Nowa Mazda RX-7 – następczyni RX-8?
1, 2
Moim zdaniem to mit, ponieważ głupio byłoby wracać do RX-7, skoro to skazałoby raczej RX-8 na śmierć. Trzeba pamiętać, że od początku RX-8 kreowany był na następcę FD. Moim zdaniem dużo bardziej prawdopodobna wydaje się być informacja o RX-9. Akurat piszę artykuł na ten temat, więc postaram się za jakiś czas podzielić wyszukanymi informacjami. Czekam jeszcze na odpowiedź z Japonii, od Mazdy, w tej sprawie – zobaczymy co uda się ustalić.
No jak wypuszczą coś nowego sportowego to jeden kit czy to będzie rx-7, rx-10 czy rx-1500. RX-8 na śmierć to to chyba raczej nie skaże. "Ósemka" jest czteroosobowa, bardziej "cywilizowana" i sądzę, że ciągle będzie na nią popyt.
Faja napisał(a):Silnik Wankla nowej generacji będzie rozwijał maks 350km
A skąd takie info ?
Poza tym moc to nie wszystko. Liczy się zawias i stosunek moc/masa – dopiero w tedy można startować na Nordschleife
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
To, co mnie udało się zdobyć jak na razie o nowej RX-7 => http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7300496,N ... oncie.html
Co do kontynuacji produkcji RX-8, niestety nie natknąłem się na żadne informacje, chociaż faktycznie znalazłby się target zarówno na rasowe coupe, jak i coś 4-drzwiowego
Co do kontynuacji produkcji RX-8, niestety nie natknąłem się na żadne informacje, chociaż faktycznie znalazłby się target zarówno na rasowe coupe, jak i coś 4-drzwiowego
Retro napisał(a):Dopiero niedawno nowa RX-8 miała premierę
To tylko lift
Co do szkiców RX'a (jeśli możemy rozprawiać o gustach), to żaden mi się nie podoba. Mazda mogłaby stworzyć ładne coupe na wzór 370Z, ale niech to nie wygląda jak Toyota FT-86 czy Lexus LFA... Obydwa są jakby siekane mieczem samuraja.
Inna sprawa, że któraś marka mogłaby się pokusić o tanie coupe z tylnym napędem w cenie do 100 tys. zł. Wszystkich posrało na te hot hatch'e, a prawdziwe coupe służą wyciąganiu hajsu z kieszeni nabywców. Przejechałem się wczoraj RX-7 pierwszej generacji tco_tm i nawet te 100 koni zamknięte w klinowatym nadwoziu daje mnóstwo frajdy!
To nie "drugi" dzień, produkcja RX-7 wystartuje pewnie w 2011 roku 
Kurde, mam nadzieje że te szkice pójdą do kosza!
Mx-5 jest ładna, waga super ale silnik 1.5!? w mx-5 zawsze brakowało silnika o ok 200km!
Moc to nie wszystko, ale 300km w rx-7 nie dorówna GT-rowi
Jazda na torze i czasy na nim to nie wszystko, prosta dobra tez by się przydała:)
Mx-5 jest ładna, waga super ale silnik 1.5!? w mx-5 zawsze brakowało silnika o ok 200km!
Moc to nie wszystko, ale 300km w rx-7 nie dorówna GT-rowi
Jazda na torze i czasy na nim to nie wszystko, prosta dobra tez by się przydała:)
Zoom-Zoom!
SquizzI napisał(a):Adaś wygląda konkretnie. Szkoda że jest tylko jedna fotka i żadnych konkretnych danych technicznych.
Cywilna wersja może wyglądać tak –


Źródło : http://autofoto.pl/blogs/s4jm0n/archive ... gl-da.aspx
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Przeca nowy NSX by już w fazie testów na Nurburgring, gdy nastąpił kryzys i wycofali się z finalizacji konstrukcji i produkcji modelu.Hmmm...może mylę jakieś fakty, ale raczej nie.
Z japońskich batożników szos przed RX7, ma się pojawić Lexus LF-A.
Z japońskich batożników szos przed RX7, ma się pojawić Lexus LF-A.
Mateusz L napisał(a):Przeca nowy NSX by już w fazie testów na Nurburgring, gdy nastąpił kryzys i wycofali się z finalizacji konstrukcji i produkcji modelu.Hmmm...może mylę jakieś fakty, ale raczej nie.
Z japońskich batożników szos przed RX7, ma się pojawić Lexus LF-A.
A to nie był LF-A testowany? Widziałem gdzieś te filmy, ale moim zdaniem były błędnie opisanie jako testy NSX.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości