przez mazgh » 5 gru 2009, 11:34
Enduro napisał(a):lukasgr napisał(a): zmień warsztat .... chyba że sam tak nakazałeś choć Cię od tego mocno odwodzili panowie mechanicy – nie wyjąć choćby tego tłoka przy którym był skrzywiony korbowód – nie było nawet 10% szans że ten silnik będzie dobrze chodził po takim zabiegu- moje zdanie
podpinam sie pod opinie kolegi!
prawda jest brutalna!
jesli ktos ma wiedze,i robi takie naprawy solidnie
i wie co robi, no i na dobrych czesciach,
to nie ma mocnych... jednostka musi chodzi...bezproblemowo!
pozdr.
E.
te silniki v6 padają bardzo szybko,czy to Tributte czy M6 ale takie podejście do remontu to tragedia.
przy koszcie nowych oryginalnych części i profesionalnej naprawie ekonomicznie uzasadnione będzie kupno 2 -giego silnika (tylko to zawsze ryzyko tym bardziej jezeli częstliwość awarii jednostki napędowej jest duza)
2 razy mieliśmy tak zwichrowany blok silnika,że naprawić i tak nie było co.
pozdr.
www.mazda-ford.pl
Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1
POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl