horsham wcale nie jest taki dobry, jakby się wydawało ;)


W następnym aucie osobiście będę uderzeał w Power FC. Dobra opcja, to Nistune, ponieważ jest dość tani...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 19 sty 2010, 15:42

xXx napisał(a):Horsham

wiedzialem ze cos pomylilem <lol>
dluzy sie ta zima ...
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ravo » 19 sty 2010, 15:45

radekkm napisał(a):dluzy sie ta zima ...

ehhhh chyba wyjade do cieplych krajow bo nie ma jak grzebac :((

noucamp wpadniesz mam nadzieje na jakis zlot mazdy ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 19 sty 2010, 17:22

xXx napisał(a):W następnym aucie osobiście będę uderzeał w Power FC

tak to jest najlepsza opcja, puki co będę dział na SMT6 jeżeli za rok uroi mi się kucizna to na pewno też w kompa takie zainwestuję oczywiście używkę :)


radekkm napisał(a):dluzy sie ta zima ...

oj TAKKKKKKK


ravo napisał(a):noucamp wpadniesz mam nadzieje na jakis zlot mazdy ?

KONIECZNIE :)

Przyszły wtryski :) nie są tak męskie jak tamte ale 550cc z subaru imprezy STI 2.5 US będą w sam raz do mojego projektu :)
Obrazek

Obrazek

Do wtrysków mam wiązkę z wtyczkami do Nissana czyli będzie P&P
Obrazek
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Marcin1mazda » 26 sty 2010, 23:25

Lata nismo ? :D bo z banera wnioskuje że tak :P
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez noucamp » 26 sty 2010, 23:59

Marcin1mazda napisał(a):Lata nismo ? zeby bo z banera wnioskuje że tak język

tak laitowo :) z newsów fele sprzedane :(


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez paww99 » 27 sty 2010, 00:52

No naraszcie fotki w żywiole nyski. ;)

Zazdroszcze tego T pod maską.
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 21:16
Posty: 211
Skąd: Olsztyn
Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D

Postprzez People_Hate_Me » 27 sty 2010, 11:41

noucamp s14 jednak jest przepiekna :–) choc jak postawic ja i MX6 to nie wiem :P aczkolwiek w MX6 brak T i RWD :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez paww99 » 27 sty 2010, 12:15

People_Hate_Me MX to zwykła taczka... Co tu porównywać?
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 21:16
Posty: 211
Skąd: Olsztyn
Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D

Postprzez Gib » 27 sty 2010, 12:49

To nie ma być piękne tylko jechać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 27 sty 2010, 16:33

paww99 napisał(a):No naraszcie fotki w żywiole nyski. oczko

o tak :D :D :D
People_Hate_Me napisał(a):noucamp s14 jednak jest przepiekna :–)

dzieki :)
People_Hate_Me napisał(a):hoc jak postawic ja i MX6 to nie wiem

paww99 napisał(a):People_Hate_Me MX to zwykła taczka... Co tu porównywać?

Może nie aż tak drastycznie, ale jest to zupełnie inne auto :)
Gibsong napisał(a):To nie ma być piękne tylko jechać.

i to bokiem ;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez People_Hate_Me » 27 sty 2010, 16:38

Przeciez napisałem ze gdyby MX6 miał RWD i T to wtedy mozna by pogadać a tak niestety nie :P
tu raczej porównywałem wygląd tych dwóch aut :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez noucamp » 27 sty 2010, 16:54

People_Hate_Me napisał(a):tu raczej porównywałem wygląd tych dwóch aut :–)

wiesz... każdy ma swój gust :) ja wole nissana... ale to dla tego że patrząc na MXa widzę 2,5 v6 co tylko z nazwy robi wow :( i nie umiem spojrzeć na auto patrząc na budę, tylko zaraz aa FWD ble... a nie ma suszary... a coś tam ;) ale to już choroba ;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez People_Hate_Me » 27 sty 2010, 17:04

noucamp dlatego ja chce zmienic to :P zeby moze kiedys u mnie zagosciła suszara :P i zebys juz inaczej na nia patrzył :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Gib » 27 sty 2010, 17:16

RWD+T jest jak na lekarstwo, najtaniej kupić Volvo 740/940, potem S13, Sierra Cosworth 2WD i S14. Wszystko inne jest kosmicznie drogie nie warto sobie nimi zaprzątać głowy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 27 sty 2010, 21:33

noucamp napisał(a):xXx napisał:
W następnym aucie osobiście będę uderzeał w Power FC

tak to jest najlepsza opcja, puki co będę dział na SMT6 jeżeli za rok uroi mi się kucizna to na pewno też w kompa takie zainwestuję oczywiście używkę



Power FC nowe, czy używane praktycznie ta sama cena...


SMT6 + duże doładowanie = boost cut all time :(


P.S. Zima może w tym roku mroźna, za to ronda mojego nissana mają już dość i nie mówię tutaj o krawężnikach. Mała przyczepność, ale można latać w kółko bokiem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 27 sty 2010, 21:51

xXx napisał(a):SMT6 + duże doładowanie = boost cut all time smutny

ja przy 1.4 bara ani razu nie miałem odcinki...
xXx napisał(a):P.S. Zima może w tym roku mroźna, za to ronda mojego nissana mają już dość i nie mówię tutaj o krawężnikach. Mała przyczepność, ale można latać w kółko bokiem...

ja nie jeżdżę :P boję się :D :D :D :D
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy