Witam.
Mam 6 z 2006 5 drzwi, 121 kucyków 2.0 moje pytanko jest co zrobic z [jaki?] klapą bo zanim prawidłowo się zamknie to muszę trzasnąć nią 2- 3 razy czy to normalne (ten typ tak po prostu ma ) czy cos mozna przesmarować zeby było lepiej. Ja próbowałem troszkę prysnąć WD do zamka tylniej kalpy ale jakiejs rewelacji nie ma, jest odrobiną lepiej.Jak się z tym uporac
Tylna klapa ciężko się zamyka
Strona 1 z 1
Auto bite?
Trzeba się pobawić regulacją (na śrubach). Smarowanie niewiele pomoże (jeśli w ogóle).
P.S. WD40 nie jest smarem. Używając go najprawdopodobniej skutecznie pozbyłeś się smaru jaki był w zamku.
Trzeba się pobawić regulacją (na śrubach). Smarowanie niewiele pomoże (jeśli w ogóle).
P.S. WD40 nie jest smarem. Używając go najprawdopodobniej skutecznie pozbyłeś się smaru jaki był w zamku.
Nie wiem, jak to jest w 6 w wersji liftback, ale po demontażu okolicznej tapicerki możesz poluzować śruby zamka i wtedy zamknąć klapę – wszystko się samo ustawi, a Ty tylko dokręcisz. Gdyby nie wypaliło, to warto samemu pokombinować, żeby zamek ładnie chwytał i przestawiać go na boki i góra-dół aż do zadowalającego efektu
Pewnie tapicerka jest na klipsach.
PS. Popraw proszę temat na zgodny z FAQ forum. Nie zapomnij o dopisaniu modelu, rocznika i typu karoserii (co w tym przypadku jest istotną informacją), by inni Forumowicze mogli łatwiej zidentyfikować Twój problem
PS. Popraw proszę temat na zgodny z FAQ forum. Nie zapomnij o dopisaniu modelu, rocznika i typu karoserii (co w tym przypadku jest istotną informacją), by inni Forumowicze mogli łatwiej zidentyfikować Twój problem
Grzyby napisał(a):P.S. WD40 nie jest smarem. Używając go najprawdopodobniej skutecznie pozbyłeś się smaru jaki był w zamku.
Pierwsza opisana cecha na "puszce" WD40 jest wytluszczone smaruje. Sam zerkniesz czy wkleic fote?
PS. Sam z bardzo pozytywnym skutkiem udroznilem w Polo zamek klapy na kilka lat bez zadnych problemow dodatkowych, a przy okazji dzieki penetrujacym wlasciwosciom pozbylem sie syfu ze srodka ktory do zamkow tylnej klapy bardzo lubi sie dostawac.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Odnośnie smarowania polecam :
1. oczyścić np WD40 albo tylko szmatką...
2. LIQUI MOLY SILICON SPRAY 3310
Zamek możesz ustawić sobie na zatrzasku dolnym (tym bolcu nad zderzakiem), jest chyba przykręcony na dwie śruby TORX, spróbuj podłożyć podkładki pod to, albo przesuwać raz w jedna stronę, raz w druga...
1. oczyścić np WD40 albo tylko szmatką...
2. LIQUI MOLY SILICON SPRAY 3310
Zamek możesz ustawić sobie na zatrzasku dolnym (tym bolcu nad zderzakiem), jest chyba przykręcony na dwie śruby TORX, spróbuj podłożyć podkładki pod to, albo przesuwać raz w jedna stronę, raz w druga...
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
MasterB napisał(a):Ale może nie polecaj go w tym celu innym, nieświadomym użytkownikom.
Nikomu go nie polecam. Zaznaczam tylko, ze owszem, na opakowaniu jest wyrazne wskazanie smarne (a moim zdaniem, zadanie powinno byc kojarzone z oliwieniem, jako bardziej plynna forma niwelowania tarcia). I tak jak mowie, w tym akurat przypadku dziala bardzo dobrze. Smarowac piast w kolach bym raczej tym nie smarowal jesli Ci o to chodzi
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
raven211, proszę o zapoznanie się z tematem:
Witaj na forum MazdaSpeed | FAQ i Regulamin
Praktyczny poradnik dla nowych Forumowiczów i nie tylko.
Zwracając szczególną uwagę na temat, przeciwnym razie wątek wyląduje w koszu.
Witaj na forum MazdaSpeed | FAQ i Regulamin
Praktyczny poradnik dla nowych Forumowiczów i nie tylko.
Zwracając szczególną uwagę na temat, przeciwnym razie wątek wyląduje w koszu.
Pozdor Myjk
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6