Witam klubowiczów ,jestem ,,nowym,,posiadaczem Tribute,ponieważ mieszkam w Dublinie i jest tych aut bardzo mało będę prosił o wsparcie dotyczące eksploatacji.
Jedno z 1 pyt. jak to bedzie po odłaczeniu akumulatora ,zmainy na nowy ponieważ ten jest od nowosci(2001rok),palic ,pali ale wydaje mi sie że cieżko,mam auto powiedzmy tydzien, dopiero go ,,wyczuwam,,jjest jeszcze taka rzecz o jezeli bieg przerzuce na 2 to ma duze obroty i nie chcą spadac,jak przestawie na P to pomalu sie reguluja,jak na D to jest ok,mam wiele innych jeszcze pytan ,myśle ze ,POMOŻECIE,,,
Akumulator i wysokie obroty?
Strona 1 z 1
Witamy serdecznie!
Dział "Pozostałe modele" nie jest zbyt uczęszczany, więc warto, byś założył podobny temat w Eksploatacji, bo i tak Twoje zagadnienia dotyczą ogółu Mazd.
Co do odłączenia akumulatora, to powoduje to jedynie reset komputera, ustawień zegara i radia – żadnych nieprawidłowości nie musisz się spodziewać
Mrozy faktycznie mogą dobić starą baterię.
Co do automatu, jeździsz na D, a 2 używasz tylko do blokowania drugiego biegu. Nie możesz w czasie jazdy przestawiać na P. Możesz sprecyzować swój problem?
Więcej na temat użytkowania automatu => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7238425,J ... atem_.html
Dział "Pozostałe modele" nie jest zbyt uczęszczany, więc warto, byś założył podobny temat w Eksploatacji, bo i tak Twoje zagadnienia dotyczą ogółu Mazd.
Co do odłączenia akumulatora, to powoduje to jedynie reset komputera, ustawień zegara i radia – żadnych nieprawidłowości nie musisz się spodziewać
Co do automatu, jeździsz na D, a 2 używasz tylko do blokowania drugiego biegu. Nie możesz w czasie jazdy przestawiać na P. Możesz sprecyzować swój problem?
Więcej na temat użytkowania automatu => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7238425,J ... atem_.html
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości