Mazda 323F BA KF '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez KoKo » 19 gru 2009, 17:14

Przecież lift w BA był w 96 ( zminiła sie deska rozdzelcza, boczki, doszlo dotatkowe swiatło stop no i zamek w klapie byl troche inny hehe a silniki V6 miały 140 KM a przed liftem 144 (nadal chcecie poliftowe ? :P ) Były normalnie w 98 roku 2.0 V6, tylko niestety niewiele ich.... Ja tam wole wersje przed liftem (lepiej sie spi wiedząc ze jest mocniejsza hehe) no i te schowki w drzwiach są fajne a po lifcie już ich nie było...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Szymon » 19 gru 2009, 17:51

Właśnie poliftową widziałem.Chociażby od kolegi arcziartur http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Lift był w 97 roku :)
A fotki najlepiej przez www.imageshack.us

mały poradnik autorstwa naszych moderatorów masz tutaj ---> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=263
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez jojek-1990 » 19 gru 2009, 19:49

Zyg – no to fajnie :) dlatego mnie te ET interesuje bo jednak zalezy mi na komforcie podczas jazdy:P bo jak by mi miało obcierac to by mnie wkurzało:P to czekam na info. jakie tam masz ET:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez Szymon » 19 gru 2009, 19:55

Jak Ci zależy na komforcie to nie idź tą drogą ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez KoKo » 19 gru 2009, 20:14

Komfort i 17" w 323f raczej w parze nie idą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez jojek-1990 » 19 gru 2009, 21:33

nie o całkowitym komforcie mi chodzi tak to ujołem tylko:p tak jak wspomniałem chodzi mi własnie o to żeby nie chaczyło o nadkola:P wiem jak jest z komfortem bo porzednią 323f Z5 miałem na 16calowych felgach z profilem 45 i szerokościa 205 więc wiem o co chodzi:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez andrzejq » 19 gru 2009, 23:35

leonn7 ja mam z 98 V6 GT po pełnym lifcie czyli nowe znaczki i kierownica z nowym logo. Rok produkcji luty 1998. Arczi ma po lifcie ale ma jeszcze stare emblematy i kierownicę.

Zyg dobry zakup :D Gleba i felgi + pakiecik GT i nic więcej bym nie ruszał. Zmieniłbym rynnę z tyłu na coś subtelniejszego a kierunki zostawiłbym oryginalne i ewentualnie lusterka w kolor ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez Szymon » 19 gru 2009, 23:48

Dla pełnej jasności – tył wygląda aktualnie tak:
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez andrzejq » 19 gru 2009, 23:52

No tak przeczytałem cały wątek i bez zdjęcia już wiem, że komina niet :) Dwururka jest <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez D@m$on » 20 gru 2009, 00:00

Identyko jak moja teraz jest :P
Same eFeliny na tym parkingu stoją :D
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Faja » 20 gru 2009, 11:31

Zyg
Jakie oznaczenie nazwę maja felgi które masz na lato? te piękne duże srebrne :D? i jaki rozstaw śrub maja ?
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Szymon » 20 gru 2009, 11:47

Faja jojek-1990 DOTZ Jarama 5x114,3 No i znalazłem ET – 40 :)


http://shinaplus.com.ua/uploads/posts/2 ... jarama.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez luki_92_92 » 20 gru 2009, 16:02

KoKo napisał(a):Przecież lift w BA był w 96 ( zminiła sie deska rozdzelcza, boczki, doszlo dotatkowe swiatło stop no i zamek w klapie byl troche inny hehe a silniki V6 miały 140 KM a przed liftem 144 (nadal chcecie poliftowe ? :P ) Były normalnie w 98 roku 2.0 V6, tylko niestety niewiele ich.... Ja tam wole wersje przed liftem (lepiej sie spi wiedząc ze jest mocniejsza hehe) no i te schowki w drzwiach są fajne a po lifcie już ich nie było...


To ciekawe, bo lift był w 97r., silniki nadal miały 144km. Jakie schowki w drzwiach? Ja tam mam 98r. po lifcie (ale z z5) i mam schowki w drzwiach :p chyba że chodzi ci o coś innego

Poliftową 98r. v6 ma np. yorgoo (sorka jeśli źle napisałem) >> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bardzo fajną masz tą mazdę, szczególnie alusy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Szymon » 20 gru 2009, 16:35

Dzięki :)



luki_92_92 napisał(a):Jakie schowki w drzwiach?

w poliftowej miałem takie kieszenie otwarte. w przedliftach są zamykane schowki w miejscu gdzie Ty "ciągniesz" drzwi żeby je zamknąć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez KoKo » 20 gru 2009, 17:33

Więc tak: 2.0 V6 w BA z 94 – 96 miały 144 konie a 97 – 98 miały 140 z tego co wiem. Co więcej w 94 roku i poczatek 95 odcinka była przy 7800 a potem 7200. Moja jest z kwietnia 95 i odcina przy 7200... W xedzie to na bank były 144 konne a potem 140 konne KF-y i w 323f jestem niemalze pewny ze tez.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Beny » 20 gru 2009, 19:07

KoKo napisał(a):Ja tam wole wersje przed liftem (lepiej sie spi wiedząc ze jest mocniejsza hehe)

odwiedz hamownie a twoj spokojny sen zamieni sie w koszmar :D ,144Km to miałeś w 95 r jak z fabryki wyjechała <lol> więc ja bym sie tak nie cieszył :P


KoKo napisał(a):Więc tak: 2.0 V6 w BA z 94 – 96 miały 144 konie a 97 – 98 miały 140 z tego co wiem

zgadza sie.

Zyg Ładna sztuka miałem okazje podziwiać/porównać na spotach jak jeszcze była w rękach Abdula :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Szymon » 20 gru 2009, 19:23

Beny wtedy podziwiałem też Twoją jeżdżąc jeszcze Z5, dzięki :) Widzę, że spalanie masz identyczne jak ja :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (360/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez Beny » 20 gru 2009, 19:37

spalania już nie aktualizuje,to które widzisz w stopce to z jazdy mieszanej.
Teraz żre ile widzi :P mysleż ze z 12l/100 ale w sezonie letnim jest ok :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez KoKo » 21 gru 2009, 19:45

Hehe. No wiem, ale tak bede miał ze 100 koni, a jakbym mial po lifcie to mialbym 96 <lol> jest różnica ? jest :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez leonn7 » 22 gru 2009, 00:02

andrzejq własnie o to mi chodziło czy 2.0v6 wychodziły z nowymi znaczkami i kierownicą a tą pokazana przez Zyg czerwona arcziartur jest po lifcie to fakt nowe zegary ale znaczki i kiera stara ja szukam teraz w niemczech bo jeżdze dosc czesto na place niemieckie i własnie modelu po zmianie znaczkow i kiery i nie ma ani jednej a co do schowków to fakt ze napewno byly przydatne i funkcjonalne miałem 95r to miała pozniej 98 i nie miala szkoda ze mazda zrezygnowala z tego patentu obecnie tez mam jedną 98r pierwsza rejestracja 05/99 ale 1.5 16v na sprzedaż srebną na allegro 9999 zł cena

Mialem juz Primera GT P11 (150koni) Sunny (143 konie) jak mi sie trafi jakaś 323f v6 to napewno ja kupie teraz mam MX6 2.5 V6 1992r ta jest naprawde szybka mam ją 6 miesiecy powoli bede ja sprzedawał ma 146tys km przebieg kupilem ja od niemca z domu dziadka 1945rocznik dostalem do niej trzy kluczyki ksiazki i nawet korbke do szyberdachu jakby sie zepsul ogólnie zrobilem ja troche rozrzad klima 17stki kola itp

Ale nie wiem jak na forum wrzucic fotki moze ktos z was podpowie pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 19 gru 2009, 15:59
Posty: 11
Skąd: wielkopolska
Auto: mx6 v6 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy