Przerwa techniczna w działaniu forum
Witam Moi Drodzy,
Ostatecznie, po wielu Wigiliach oczekiwań, okresach bezradnej walki z ułomnościami technicznymi obecnego forum i dziesięciu latach funkcjonowania Klubu nadszedł czas grubej kreski, która pod koniec tego miesiąca oddzieli stare od nowego. Jak wiadomo – nowe jest zawsze lepsze i zawsze pochłania masę pracy, żeby działało jak stare. Dlatego pozwoliliśmy sobie optymistycznie zarezerwować trzy dni na przeprowadzenie mozolnej operacji update'u. W tym czasie będzie dostępne forum tymczasowe. Proszę się nie martwić, bo rzeczy tymczasowe potrafią być najlepsze. Mimo wszystko polecam jednak w tym czasie komputery oddać lub popsuć.
Do zobaczenia w lutym
– Paweł.
Rok 2010 – dekadą istnienia Klubu i rokiem przemian!
P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery. Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu. Podobnie proponuję uczynić z rozbudowanymi postami z działów "Nasze Mazdy", czy "Projekty" – na wszelki wypadek, chociaż powinny one zostać nietknięte.
Ostatecznie, po wielu Wigiliach oczekiwań, okresach bezradnej walki z ułomnościami technicznymi obecnego forum i dziesięciu latach funkcjonowania Klubu nadszedł czas grubej kreski, która pod koniec tego miesiąca oddzieli stare od nowego. Jak wiadomo – nowe jest zawsze lepsze i zawsze pochłania masę pracy, żeby działało jak stare. Dlatego pozwoliliśmy sobie optymistycznie zarezerwować trzy dni na przeprowadzenie mozolnej operacji update'u. W tym czasie będzie dostępne forum tymczasowe. Proszę się nie martwić, bo rzeczy tymczasowe potrafią być najlepsze. Mimo wszystko polecam jednak w tym czasie komputery oddać lub popsuć.
Do zobaczenia w lutym
– Paweł.
Rok 2010 – dekadą istnienia Klubu i rokiem przemian!
P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery. Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu. Podobnie proponuję uczynić z rozbudowanymi postami z działów "Nasze Mazdy", czy "Projekty" – na wszelki wypadek, chociaż powinny one zostać nietknięte.
the right man in the wrong place...
chyba sie potne...
mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)? To tak z czystej ciekawosci.
Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu.
mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)? To tak z czystej ciekawosci.
tco_tm napisał(a):P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach
Globy

Żebyście tylko kolorystyki forum nie zmienili, no!
tco_tm napisał(a):Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery.
Jakis konkretny sposob zeby nie klikac w kazda z nich i nie sprawdzac czy tu akurat nalezy sie ctrl-c ctrl-v?
Moze jakas prosta funkcja generujaca prosty html?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
sq2jul napisał(a):mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)?
krzych napisał(a):Jakis konkretny sposob zeby nie klikac w kazda z nich i nie sprawdzac czy tu akurat nalezy sie ctrl-c ctrl-v?
Zgodnie z testami nie powinno być strat, ale zawsze lepiej dmuchać na zimne. Chociażby, gdyby okazało się, że w czasie migracji nie ma dostępu do PW, a było tam coś ważnego, potrzebnego natychmiast. To główny powód mojej propozycji. Nie wiem na ile przerobię skrypt importujący, ale utracie mogą ulec wpisy dotyczące auta, numerów gg, etc.
Adaś napisał(a):Żebyście tylko kolorystyki forum nie zmienili, no!
Retro napisał(a):Czy zmieni się szata graficzna?
Grafika zostanie lekko odświeżona. Jednak konserwatyści powinni mocno trzymać się uchwytów.
Konkretne szczegóły – bezpośrednio przed i po operacji.
the right man in the wrong place...
Na moim czole pojawia się strużka potu, a palce przestają trafiać w klawisze. Ponownie zaczynam rozważać za i przeciw, jednocześnie nerwowo poszukując tanich linii lotniczych docierających na antypody. 
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Na moim czole pojawia się strużka potu, a palce przestają trafiać w klawisze. Ponownie zaczynam rozważać za i przeciw, jednocześnie nerwowo poszukując tanich linii lotniczych docierających na antypody.
Ryanair?
Sprzedam pompę wtryskową do 2.0 DITD
- Od: 13 gru 2009, 12:56
- Posty: 13
- Skąd: Tarnow
- Auto: Premacy 2.0 Ditd 2004rok. 101 KM
tco_tm napisał(a):Grafika zostanie lekko odświeżona. Jednak konserwatyści powinni mocno trzymać się uchwytów
Hmmm... a funkcjonalność ? Nasze forum moim zdaniem jest całkiem przyjemne i proste w użytkowaniu.
Szkoda by było gdyby się zamieniło w jeden z tych templejtowych kombajnów krążących po sieci, które mają tylko bezużytecznych opcji, o których nikt nawet nie wie i nie umie z nich skorzystać
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Czekamy z niecierpliwością
a 3 dni to wieczność




... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
tco_tm napisał(a):Chociażby, gdyby okazało się, że w czasie migracji nie ma dostępu do PW, a było tam coś ważnego, potrzebnego natychmiast. To główny powód mojej propozycji.
No ja wlasnie na to dokladnie tak patrze, ale nie jestem w stanie przeklikac wszystkich PW w poszukiwaniu waznych informacji.... Rzuc sie sql'em opakowanym w php i podpietym pod guzik "backup" w wiadomosciach ktory zdejmuje wszystkie PW z danego loginu please
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A ja mam ponad 400 PW i wszystkie przejrzę 
Globy napisał(a):A ja mam ponad 400 PW i wszystkie przejrzę usmiech 2
Ale Wacpan to zyje tym forum
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):(mam ekstremalnie malo czasu ostatnio, naprawde).
tco_tm ma napewno go duzo wiecej i z przyjemnoscia go poswieci na zmodowanie starego forum abys mogl zbackupowac sobie swoje 3 wazne priwy z zapisami nowych szokujacych faktow zamachu na Kennediego i Papieża
Czas na klepanie tych postów masz?
Less roof, more fun



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy Forum, Koordynatorzy