A właśnie, że nie

Tylko sprawny katalizator w takich temperaturach dymi

Po spaleniu benzynki lecą sobie gazy przez układ wydechowy o składzie chemicznym

, przechodzą przez kat i dalej sobie lecą w postaci dwutlenku węgla i właśnie wody. Dlatego przed nagrzaniem kata reakcja odparowywania zachodzi wolniej i po zderzeniu się z temperaturą poniżej zera woda paruje na maksa, a przy temperaturze wyższej niż 0 leci po prostu woda
Często widzę na forum, że "ratunku leci benzyna przez wydech" – to nie benzyna to woda, a że trochę śmierdzi to już inna sprawa – Katalizator eliminuje większość syfu, ale nie eliminuje zapaszku
To tyle co wiem na temat katalizatorów – Jeśli chcesz poznać budowę i dokładną zasadę działania to już nie do mnie
Co do nicka – to już Twoja decyzja

– przecież nie każdy musi wszystko wiedzieć. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego
Pozdrawiam