Akumulator i wysokie obroty?

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez miro12345 » 28 gru 2009, 21:13

Witam klubowiczów ,jestem ,,nowym,,posiadaczem Tribute,ponieważ mieszkam w Dublinie i jest tych aut bardzo mało będę prosił o wsparcie dotyczące eksploatacji.
Jedno z 1 pyt. jak to bedzie po odłaczeniu akumulatora ,zmainy na nowy ponieważ ten jest od nowosci(2001rok),palic ,pali ale wydaje mi sie że cieżko,mam auto powiedzmy tydzien, dopiero go ,,wyczuwam,,jjest jeszcze taka rzecz o jezeli bieg przerzuce na 2 to ma duze obroty i nie chcą spadac,jak przestawie na P to pomalu sie reguluja,jak na D to jest ok,mam wiele innych jeszcze pytan ,myśle ze ,POMOŻECIE,,,
miro12345
 

Postprzez Fiveopac » 3 sty 2010, 19:24

miro12345 witamy na foruym, prosze o zapoznanie sie z regulaminem forum http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301
Dziekuje.
PS.
Poprawilem za ciebie temat.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Globy » 6 sty 2010, 01:32

Witamy serdecznie!

Dział "Pozostałe modele" nie jest zbyt uczęszczany, więc warto, byś założył podobny temat w Eksploatacji, bo i tak Twoje zagadnienia dotyczą ogółu Mazd.

Co do odłączenia akumulatora, to powoduje to jedynie reset komputera, ustawień zegara i radia – żadnych nieprawidłowości nie musisz się spodziewać <usmiech> Mrozy faktycznie mogą dobić starą baterię.

Co do automatu, jeździsz na D, a 2 używasz tylko do blokowania drugiego biegu. Nie możesz w czasie jazdy przestawiać na P. Możesz sprecyzować swój problem?

Więcej na temat użytkowania automatu => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7238425,J ... atem_.html
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele