Problem z obrotami | MX-3
1, 2
Witam, mam problem z mazda, a mianowice: kiedy madzia jest zimna zapali ale nie che wejść na obroty- dusi się i czuć żywą benzyne. Gdy silnik pochodzi troche i złapie temperature- po ok 15 min zaczyna być wszystko okej i pracuje wszystko jak powinno. Nawet gdy stoi w ogrzewanym garażu zapala dobrze(nawet na zimnym silniku) Aby zostawie ją na dworze gdzie jest chłodniej zaczyna się problem;/ według mnie gdzieś jakiś czujnik. Jak miał ktoś podobny problem lub coś wie na ten temat prosze o pomoc- z góry dziękuje:)
Ostatnio edytowano 21 sty 2010, 19:41 przez darek mazdamx-3, łącznie edytowano 1 raz
darek
- Od: 25 lis 2009, 20:49
- Posty: 10
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda mx-3 1.8 v6
no jak tak dziwnie chodzi to pali sporo, ale jak się nagrzeje jest wszystko wporządku. Jakby aparat to by wogóle nie chodziła a sonda?? Hmmm dlaczego później jest dobrze?;/
darek
- Od: 25 lis 2009, 20:49
- Posty: 10
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda mx-3 1.8 v6
Hvil napisał(a):Moze sonda lambda
Sonda i tak nie działa dopóki się nie nagrzeje więc to nie to.
Myślę, że któryś z cylindrów nie pali. Wtedy właśnie czuć benzynę. Opisz dokładniej co się dzieje. Czy na jałowym chodzi równo a tylko przy zwiększaniu obrotów się dusi? Czy na jałowym też? Jeśli też to sprawdź przede wszystkim zapłon.
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
Sprawdz błędy najpierw to ci może dużo powiedziec
a jak zapalisz na dworze auto to trzesie bardziej silnikiem a po tych 15 minutach mu przechodzi i już nie trzęsie
jeśli trzęsie to nie pali jakiś cylinder a powód albo świeca padła albo kable zapłonowe .
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
darek mazdamx-3 prosze o poprawe tematu na zgodny z regulaminem. Jezeli nie zrobisz tego w ciagu 24h temat wyladuje w koszu.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
czujnik temperatury silnika z wiazka na kompa moze tak sie zachowywac, a czy musisz dlugo krecic jak jest silnik rozgrzany?
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Nie wiem już co mu jest, wymieniłem świece, przewody, kopułke, palec wszystko ngk i nic, to samo- ostatnio wymieniłem wszystkie czujniki temperatury płynu chłodzącego- zielony i czarny i nic. Silnikiem nic nie trzesie, poprostu dosi się i dostaje złą mieszanke paliwa. Jak się nagrzeje to jest nieokiełznana siła;) Chodzi równiutko, idealnie
darek
- Od: 25 lis 2009, 20:49
- Posty: 10
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda mx-3 1.8 v6
hmmm no zapłonu nie sprawdzałem, ale dlaczego później jest okej, zapłon sam by się tak nie ustawił;/ Coś jest z temperaturą bo teraz nawet jak są takie mrozy to podczas jazdy potrafi mi się to zrobić przy ciepłym silniku. Stane i troche pochodzi i znowu jest dobrze;/ Dziwne to no ale takie są objawy
darek
- Od: 25 lis 2009, 20:49
- Posty: 10
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda mx-3 1.8 v6
A paliwo masz pewne, takie same rzeczy działy się tacie przy Nissanie Navarze co rpawda tam jest diesel, ale zamarzało mu paliwo bo okazało się że na stacji wode dolewali miał cąły filtr paliwa zawalony. I objawy były podobne przy odpalaniu bardzo się dusił, i czasem, podczas jazdy go łapało ze wogóle na obroty nie wskakiwał, tocyzł sie powli tylko.
- Od: 19 kwi 2009, 17:57
- Posty: 492
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda MX-3 1997 1.8 V6 LPG
konczy ci sie aparat zaplonowy, a konkretnie w nim halotron
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
witajcie ! no więc zalozyłem sobie gaz do v6 przy zakladaniu Pan rozebral uklad chlodzenia powietrzem tzn przeplywke itd aby zamontowac parownik i weze teraz jednak pojawil sie problem Madzia zaczela swirowac wszystko jest poskladane jak bylo ale na wolnych obrotach najczesciej gasnie czasem potrzyma kilka sekund obroty ale po chwili i tak zgasnie ten efekt jest i na gazie i na benzynie wczesniej nie bylo zadnych problemów, co mozna poradzic w tym temacie co sprawdzic ? prosze o odp nie mam czasu szukac po necie co i jak ;/
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
napisz jakie obrocy ci trzyma / na jakie obroty skacze itd
norma to 750 RPM
norma to 750 RPM
no wiec dzieje sie tak . raz odpali moment raz trzeba troche pokrecic, czasem zdarzy sie tak ze na 1000 obrotów i potrzyma kilka sekund ale potem spada w granice 0 i tylko robi tak tyk...tyk .. po chwili gasnie najczesciej chyba ze dodam gazu delikatnie to sie podniesie ale ogolnie z obrotami 0-1000 jest masakra
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
ja bym na twoim miejscu poejchał do gaziarza aby wyregulował obroty bo to on ustawiał obroty pod gaz
jedz do niego i powiedz że masz tak od momentu załozenia gazu
podejrzewam że wina czujnika temperatury
ostatecznie wyregulowac obroty w trybie serwisowym
jedz do niego i powiedz że masz tak od momentu załozenia gazu
podejrzewam że wina czujnika temperatury
ostatecznie wyregulowac obroty w trybie serwisowym
no wlasnie gaziarz mowi ze zaczela im swirowac ze gdzies przy dolocie powietrza ciagnela lewe i tak ustawili i tak nierowno pracuje...i powiedzial ze niema pojecia jak to ustawic;/ wczesniej cykala jak w zegareczku obroty sie trzymaly bardzo ladnie, przyspieszenie itd jest dobre przynajmniej zmian nie odczulem..myslisz ze ustawienie obortow w trybie serwisowym moze pomoc ?
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość