Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Kevin. » 25 sty 2010, 15:51

Jacol jestes juz moim idolem jak przeczytalem to odrazu mnie zatkalo:D

bedziesz moze na zlocie na wiosne w kamieniu slaskim??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez michasiek » 26 sty 2010, 01:54

jacku pytanie – czy ingerencja w 'regenerację' lewarka zmiany biegów tj. w cięgna sprawiła, że coś jest lepiej? wchodzą lżej biegi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez Jacol » 26 sty 2010, 16:05

Kevin9118 napisał(a):bedziesz moze na zlocie na wiosne w kamieniu slaskim??

wątpie żebym się wyrobił... ale jak dam rade złożyc wszystko to tak :)
michasiek napisał(a):jacku pytanie – czy ingerencja w 'regenerację' lewarka zmiany biegów tj. w cięgna sprawiła, że coś jest lepiej? wchodzą lżej biegi?

Nie moge jeszcze nic odpowiedziec, bo wszystko jest poza autem :P lewarek, skrzynia :P
Ale sądze że na pewno, sądząc po stanie poprzednich tulei i gumek :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez xXx » 26 sty 2010, 16:23

michasiek napisał(a):jacku pytanie – czy ingerencja w 'regenerację' lewarka zmiany biegów tj. w cięgna sprawiła, że coś jest lepiej? wchodzą lżej biegi?



To jest głupie pytanie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez michasiek » 26 sty 2010, 19:14

xXx napisał(a):To jest głupie pytanie oczko


xXx a powiedz, co widzisz głupiego w tym pytaniu?
Bo według mnie nie każda zmiana przynosi efekty, więc chcę tylko wiedzieć czy jest różnica przed i po w tym przypadku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez Kevin. » 26 sty 2010, 19:45

Jacol napisał(a):wątpie żebym się wyrobił... ale jak dam rade złożyc wszystko to tak


ach zapomnialem ;( to jak ty przezyjez tyle bez MX-3 ja bym nie dal rady;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez Jacol » 26 sty 2010, 21:02

michasiek napisał(a):Bo według mnie nie każda zmiana przynosi efekty,

przeważnie dobre :P
Kevin9118 napisał(a):to jak ty przezyjez tyle bez MX-3 ja bym nie dal rady;p

grzebanie przy mx-3 sprawia mi duzo przyjemności, podobnie jak i jeżdżenie nią :) Wiec powolutku, a do celu. Na razie temperatury mocno minusowe, więc w garażu nic nie robię, ale jak mróz odpuści to wracam do pracy ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Kevin. » 26 sty 2010, 23:10

Jacol napisał(a):grzebanie przy mx-3 sprawia mi duzo przyjemności, podobnie jak i jeżdżenie nią


ja to samo mam szykuje sie do remontu silnika w lutym bede picowal madzie podwzgledem serca a pozniej przystroje troszke i bedzie elegancka ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez Jacol » 18 mar 2010, 14:20

Nowe kabelki do mojego ZE :)
Obrazek
Obrazek
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 18 mar 2010, 14:21

Jacku weź sie do roboty :P bo tu dużo ludzi czeka :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Falcon » 18 mar 2010, 19:40

krejzol :) no i pracuś ;] z niecierpliwością czekam na efekty :) oj będzie się działo czuje :P
nick czyt. Falkon [czyli "Cy się pyta jako Ky"]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 16:32
Posty: 376
Skąd: Trn
Auto: Smok V8

Postprzez Jacol » 19 mar 2010, 17:21

Sprzęgło i docisk od KL – pierwszy montaż – to będzie szkielet do zbudowania mocniejszego sprzęgła u Radzikowskiego

Obrazek
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez ADHD » 22 mar 2010, 21:31

tak, tak wszyscy czekają
Zastanawiam się czy w jakąś cieplejszą niedzielę nie wybrać się do Ciebie, żeby zobaczyć mody.
Może przy okazji jakiś spocik we Włocku by się uczyniło.
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez sq2jul » 22 mar 2010, 21:36

ADHD napisał(a):tak, tak wszyscy czekają
Zastanawiam się czy w jakąś cieplejszą niedzielę nie wybrać się do Ciebie, żeby zobaczyć mody.
Może przy okazji jakiś spocik we Włocku by się uczyniło.


jestem za, aby zwalic sie do niego jakos na poczatku kwietnia i wybadac co on tam kombinuje :P bo na forum zbyt gadatliwy w temacie nie jest :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Jacol » 26 mar 2010, 12:37

ADHD napisał(a):tak, tak wszyscy czekają
Zastanawiam się czy w jakąś cieplejszą niedzielę nie wybrać się do Ciebie, żeby zobaczyć mody.
Może przy okazji jakiś spocik we Włocku by się uczyniło.

Zapraszam ;)
sq2jul napisał(a):jestem za, aby zwalic sie do niego jakos na poczatku kwietnia i wybadac co on tam kombinuje :P bo na forum zbyt gadatliwy w temacie nie jest :P

W sumie nic... ciekawego... powrót madzi do życia...

Żeby nie było że stoje w miejscu – nowe poduszki poliuretanowe pod silnik i skrzynię ;)
Obrazek
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez weede » 26 mar 2010, 13:46

gdzie dostales te poduszki?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacol » 28 mar 2010, 13:02


Tutaj:
Techniczne Elementy Poliuretanowe DEUTER S.C.
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
pzdr, Jacol
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez pinky » 29 mar 2010, 07:01

Jacol jesteś masochistą :D :D Ja mam przednią i tylną poduszkę pełną z poliuretanu i urywa łeb, zimą masakra. Nawierć sobie :D Minu komfort spada do zera, cały rezonans idzie na bude plus to że silnik ani drgnie i biegi wchodzą zajefajnie. Gratki za auto mam nadzieje że plan B wejdzie w życie.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez noucamp » 29 mar 2010, 21:21

poliuretany to był mój najlepszy zakup :D tak że w dobrą stronę poszedłeś :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Jacol » 27 kwi 2010, 16:46

Wydawania kasy na MX-3 ciąg dalszy... krok bliżej do poskładania wszystkiego do kupy...
Rozrząd: Rolka napinająca (Mazda/NTN), dwie rolki prowadzące (NSK i GMB), pasek rozrządu (Mitsuboshi), napinacz hydrauliczny (Mazda/NTN) – stosowane na pierwszy montaż...
Do tego nowe dwa paski klinowe od pomy wspomagania/wody oraz od alternator/klima.
Całość wyszła coś koło 850zł.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czekam jeszcze na pompę wody GMB i silnik będzie skończony. Jeszcze sprzęgło i wyjazd :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy