Czujnik w skrzyni biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Florek » 2 lis 2006, 20:18

witam mam taki problem wcześniej juz cos sie juz o tym przewineło na forum ale nie zostało dokładnie opisane a mianowicie chodzi mi oto że jeśli na zapalonym silniku wciśnie sie sprzęgło i wrzuci sie bieg zaczynaja falować obroty,podobno jest jakis czujnik w skrzyni który zato odpowaiada i powinien podwyższać obroty w momencie wrzucenia biegu.Może ktos wie gdzie on jest czy w środku skrzyni czy na zewnątrz i czy łatwo go wymienic jaki może być koszt tej części,z góry dzieki :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2005, 20:08
Posty: 12
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24V

Postprzez Florek » 3 lis 2006, 12:42

nie wiem co z tym zrobić nikt nie doradzi??a może go całkiem odłączyć żeby te obroty nie falowaly....
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2005, 20:08
Posty: 12
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24V

Postprzez Marcino » 4 lis 2006, 12:38

Może tutaj znajdziesz miejsce usytuowania, a jeśli nie to napewno przyda się w przyszłości
http://www.mx-3.com/95manual/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2005, 10:15
Posty: 494
Skąd: Bytom
Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r

Postprzez peter23h » 22 sty 2010, 12:49

Mam takie pytanko, od czego jest czujnik wkręcony w skrzynię biegów od strony, gdzie wybierak biegów wchodzi w skrzynię?? To nie jest czujnik świateł cofania, bo od tego jest inny. Chodzi o mazdę mx 3 1.8 V6.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2010, 14:18
Posty: 11

Postprzez Jacol » 22 sty 2010, 16:50

w skrzyni masz 3 czujniki, 1 – od wstecznego, 2 – od neutrala (luzu), 3 – od predkosciomierza
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez peter23h » 23 sty 2010, 01:26

Bo od tego , o którym pisałem oderwały się z lodem dwa kable zielone, ale światło wsteczne działa, pedkościomierz też.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2010, 14:18
Posty: 11

Postprzez Jacol » 23 sty 2010, 15:47

to czujnik luzu, mozesz z tego czujnika ściąc troche plastiku od gory, trafisz na dwie miedziane płytki do ktorych mozesz dolutowac te 2 przewody, obojetnie jak, kolejnosc przewodow w tym czujniku nie gra roli.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez peter23h » 23 sty 2010, 23:56

Dzięki.
Początkujący
 
Od: 1 sty 2010, 14:18
Posty: 11

Postprzez snuck21 » 24 sty 2010, 15:26

a do czego on sluzy?? jaki wplym ma na prace silnika??
Początkujący
 
Od: 5 sty 2010, 01:10
Posty: 5
Skąd: Radom
Auto: mazda 323f BA

Postprzez peter23h » 25 sty 2010, 00:01

Właśnie tak z czystej ciekawości, do czego on służy??
Początkujący
 
Od: 1 sty 2010, 14:18
Posty: 11

Postprzez Jacol » 8 lut 2010, 18:46

Sygnał z tego czujnika idzie do ECU, najprawdopodobniej ma to wpływ na "hamulec" obrotów (silnik schodzi z obrotów, przy 2k sa hamowane na 0,5s, i później spadają na 750 obr/min)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323