Zamek centralny
1, 2
Witam mam pytanie dotyczące zamka centralnego w Mazdzie 323 F BG, chodzi o to, że jak otwieram drzwi z kluczyka od strony kierowcy to otwierają się wszystkie 4 sztuki, a jeśli podejdę od strony pasażera, otwierają się tylko drzwi pasażera a reszta jest zamknięta. to samo jest z zamykaniem drzwi. I tu moje pytanie czy to jest normalne?? Jeśli tak to czy nie można zrobić aby od strony pasażera zamykać i otwierać wszystkich drzwi z kluczyka.
- Od: 6 lis 2006, 13:14
- Posty: 450
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....
powiem tak czy to zamek fabryczny czy nie (bo nie wiem) musisz wymienić siłownik na "master" jest to główny siłownik który steruje pozostałymi. a ten stary albo ci się uszkodził albo zamontowany jest "slave" czyli ten który zrobi tak, jak powie mu master
na odwrót nie zadziała ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 30 wrz 2007, 10:31
- Posty: 121
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback
Tak jest w wielu autach starszych z centralnym zamikiem. Zeby zaoszczedzic montowali tylko jeden master a reszta slave. Juz w tych nowszych montowane sa mastery nawet w bagaznikach.
Jak chcesz zeby z obu stron mozna bylo otwierac cale auto kup sobie silownik master , cena mysle ze ok 20 zl na allegro, i pusc nowa wiozke przewodow. Mastery maja 5 kabelkow chyba a slave 2 lub 3 juz nie pamietam:P
Jak chcesz zeby z obu stron mozna bylo otwierac cale auto kup sobie silownik master , cena mysle ze ok 20 zl na allegro, i pusc nowa wiozke przewodow. Mastery maja 5 kabelkow chyba a slave 2 lub 3 juz nie pamietam:P
- Od: 12 lip 2009, 20:59
- Posty: 155
- Skąd: Sulęcin
- Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC
mi zaczęło przeszkadzać jak mi zamek od kierowcy zamarzł
i musiałem od strony pasażera pociągać żeby otwierać wszystkie drzwi
Ale spoko zamek już wrócił do normy rozebrałem go i okazało się ze sprężynka, która odpowiedzialna jest za klapkę w zamku aby nie dostawała sie woda , pękła wymiana na nowa i już klapka chodzi normalnie wiec do zamka nie ma prawa dostać się woda 
- Od: 6 lis 2006, 13:14
- Posty: 450
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....
LoboAlien a pilota nie posiadasz 
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
- Od: 29 paź 2009, 19:22
- Posty: 7
- Skąd: CWA
Fabrycznie nie było siłownika w Bg.Ja zeszłej zimy 3 razy wchodziłem przez bagażnik otwierałem drzwi tylne potem wchodziłem tylnymi i otwierałem pasażera wsiadałem i przesiadałem się na miejsce kierowcy
.W tym roku powiedziałem że nie będę robił sobie siepy przed sąsiadami i zrobiłem centralny na pilota,dlatego wiem że nie było żadnego siłownika ,gdyż fabrycznie nie były montowane.Żeby móc otwierać z pilota trzeba zamontować w drzwiach kierowcy siłownik ,ale wtedy jak będziesz chciał otworzyć kluczem wszystkie drzwi to tylko od strony kierowcy dlatego że w pozostałych drzwiach niema siłowników,albo coś mi się żle wydaje,ale raczej niema bo naprawiałem tyle drzwi i nic tam nie było.Z kolei w fordzie miałem w obydwu drzwiach siłowniczki i mogłem otworzyć drzwi z każdej strony ,nawet można usłyszeć(sprawdzić) czy w aucie są siłowniki czy ich niema
. W 323F BA z tego co mi się wydaje to są już montowane siłowniki i można otworzyć wszystkie drzwiczki zamkiem od strony pasażera .Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Hahah naprawiałem drzwi i szczerze powiem że nie widziałem tam siłownika 
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
gogo napisał(a):Zdejmij tapicerkęi zajrzyj do środka drzwi, jest przykręcony od wewnętrznej strony:) Jeśli nie było by to jak wyobrażałeś sobie działanie tego? Zdalnie? język
Bo u mnie jest inaczej niż u Was haha
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
fakt w pasazera moez byc slave dlatego tak sie dzieje, dzieki chlopaki za rozwianie watpliwosci, mastera silownik drugi mam wiec to nie problem, ale zmienie go jak bede alarm podłączać. Pozdrawiam
- Od: 6 lis 2006, 13:14
- Posty: 450
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....
Mam pytanie...zamontowałem sterownik centralki u siebie, wmontowałem mastera w drzwi kierowcy i wszystko działa z tym że po zamontowaniu tego wszystkiego reszta drzwi przestała się otwierać...Nie wiem czy ja coś [tiiit]**** czy to niefart :p
Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest że padł ten przekaźnik bo bezpiecznik "Door Lock" cały, pytanie czy dało by rade podłączyć mastera pod wiązkę od przekaźnika żeby przejął jego role?
Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest że padł ten przekaźnik bo bezpiecznik "Door Lock" cały, pytanie czy dało by rade podłączyć mastera pod wiązkę od przekaźnika żeby przejął jego role?
- Od: 8 lut 2010, 13:34
- Posty: 13
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 16V 90r
Opisz dokładniej jak to wszystko podłączyłeś. Ja ostatnio montowałem u siebie centralny na pilota. Działa u mnie to tak że montujesz siłownik master w drzwiach kierowcy podłączasz do centralki, którą dostałeś z siłownikiem. Reszta drzwi jest sterowna przez stycznik, który znajduje się w drzwiach kierowcy . Są tam takie dwie blaszki, które na siebie naciskają i w wciskają taki mały guzik sterujący fabrycznym centralnym (czyli pozostałymi drzwiami). Więc może jak montowałeś siłownik to pogiąłeś te blaszki albo nie dociągają się do siebie. U mnie jak zamontowałem siłownik to musiałem je trochę podoginać, żeby fabryczny centralny działał.
-
kwardak
Przeczytaj uważnie to co napisałem na tej stronie a będziesz wiedział:)
viewtopic.php?f=104&t=13158&start=180
Dodam jeszcze że cała wiązkę z tymi przewodami znajdziesz w progu po stronie kierowcy
viewtopic.php?f=104&t=13158&start=180
Dodam jeszcze że cała wiązkę z tymi przewodami znajdziesz w progu po stronie kierowcy
Musi palić.... GogoMech
- Od: 13 kwi 2008, 20:59
- Posty: 264
- Skąd: Giżycko
- Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość