Mazda 323F BA Z5 '98r.
luki_92_92 napisał(a):Heh, no dorzuć jeszcze z tyłu chlapacze z pakietu GT i będziemy mieli identyczne tyłySkrzydło zdecydowanie poprawiło wygląd
Chlapaczy jeszcze nie mam, ale dokładki progów już czekają...
... przede wszystkim pogodę no i malowanie, ale myślę, że to jakoś na wiosnę, bo nie spieszy mi się z tym specjalnie.
Na pierwszym miejscu SWAP BP 136 KM
Leszek napisał(a):tak się chwal język ja go namawiałem WCZEŚNIEJ język
Proszę mi się tu nie przekomarzać jak przekupki
Leszek napisał(a):Zmiana na plus, właściciel z piękna zoną dbający o autko – no zyć nie umierać oczko
Dziękówa... a żonie przekażę komplement
Dopiero po zamontowaniu ori spojlera mi naprawdę przypadł do gustu heh
- Od: 7 paź 2008, 00:17
- Posty: 290
- Skąd: klubu przyjaciół myszki Mickey
- Auto: bezawaryjne?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Do GT coraz bliżej:) Jeszcze tylko polakierować progi, kupić chlapacze i dokładkę i masz juz pakiet GT:)
Z tego co widzę to lotkę zamontowałeś podobnie jak ja, tzn. środkowa podpora blisko krawędzi klapy – ori dystans to 3cm od klapy.
W Lantis/323F JDM w silniku 1.8 16V BP-ZE było 135PS.... To może import z JPN?!:D
Z tego co widzę to lotkę zamontowałeś podobnie jak ja, tzn. środkowa podpora blisko krawędzi klapy – ori dystans to 3cm od klapy.
mariusz_sti napisał(a):w BaGietce miał 136 w najmocniejszej 1.8l![]()
A w BA tylko 114
W Lantis/323F JDM w silniku 1.8 16V BP-ZE było 135PS.... To może import z JPN?!:D
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
don2x44 napisał(a):Do GT coraz bliżej:) Jeszcze tylko polakierować progi, kupić chlapacze i dokładkę i masz juz pakiet GT:)
Z tego co widzę to lotkę zamontowałeś podobnie jak ja, tzn. środkowa podpora blisko krawędzi klapy – ori dystans to 3cm od klapy.
Myślę, że chlapacze będzie łatwiej dostać niż dokładki progów.
Niestety wierciłem dwa razy otwory, bo gdy środkowy wspornik był dalej od krawędzi klapy, to nakrętki nie łapały gwintu. Nie zwróciłem uwagi na fakt, że blacha jest podwójnie, więc wyszło dodatkowe grzebanie
mariusz_sti napisał(a):w BaGietce miał 136 w najmocniejszej 1.8l język
A w BA tylko 114
Dokładnie tak. Taki właśnie zawita u mnie pod maską, choć plany były trochę inne.
- Od: 7 paź 2008, 00:17
- Posty: 290
- Skąd: klubu przyjaciół myszki Mickey
- Auto: bezawaryjne?
CHRISTOPHORUS napisał(a):[
Niestety wierciłem dwa razy otwory, bo gdy środkowy wspornik był dalej od krawędzi klapy, to nakrętki nie łapały gwintu. Nie zwróciłem uwagi na fakt, że blacha jest podwójnie, więc wyszło dodatkowe grzebanie
Uuu... stare dziury zaspawać, zaszpachlować i polakierować punktowo – śladu nie będzie:)
Ja u siebie celowo założyłem blisko krawędzi, IMO tak jest lepiej:)
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości