Diagnostyka ECU
–><–
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Dioda podpieta teraz jakie bledy mam? mi sie wydaje ze 11 i 15 ale kody sa 4 cyfrowe wiec zgłupiałem... znalazłem stronke ale nie wiem na ktora tabelke zwrocic uwage... bo mazdy BA tam nie widze.... http://www.i-diag.com/obd-table/ a oto filmik (tak wiem ze pasek piszczy. juz jestem umowiony ze znajomym na wymiane;) ) z gory dzieki wielkie:) http://w308.wrzuta.pl/film/9EfvdGUKBZD/mov00575
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
michalxxxxx nastepnym razem nagrywaj od poczatku:) masz gaz ? masz kody bledow 8 przeplywomierz 9 czujnik plynu chlodzacego 10 czujnik tem. zasysanego powietrza w obudowie filtra. Zmierz opornosc czujnikow plyn. i czujn. zasys. tem. i napisz. Wierze ze potrafisz?
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Sebas0026 nie jest od poczatku bo sam musialem biegac do stacyjki chociaz dluzsze przewody moiglem dac i za kierownica siedziec. moge powtorzyc badanie;p dzieki za pomoc. hmm z tym co napisales to chyba pojde do mechanika bo dla mnie to czarna magia
na dniach wymienie rure dolotowa bo jest peknieta i ciagnie powietrze na lewo skasuje bledy i nagram film na nowo. zobaczymy co pokaze badanie. Nie mam gazu. spalanie benzyny mam w granicach 11.5l/100 czyli sredniej wielkosci promu kosmicznego;]

- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
No i 2 problemy bedziesz mial rozwiazane bez mechanika kup ory rure okolo 270zł (pracuje w ASO) albo jak chcesz to baw sie w allegro. Odrazu powinien wykasowac sie blad 8,10. peknieta rura falszowala pomiary. Czemu odrazu tego nie zrobiles??
Widzisz ze ci szarpie, faluja obroty muli ci i wiecej pali. Problem mozesz rozwiazac bez mechanika wystarczy ze odkrecisz czujnik plynu chlodzacego ktory znajduje sie z lewj strony bloku silnika( inaczej pod termostatem) od kierowcy i zmierzysz jego opornosc. Masz miernik? Albo sprawny moge ci sprzedac za 20zł tylko ze uzywke
w dobrym stanie. Wkrecisz go i po bledzie.
pozdrawiam
po bledzie jesli zrobisz reset kompa  chyba wiesz jak?
Widelec zle cos podlaczyles. Sprobuj jeszcze.
powodzenia
EDIT:Używamy opcji zmień nie piszemy posta pod postem.

pozdrawiam
po bledzie jesli zrobisz reset kompa  chyba wiesz jak?
Widelec zle cos podlaczyles. Sprobuj jeszcze.
powodzenia
EDIT:Używamy opcji zmień nie piszemy posta pod postem.
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
sebas0026 wiem jak sie kasuje kody bledow http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd tak jak tu jest opisane a moze jeszcze inaczej? mulic muli bo max jechalem tym samochodem 140km/h i nic szybciej nie chcial isc;/ a taka predkoscia to peugeotem 205 z silnikiem 1.1 jechalem co do obrotow to je troche regulowalem bo takie niskie byly ze na "luzie" calym silnikiem trzeslo i galka zmiany biegow teraz je troche podkrecilem i juz mniej trzesie;]
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Po co regulowales, najpier trzeba bylo sie wziac za dolot. Kup rure dolotu i skasuj bledy pojezdzij i sprawdz bledy. Jaki masz przebieg? masz ksiazke serwisowa? bierze olej? powinien zostac ci tylko blad czujnika plynu. Kilka zloty wydasz i bedziesz latal madzia wiecej niz 140 a zobaczysz jak poprawi ci sie przyspieszenie o ile masz reszt rzeczy sprawnych, kompresje itp itd.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Na kompreche jestem umowiony, oleju nie zauwazylem zeby bral silnik ale niecaly miesiac mam ten samochod wiec raczej ciezko stwierdzic. dym rano jak odpale jest normalny bialy a nie czarny czy niebieski wiec oleju nie ciagnie raczej. w sumie to planuje sie przeniesc na polsyntetyk bo tanszy. a przebieg mam niecale 140 tys. a obtory musialem troche podciagnac bo balem sie ze silnik zgubie. dolotu szukam uzywki albo maja popekane albo nie pasujace do modelu. jutro jeszcze jade w jedno miejsce jak nei znajde to chyba nowy kupie bo z allegro to strach. pekniety albo jakis dostane i ani kasy ani czesci
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
michalxxxxx – trochę off-topic ale pozostań przy oleju syntetycznym. Ja w swoim X9 mam już ponad 200kkm i nadal jeżdżę na 5W40.
Dolot MUSI być szczelny – owiń go nawet tymczasowo taśmą izolacyjną lub samowylkanizującą (kiedyś dałem fotomanuala na Forum jak to zrobić) a część niedomagań może się skończyć.
Dolot MUSI być szczelny – owiń go nawet tymczasowo taśmą izolacyjną lub samowylkanizującą (kiedyś dałem fotomanuala na Forum jak to zrobić) a część niedomagań może się skończyć.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jest owiniety ale popekane to jest na tych żeberkach na wezu wiec ciezko to tak owinac. ew jakas dluzsza folie zawine i calosc obkleje tasma.
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Witam.
MX-3 1,8 V6
Od kilku dni mam problem z moją madzią.
Nie ma takiego przyspieszenia jak pare dni wczesniej (na trzecim biegu potrafiła na suchym asfalcie obrócić kołami).
Tera to jakis muł dopiero po 4000 obrotów sie zbiera.Po diagnozie błędów wyskoczył błąd 25 (Elektrozawór regulacji ciśnienia).
Mam pytanie gdzie on sie znajduje i czy można coś z tym zrobić.
Pozdrawiam.
Krzysztof
MX-3 1,8 V6
Od kilku dni mam problem z moją madzią.
Nie ma takiego przyspieszenia jak pare dni wczesniej (na trzecim biegu potrafiła na suchym asfalcie obrócić kołami).
Tera to jakis muł dopiero po 4000 obrotów sie zbiera.Po diagnozie błędów wyskoczył błąd 25 (Elektrozawór regulacji ciśnienia).
Mam pytanie gdzie on sie znajduje i czy można coś z tym zrobić.
Pozdrawiam.
Krzysztof
- Od: 17 sty 2010, 12:44
- Posty: 16
- Skąd: Wisła
- Auto: MAZDA MX-3 1,8 V6
Kod 25 to elektrozawór od wolnych obrotów.
Tutaj masz całą fotorelację
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32195&highlight=silnik+krokowy
Tutaj masz całą fotorelację
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32195&highlight=silnik+krokowy
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Sprawdz polaczenie miedzy PCM a PRC SOLENOID VOLVE czyli takiego malego silniczka odpowiedzialnego za podcisnienie, znajduje sie na grodzi silnika tam gdzie jest wytloczony numer vin. Zasilnany na B+ raczej sie spalil lub satarł. Koszt nowego ok. 350zł brutto. Jego sygnal idzie na PCM.
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
A powiedzcie mi czy poprzez nie działający przepływomierz może auto nie odpalać. Dziś mi wymrygało kod 08.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki