Witam wszystkich i prosze o pomoc. Jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 6 2.0 TD 2004 TS 121 od dwóch lat i nigdy wczesniej nie mialem z nia problemow az do teraz. Mianowicie traci moc i zaczyna szarpac, na 1 biegu wchodzi na obroty za to na 2,3,4,5 zaczyna szarpac i nie da sie jechać powyżej 80 km/h kazde wcisniecie pedalu gazu powoduje szarpanie i spadek mocy. Podlaczylem ja do komputera i pokazalo mi te o to bledy:
P010B Mass or Volume Air Flow B Circuit Range/Performance
P011A Engine Coolant Temperature Sensor 1/2 Correlation
Jesli ktos moze mi pomoc to bede bardzo wdzieczny za informacje jak wyleczyc moja madzie.
Temat poprawiony / Myjk
Błąd P010B oraz błąd P011A
Strona 1 z 1
neopit napisał(a):P010B Mass or Volume Air Flow B Circuit Range/Performance
P011A Engine Coolant Temperature Sensor 1/2 Correlation
Co to za oznaczenia bledow? A i B? Jak juz to P0101 i P0116 Pod jaki komputer bylo auto podpinane? P0101 Sprawdzic przeplywomierz czy nie jest zabrudzony lub uszkodzony, sprwdzic napiecie zasilania, mase i sygnal wyjsciowy P0116 Co tu duzo pisac czujnik temperatury plynu chlodzacego Sprwdzic czujnik, ktory jest wkrecany w glowice i obwod do czujnika
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Auto bylo sprawdzane programem Scan Master 1.6 i tam byly dokladnie te oznaczenia co napisalem a opis tych bledow znalazlem na tej stronie z kodami
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=85109
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=85109
-
neopit
Wczoraj jadąc do mechanika aby sprawdzić przewody od powietrza i podciśnienia samochód sam się naprawił ( chyba… ) normalnie wchodzi na obroty super przyspiesza i nie widać żadnych objawów z przed kilku dni. Trochę to dziwne ale gdy na dworze temperatura podskoczyła do +4 stopni wszystko jest ok. Wszystkie problemy jakie miałem z autem były przy temperaturze -3 do +2 stopniu Celsjusza. Teraz jak się ociepliło nie ma żadnych i bardzo mnie to zastanawia czemu tak jest. W momencie pojawienia się owych błędów było około -1 stopnia i nie dało się ich wykasować. Wczoraj podłączyłem auto ponownie do komputera przy temperaturze +4 stopni i błędy wykasowane a silnik pracuje normalnie. Myślę że może jest problem z którymś z czujników temperatury. Co o tym myślicie...
-
neopit
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6