witam wszystkich forumowiczow. jestem wlascicielem mazdy 626 z 98 roku i niestety posiadam tylko jeden kluczyk z wbudowanym immo. czy ktos z was dorabial moze juz taki kluczyk? a co sadzicie o wurzuceniu immobilizera i dorobieniu zwyklego kluczyka?
z gory dziekuje za wszelaka informacje i pomoc!!!!
dorobienie klucza z immobilizerem
Strona 1 z 1
przerabiałem ten temat
koszt kluczyka z immobilizerem 110 zł , koszt bez immobilizera 35 zł , z oryginalnego kluczyka nie próbował bym wyciągnąć immobilizera bo łatwo można go uszkodzić a wtedy będziesz miał mega problem.
koszt kluczyka z immobilizerem 110 zł , koszt bez immobilizera 35 zł , z oryginalnego kluczyka nie próbował bym wyciągnąć immobilizera bo łatwo można go uszkodzić a wtedy będziesz miał mega problem.
matteusz3 napisał(a):ja dorobiłem sobie zwykły, w razie uszkodzenia pozbęde się immobilizera
oj z tym wywaleniem może być problem
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
właśnie obiło mi się o uszy kiedyś że w tym modelu nieda się obejść immo
narazie poszukuje dokładnego objaśnienia.
Bo gdyby się niedało to cóż, pozostaje tylko wywalić 150zł na dorobienie, albo jeśli nie dorobie a ten co mam się zepsuje to już 350zł
narazie poszukuje dokładnego objaśnienia.
Bo gdyby się niedało to cóż, pozostaje tylko wywalić 150zł na dorobienie, albo jeśli nie dorobie a ten co mam się zepsuje to już 350zł
- Od: 23 paź 2009, 19:52
- Posty: 47
- Skąd: kielce
- Auto: 323F 96r 1.5
matteusz3 napisał(a):narazie poszukuje dokładnego objaśnienia
to jak znajdziesz to wielu z tego forum będzie zainteresowanym tym tematem
a tak do rzeczy, to immo mazdy nie bardzo idzie obejść, bo w wielu swap'ach zmienia się kompa wraz z immo, więc jak nie znajdziesz sposoby to moze pomóc zmiana kompa z immo, ale wtedy nie ma pewności że silnik zechce zagadać
co oznacza, że znacznie prościej i taniej jest dorobić kluczyk z immo za 150zł
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Podłączając sie pod temat związany z zagadnieniem które śledzę od 6 miesięcy:
Mazda 626 DITD marzec 2002 r. Mam jeden kluczyk z immo ( podobno kryptoimmobilizer) którego zwykły zakład nie jest w stanie dorobić ( objeżdziłem i obdzwoniłem kilka). Znalazłem w Kielcach jednego "fachowca" który podjał sie tego ( cena 260 zł). Okazało sie że immo jest Lucasa i jest w stanie zrobic i dograć kod tylko......nie może tego zrobic bo kontrolki od immo nie ma. Mi przy odpalaniu samochodu zapala sie na chwile kontrolka "czerwona w kształcie samochodu z kluczykiem w środku" i potem gaśnie. Czy ktoś ma jakis pomysł...czy mam szukać usterki w desce w związku z "brakiem według speca" kontroli, czy w tym modelu może jakoś inaczej sie programuje i trzeba zmienic fachowca...? Proszę o jakieś rady bo najchetniej bym sie juz pozbył strachu w związku z ryzykiem zgubienia klucza.
Więc mój "fachowiec" ponownie spróbował dorobic kluczyk....teraz juz kody udało sie odczytać...ale nie udało sie zaprogramować.....
Zrezygnowany odwiedziłem serwis. Cena całości 388 zł. W ciagu 2 dni pozbyłem się problemu który przez 8 miesięcy powodował nerwowe klepanie sie po kieszeni...czy aby napewno kluczyk jeszcze jest.
Mazda 626 DITD marzec 2002 r. Mam jeden kluczyk z immo ( podobno kryptoimmobilizer) którego zwykły zakład nie jest w stanie dorobić ( objeżdziłem i obdzwoniłem kilka). Znalazłem w Kielcach jednego "fachowca" który podjał sie tego ( cena 260 zł). Okazało sie że immo jest Lucasa i jest w stanie zrobic i dograć kod tylko......nie może tego zrobic bo kontrolki od immo nie ma. Mi przy odpalaniu samochodu zapala sie na chwile kontrolka "czerwona w kształcie samochodu z kluczykiem w środku" i potem gaśnie. Czy ktoś ma jakis pomysł...czy mam szukać usterki w desce w związku z "brakiem według speca" kontroli, czy w tym modelu może jakoś inaczej sie programuje i trzeba zmienic fachowca...? Proszę o jakieś rady bo najchetniej bym sie juz pozbył strachu w związku z ryzykiem zgubienia klucza.
Więc mój "fachowiec" ponownie spróbował dorobic kluczyk....teraz juz kody udało sie odczytać...ale nie udało sie zaprogramować.....
Zrezygnowany odwiedziłem serwis. Cena całości 388 zł. W ciagu 2 dni pozbyłem się problemu który przez 8 miesięcy powodował nerwowe klepanie sie po kieszeni...czy aby napewno kluczyk jeszcze jest.
Ostatnio edytowano 11 maja 2010, 13:23 przez Krystian186, łącznie edytowano 1 raz
Ja mam ten sam problem , kontrolka zapala się tylko jak odpalam silnik ;/ miałem jeden kluczyk ale dorobiłem drugi niby zaprogramował kluczyk przy użyciu oryginalnego ale czasem pojawia się problem przy odpaleniu nieoryginalnym kluczykiem.Potrafi zgasnąć nawet kilka razy po 3 sekundach od odpalenia i dopiero później odpali normalnie
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6