Niebiesko-biały dym z rury wydechowej.

Postprzez TomaS626 » 5 sty 2010, 16:34

a ja mam takie pytanie co do oleju,mianowicie ten 10W30 jaki to jest olej?dobry?no albo 5W50 warto zalac na probe ze ma szanse ustac kopcenie i branie oleju??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 10:23
Posty: 48
Skąd: Niedrzwica!!! k. Lublina
Auto: 323F BA 1.5 16V 95r. Szara!

Postprzez mario1616 » 5 sty 2010, 18:13

No risk no fun sie mowi :p ja bym ryzykowal, ale to Twoja sprawa ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 20:39

alf28 napisał(a):
dadas83 napisał(a):
alf28 napisał(a):
dadas83 napisał(a):pod korkiem chłodnicy i w zbiorniczku małe masło
olej dostaje się do płynu


to to wiem sam...pisz co robić przy tym wszystkim??
szukać silnika


jesteś już po takim zabiegu?? masz w tym doświadczenie?? czy piszesz tylko po to COŚ napisać?? <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez TomaS626 » 5 sty 2010, 21:42

mario1616 napisał(a):ja bym ryzykowal

tylko co zalac, 5W30, 10W30 lub moze jeszcze cos innego????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 10:23
Posty: 48
Skąd: Niedrzwica!!! k. Lublina
Auto: 323F BA 1.5 16V 95r. Szara!

Postprzez alf28 » 5 sty 2010, 23:42

to jak wszystko wiesz, to po co głupoty piszesz
Yellowmen napisał(a):pod korkiem chłodnicy i w zbiorniczku małe masło...(ale podobno od robienie krótkich dystansów na nienagrzanym silniku, płyn wymieniany 2 lata temu)
olej idzie w płyn,ciśnienia na cylindrach brak nie znasz przyczyny,a chcesz wycene zrobić
Yellowmen napisał(a):to to wiem sam...pisz co robić przy tym wszystkim??
uderzyć do wróżki :P bo inaczej, bez rozebrania silnika ciężko będzie to ocenić
Yellowmen napisał(a):czy to uszczelka pod głowicą
wątpie żeby yszczelka była odpowiedzialna za brak ciśnienia na tylu garczkach,ale nie ma rzeczy niemożliwych
Yellowmen napisał(a):co jeszcze muszę wymienić
rozbierzesz i stanie się jasność :)
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 23:47

alf28 napisał(a):uderzyć do wróżki język bo inaczej, bez rozebrania silnika ciężko będzie to ocenić

twoja metoda zapewne pochodzi z tradycji rodzinnych więc nie będę jej powielał....
alf28 napisał(a):wątpie żeby uszczelka była odpowiedzialna za brak ciśnienia na tylu garczkach,ale nie ma rzeczy niemożliwych


to właśnie jest baaaardzo zastanawiające....


alf28 napisał(a):rozbierzesz i stanie się jasność usmiech

i tak chyba zrobię
dzięki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez mario1616 » 5 sty 2010, 23:54

TomaS626 napisał(a):
mario1616 napisał(a):ja bym ryzykowal

tylko co zalac, 5W30, 10W30 lub moze jeszcze cos innego????

raczej 5w40, napisz priv do marcin255, on ma doswiadczenie w te klocki raczej :P doradzi Ci co i jak, bo po przejechaniu 3 tys czy ilus tam chyba bedziesz musial zrobic jeszcze raz wymiane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez TomaS626 » 6 sty 2010, 23:13

mario1616 napisał(a):raczej 5w40

moze najpierw bym wymienil uszczelniacze zaworowe i potem zmiana oleju...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 10:23
Posty: 48
Skąd: Niedrzwica!!! k. Lublina
Auto: 323F BA 1.5 16V 95r. Szara!

Postprzez TomaS626 » 6 sty 2010, 23:17

Hannibal napisał(a):Uszczelniacze można ze spokojem wymienić bez ściągania głowicy

Czy ktos wie jak to zrobic i moglby mi opisac???Moze macie jakies foty??Dzieki z gory za pomoc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 10:23
Posty: 48
Skąd: Niedrzwica!!! k. Lublina
Auto: 323F BA 1.5 16V 95r. Szara!

Postprzez Harnas19 » 20 lis 2010, 12:46

A moja madzia jest po remoncie silnika wszystkie części z carspeedu oleju nie bierze ale kopci na biało :/ cały czas . . Rano przy odpaleniu ma strasznie małe obroty na zimnym silniku po dodaniu gazu ustawiają się na 1000 i tyle a przy tym wszystkim pali jak dobre v6 doradzicie co jej dolega ? Wyprzedzę odpowiedzi krokowca czyściłem już 3 razy :/ sprawdzałem wszystkie połączenia i jest ok tak jak by na ssaniu chodziła cały czas a przy tym ma muła strasznego moje 1.8 jeździ teraz jak 1.3 . Przypomne że jest po całkowitym remoncie silnika nowe pierścienie uszczelniacze panewki wszystkie uszczelki a przy tym i chłodnica.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323