Roki napinające – jakies zamienniki albo cus ????

Postprzez Nazgulio » 18 lip 2005, 09:12

Po wymianie pasków wieloklinowych (4 godziny, ugwizdany po pachy, pościerane kostki) okazało się że łozyska w roklach zaczęły śpiewać, a dolna rolka napinająca dawno juz nie przypomina koła...
Jakies pomysły na zamienniki czy cokolwiek co da się zamontowac w miejsce oryginału, bo w ASO na Puławskiej zdziercy chcą 420 za sztukę...
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez tomekrvf » 18 lip 2005, 09:34

Bylo bylo bylo. Aje jeszcze raz napisze
Kup dwa lozyska 6203 RS (15 PLN za sztuke) albo jeszcze lepiej wyjmij stare z rolek i zmierz suwmiarka coby byc pewnym na 100% ze to wlasnie te trzeba kupic
Tak na marginesie to czemu wymieniales paski 4 godziny?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Nazgulio » 18 lip 2005, 09:48

Bo śruba od górnego paska była zapieczona i nie udało mi się jej odręcić. Powiem tylko że odkręciłem ją dospawując do niej pręt i dopiero wtedy się udało. Śruba została poddana liftingowi śrusarkiemu i wygłada jak nowa...
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez tomekrvf » 18 lip 2005, 11:23

Tez mialem problem z ta sama nakretka co Ty. Dolna mozna odkrecic nasadowym a gorna trzeba podejsc oczkowym a jak ktos ja cwiczyl kluczem kiepskiej jakosci to pozniej juz niczym nie da sie odkrecic oczywiscie opcja przecinak i mlotek jest zawsze aktualna :D
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Nazgulio » 18 lip 2005, 12:40

Niestety górnej nie dało sie podejść oczkowym, bo poprzedni właściciel nie tylko odkręcał, ale równierz dokręcał ją przecinakiem i młotkiem...
Po przyspawaniu pręta, śruba drgnęła...
Zakupiłem dziś łożyska i jedną roklę, ciut mniejszą ale nie powinno to przeszkadzać. Zostaje jeszcze zdemontowac rolki przecisnąc łożyska i powinno być OK.
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez Jaksa » 18 lip 2005, 22:22

Nazgulio napisał(a):Niestety górnej nie dało sie podejść oczkowym, bo poprzedni właściciel nie tylko odkręcał, ale równierz dokręcał ją przecinakiem i młotkiem...

hahaha Polacy :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Nazgulio » 20 lip 2005, 21:06

Zrobione, nic nie piszczy, skrzeczy ani nawet nie ćwierka...
Uniwersalna rolka aluminiowa za 45 zeta, zjechana przez magika jakies 2 mm bo ciut guba była, 2 łożyska po 15, 20 minut pracy i jest cicho...
prywatnie proszę mi mówić "pan gruby"
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2003, 00:01
Posty: 38

Postprzez tomekrvf » 21 lip 2005, 08:23

To nie pomylilem sie z lozyskami? 6203?? Bo wymienialem je rok temu i nie bylem pewny czy dobrze pamietam.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6