Defa – ogrzewanie postojowe 220V
Strona 1 z 1
tak właśnie zastanawiam sie nad zainwestowaniem w takie cudo
nie duży koszt a wsiadasz do samochodu z podgrzanym silnikiem do tych 50stC. Łatwy rozruch , zmniejszone spalanie.
co o tym sadzicie ?
zestaw do m3 1.6 mz-cd kosztuje ok 600pln wiec kasa nie taka straszna
link do manuala
http://www.defa.com/doc/500/2512.pdf
nie duży koszt a wsiadasz do samochodu z podgrzanym silnikiem do tych 50stC. Łatwy rozruch , zmniejszone spalanie.
co o tym sadzicie ?
zestaw do m3 1.6 mz-cd kosztuje ok 600pln wiec kasa nie taka straszna
link do manuala
http://www.defa.com/doc/500/2512.pdf
Kiedyś widziałem w sklepie grzałki, które montowało się w miejscu zaślepki wodnej w bloku silnika.
Fakt, że to było do jakiegoś mercedesa ale .... do innych autek też dałoby się to zaadoptować.
Jednak nie kosztowało to aż tyle!
Ale tak czy innaczej jest to dobry pomysł dla osób, które mogą skorzystać z zasilania sieciowego.
Ba – możnaby się nawet pokusić o jakiś włącznik czasowy, który włączałby to "ustrojstwo" np. pół godziny przed planowanym uruchomieniem silnika w autku
Fakt, że to było do jakiegoś mercedesa ale .... do innych autek też dałoby się to zaadoptować.
Jednak nie kosztowało to aż tyle!
Ale tak czy innaczej jest to dobry pomysł dla osób, które mogą skorzystać z zasilania sieciowego.
Ba – możnaby się nawet pokusić o jakiś włącznik czasowy, który włączałby to "ustrojstwo" np. pół godziny przed planowanym uruchomieniem silnika w autku
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
jest jeszcze tańsza alternatywa
http://www.eps.bielsko.pl/default.php?cat=1
http://www.eps.bielsko.pl/default.php?cat=1
polecam coś znacznie tańszego
http://allegro.pl/item874337955_art1_ku ... ikowa.html
jakieś 4 lata temu, jak było ok 30 stopni mrozu dzięki temu wspaniałemu urządzeniu odpalałem malucha
wystarczyło włożyć to pod miskę olejową i włączyć na ok pól godzinki ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

jakieś 4 lata temu, jak było ok 30 stopni mrozu dzięki temu wspaniałemu urządzeniu odpalałem malucha
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
vqsoft napisał(a):a zrobisz do tego timer? tak aby odpala sie 1h przed planowanym rozruchem ? bo jeśli nie to nie zaśmiecaj tematu
ależ oczywiście

- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Do bra rzecz, bardzo popularna w krajach skandynawskich.
Tam mają nawet na parkingach pod chmurką w co się wpiąć.
Polecam grzałkę podgrzewająca blok silnika a nie wodę w układzie chłodzenia bo są i takie.
Tam mają nawet na parkingach pod chmurką w co się wpiąć.
Polecam grzałkę podgrzewająca blok silnika a nie wodę w układzie chłodzenia bo są i takie.
Pozdrawiam
yasko
yasko
kiedys montowlem takie ustrojstow znajomemu w Re nault-cie Senicu D.
i stwierdzilem, ze kazdy blok silnika ma takie odpowiednie miejsce, gdzie jest zaslepka a obok jest otwor nagwintowany do przykrecenia uchwytu..
reszta to kablei gniazdko do montzu w zderzak...
sprawa warta przemyslenia!
szczegolnie dla tych, co zamieszkuja zimne rejony, auto parkuja w okolicy gniazdka i w miare regularnie uzywaja auto (a to z powodu wlacznika czasowego)..., polecam- warto
Enduro
i stwierdzilem, ze kazdy blok silnika ma takie odpowiednie miejsce, gdzie jest zaslepka a obok jest otwor nagwintowany do przykrecenia uchwytu..
reszta to kablei gniazdko do montzu w zderzak...
sprawa warta przemyslenia!
szczegolnie dla tych, co zamieszkuja zimne rejony, auto parkuja w okolicy gniazdka i w miare regularnie uzywaja auto (a to z powodu wlacznika czasowego)..., polecam- warto
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
spotkałem się z taką alternatywą do tego ogrzewania wody
kiedyś wujas jezdził mercem kaczorem w wersji na skandynawię i tam były grzalki w misce olejowej na 220v – wszyscy w jego firmie chwalili ten samochód za takie udogodnienie. Grzałki były stosunkowo małej mocy i można było podłączyc auto do gniazdka na całą noc bez obaw że coś się tam upali a silnik był ciepły (nie gorący, ale jakąś tam swoją temperaturkę miał).
kiedyś wujas jezdził mercem kaczorem w wersji na skandynawię i tam były grzalki w misce olejowej na 220v – wszyscy w jego firmie chwalili ten samochód za takie udogodnienie. Grzałki były stosunkowo małej mocy i można było podłączyc auto do gniazdka na całą noc bez obaw że coś się tam upali a silnik był ciepły (nie gorący, ale jakąś tam swoją temperaturkę miał).
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości