Mazda 626 GE FS '92
Mnie zakup KFZE kosztował 0 zł. Wszystkie elementy które sprzedałem zwróciły mi cały zakup. A trzeba dodać ze zostałyt najwartościowsze rzeczy: silnik, skrzynia, wiazka komp, zawiecha i heble.
Takze a bym myslał o vałce. Przeciez ją zawsze mozna uturbic :d
			
			
		Takze a bym myslał o vałce. Przeciez ją zawsze mozna uturbic :d

- Od: 31 sty 2006, 17:30
 - Posty: 2112
 - Skąd: Dąbrowa Górnicza
 - Auto: Bezawaryjne i Niebite
 
Pajko napisał(a):Korci Mnie na FS-T ale to raczej ciężki temat do samodzielnego ogarnięcia .
Pajko kupuj V-kę. Może i blow-off robi większe wrażenie od dźwięku V, ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych
Narazie nie myślę o SWAP'ach , Turbinach itp . Narazie muszę skończyć plan działań na sezon 2010 a może jeszcze coś więcej ale narazie 0 mechaniki .
właśnie to Mnie bardziej kieruje w stronę V'łki
			
			
		Adaś napisał(a):ale ile przy tym problemów eksploatacyjnych
właśnie to Mnie bardziej kieruje w stronę V'łki

- Od: 17 sty 2005, 21:18
 - Posty: 2563
 - Skąd: Tarnów
 - Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
 
Faktem jest ze Fałka ma super dzwiek ale ten zastrzyk z turbo~~ i pssst tez jest fajne ale jakby to polaczyc:P imo byloby super ~~
Ktos pytal jak sie jezdzi na takim zawiasie nie wiem jak na D2 ale na K-Sporcie calkiem przyjenie troche twardawe ale w zakretach super sie trzyma i zawsze mozna pod siebie ustawic
			
			Ktos pytal jak sie jezdzi na takim zawiasie nie wiem jak na D2 ale na K-Sporcie calkiem przyjenie troche twardawe ale w zakretach super sie trzyma i zawsze mozna pod siebie ustawic
626 2.5 V6 Cronos B-)
		
- Od: 7 mar 2008, 23:49
 - Posty: 46
 - Skąd: Nowa Ruda
 - Auto: 626 Cronos 2.5V6
 
ee tam Panowie – V'ke turbo juz mamy 
 Ja czekam na powiew swierzosci w tym temacie, a FST niewatpliwie bylby czyms takim 
 Co do tej elektroniki, wtryskow itd to chyba przesadzacie (jezeli mowimy o zasilaniu paliwem + sterowanie) 
 Mysle, ze na poczatek, aby sprawdzic czy to wszystko w ogole bedzie chcialo zagrac wystarczy FMU, wydajniejsza pompa paliwa i nieduze doladowanie a i tak przyrost mocy bedzie dosyc znaczny w stosunku do tego co oferuja cherlawe FS N/A 
 No i to bylby taki TURBO STAGE I.
A zeby nie bylo offtopu to powiem Ci Pajko, ze zamiatasz ta 626
 Zawsze mi sie wydawalo, ze 626 to nie ciekawy rodzinny dupowoz 
 Teraz wiem, ze sie mylilem 
			
			
		A zeby nie bylo offtopu to powiem Ci Pajko, ze zamiatasz ta 626
sq2jul niestety mylisz sie 
 jak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek 
			
			
		Za dużo myślisz ostatnimi czasy...  
  
IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe, a rezultat śmiem twierdzic, że będzie bardzo porównywalny do nisko-budżetowego turbo. Przy okazji zostanie Ci trochę wyposażenia (KL'ki były zazwyczaj dobrze doposażane) na dowartościowanie projektu. Stoi nawet na allegro jedna taka srebrna szczała z dobrym wypasem ...
			
			
		
  
IMO nie baw się w turbo do FS'a tylko kup sobie zdrową 626 GE KL na SWAP i przełóż silnik i osprzęt. To będzie najmniej kłopotliwe, a rezultat śmiem twierdzic, że będzie bardzo porównywalny do nisko-budżetowego turbo. Przy okazji zostanie Ci trochę wyposażenia (KL'ki były zazwyczaj dobrze doposażane) na dowartościowanie projektu. Stoi nawet na allegro jedna taka srebrna szczała z dobrym wypasem ...
Pajko napisał(a):wsadzę poczciwe Z5 hehe język
co masz do Zy 5
Gratuluje zaparcia w tworzeniu mazdy,no a KL jak piszą koledzy było by niezłym dopełnieniem jakże już dopieszczonej calości
- 
					
						
					
						Przemek...
 
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
 - Posty: 8678 (86/84)
 - Skąd: KCH
 - Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT 
Aleście natrzaskali stron w Pajkowym temacie  
  Dodam od siebie że nic tak nie pasuje do 626, jak najwspanialsza muzyka wydobywająca się z oryginalnej dwururki zdrowego Kaela  
  
			
			
  Dodam od siebie że nic tak nie pasuje do 626, jak najwspanialsza muzyka wydobywająca się z oryginalnej dwururki zdrowego Kaela  
  
Wracając do planów obecnych . Lakier na rotory zamówiony , po nowym roku felgi będą gotowe . Pozostało zamówić opony , założyć gwint na który czekam i auto do sezonu gotowe . Choć kto wie czy przy dobrych wiatrach nie będzie coś ekstra zrobione dla wygody i oka .
			
			
		
- Od: 17 sty 2005, 21:18
 - Posty: 2563
 - Skąd: Tarnów
 - Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
 
People_Hate_Me napisał(a):sq2jul niestety mylisz siejak juz robic T to pożadnie bez oszczedzania na czymkolwiek
a co jest 'nieporzadnego' w FMU? Five tak na poczatku jezdzil i jakos nie narzekal. Oczywiscie wiadomo, ze jest to stage I i mozna jeszcze duzo z tego wyciagnac. Ja osobiscie jezeli pchalbym sie w tubo to na pewno bym zaczal od FMU.
sq2jul ja bym zaczął odrazu od MS'a FMU za mocno przelewa bez doładowania 
  (ale to zalezy od osoby 
) dobra nie oftopujmy tutaj u Pajka 
Pajko dobry pomysł z KL'em zawsze reszte mozna pchnąć
 czekam na efekt koncowy z felgami 
 bo sie juz doczekac nie moge 
			
			
		Pajko dobry pomysł z KL'em zawsze reszte mozna pchnąć
kl pod maske , skrzynia i zamach od k8 , zrobic wydech , dolot i juz będzie to jechać bardzo przyzwoicie
			
			
		- 
					
						Pyton162
 
Pajko A może F2T z Proboszcza GT ? jednostka prosta. Tylko swap i drut elektroniki 
 i jest Turbo 
 a probe GT można za 1500zł kupić.
			
			
		
- Od: 5 paź 2007, 21:14
 - Posty: 1091
 - Skąd: Kraków
 - Auto: Mazda 323 BF GTX
 
Gibsong napisał(a):Marcin1mazda Łapy i półosie pasują?
Myślę, że skoro pasują do 626 GD to i do GE też spasują

- Od: 5 paź 2007, 21:14
 - Posty: 1091
 - Skąd: Kraków
 - Auto: Mazda 323 BF GTX
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


