Temat poprawiony, na następny raz proszę trzymać się regulaminu / Myjk
[AJ] Zmienne fazy rozrządu – kiedy zaczyna działać VVTi
Strona 1 z 1
Według obrotów działają VRIS'y (komory rezonansowe), poza dyskusja tutaj dotyczy silnika AJ (3.0i V6 24V made in Ford). To co innego niż motory Mazdy z serii L*.
Może ta odpowiedź nie tyczy się bezpośrednio Mazdy, ale ogólnie zasady działania są zbliżone stąd sugeruję wziąć pod uwagę, że zmienne fazy rozrządu nie zależą tylko od obrotów silnika. Wg. różnych opisów S-VT Mazdy ma optymalizować ekonomię i osiągi więc na pewno nie działa na sztywno (tzn. tylko wg. obrotów).
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
GILB – jesteś w błędzie – system użyty w Maździe to S-VT a skrót o którym piszesz to tylko z angielskiego określenie zmiennych faz rozrządu. VVTi to sytem Toyoty którego w Maździe nie ma. Równie dobrze sugerując się napisami można powiedzieć, że Mazda 6 to Ford
To jakie odczucia daje Ci pupo-hamowania nie oznacza, że system nie działa wcześniej – działa – wystarczy spojrzeć na krzywą przebiegu momentu.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Tak mogę powiedzieć, że moja Mazda to częściowo Ford bo mam napis Ford na bloku silnika.
Pokaż krzywą momentu dla silnika 3.0 V6, bo skoro piszesz o niej to znaczy, że na nią spojrzałeś. Chętnie i ja popatrzę.
Jak na dzień dzisiejszy moja pupo-hamownia czuje, że przy 4200 obr/min dostaje dodatkowego kopa, co dla mnie znaczy, że załączyło się VVTi.
brii napisał(a):To jakie odczucia daje Ci pupo-hamowania nie oznacza, że system nie działa wcześniej – działa – wystarczy spojrzeć na krzywą przebiegu momentu.
Pokaż krzywą momentu dla silnika 3.0 V6, bo skoro piszesz o niej to znaczy, że na nią spojrzałeś. Chętnie i ja popatrzę.
Jak na dzień dzisiejszy moja pupo-hamownia czuje, że przy 4200 obr/min dostaje dodatkowego kopa, co dla mnie znaczy, że załączyło się VVTi.
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
I jak z tą krzywą momentu obrotowego? Ma ktoś jakiś wykres? Też bym spojrzał..
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6