schodzi z obrotow i gasnie
1, 2
Witam otóż mam ten sam problem po odpaleniu(Mazda323 ben-gaz)samochód odpali i chwilkę pochodzi następnie spada z obrotów i gaśnie.Sprawdziłem przeplywke i jest ok mimo to przemyłem ja specjalnym środkiem do przeplywek.Wymieniłem pompę paliwa podaje paliwo.Sprawadzilem świece i iskra jest na każdej.Juz nie wiem co może być przyczyna
.Moze ktoś mi doradzi.Z góry dziękuje
- Od: 9 lis 2009, 22:49
- Posty: 4
- Skąd: WLOCLAWEK
- Auto: MAZDA323
Napisz czy jak ją odpalisz i trzymasz nogę na gazie ( w okolicy 1500 obr) występuje taki sam objaw?
Objawy w Twoim aucie raczej pasują do walniętego czujnika temperatury, ale to pod warunkiem, że trzymając nogę na gazie jest wszystko ok .
Pozdrawiam
Objawy w Twoim aucie raczej pasują do walniętego czujnika temperatury, ale to pod warunkiem, że trzymając nogę na gazie jest wszystko ok .
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Dochodzi mi do 3000 tys ale bardzo wolno i slabnie a nastepnie sie dusi i spada z obrotow. A jak ja odpale to wchodzi mi na 1100 chwile pochodzi i spada z obrotow zaczyna sie dusic i gasnie.Sa momenty ze pochodzi parenascie sekund ale to wszystko:((( Co to moze byc?
- Od: 9 lis 2009, 22:49
- Posty: 4
- Skąd: WLOCLAWEK
- Auto: MAZDA323
markmas napisał(a):Napisz czy jak ją odpalisz i trzymasz nogę na gazie ( w okolicy 1500 obr) występuje taki sam objaw?
Objawy w Twoim aucie raczej pasują do walniętego czujnika temperatury, ale to pod warunkiem, że trzymając nogę na gazie jest wszystko ok .
Pozdrawiam
Nie wiem może by była to wina wtrysków lub katalizatora?
- Od: 9 lis 2009, 22:49
- Posty: 4
- Skąd: WLOCLAWEK
- Auto: MAZDA323
Raczej to wygląda na przepływkę lub krokowca. Niestety moja szklana kula ma dziś wolne i nie wiem jakie masz dokładnie auto. Jeśli masz komputer to sprawdź błędy i/lub jeśli twierdzisz, że przepływka jest w porządku to reset kompa i wtedy się okaże...
Jak to sprawdzić/zrobić – użyj szukajki – tego multum jest na forum.
Pozdrawiam
Jak to sprawdzić/zrobić – użyj szukajki – tego multum jest na forum.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Kolego dario716 mam to samo co Ty. Może jutro zabiorę się za krokowca. Ja mam jeszcze LPG, chociaż na wolnych czasami ostatnio lubi zgasnąć mi silnik... Markmas podpowiedz, gdzie ten czujnik się znajduje...
- Od: 5 lis 2009, 11:40
- Posty: 8
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323 F 1.6 16V 92r
Mazda 323C 1.5 16V 97r
Czujnik jest przy termostacie
Dopóki nie będziecie podawać jakichkolwiek parametrów silnika, dotąd będą głupie odpowiedzi... Większość obecnych mazd 323 bg jest na wtrysku, ale jakiś tam procent jest na gaźniku. To dwie odmienne konstrukcje. Odmienne układy dolotowo-paliwowe, a co za tym idzie to inne czujniki, pozycje itp.
Mam fajny samochód, ma cztery koła. Wczoraj zapaliła mi się czerwona lampka. Co to oznacza?
– i mamy temat na poemat
Arkadiustr – Tak już poważniej (żebym nie wyszedł na buraka:P) Jeśli lubi sobie od czasu do czasu zgasnąć to czujnik temperatury tu nie ma nic praktycznie do rzeczy. Prędzej stawiał bym na przepływke, lub krokowca... ale to mogą być przewody WN, wypalone świece, filt powietrza, filtr paliwa, łapanie lewego powietrza, czujnik położenia TPS, sonda Lambda i wiele wiele innych... Niestety – jest to wróżenie z fusów.
Przede wszystkim zanim zaczniesz wymieniać pół samochodu – sprawdź błędy kompa.
Pozdrawiam
Dopóki nie będziecie podawać jakichkolwiek parametrów silnika, dotąd będą głupie odpowiedzi... Większość obecnych mazd 323 bg jest na wtrysku, ale jakiś tam procent jest na gaźniku. To dwie odmienne konstrukcje. Odmienne układy dolotowo-paliwowe, a co za tym idzie to inne czujniki, pozycje itp.
Mam fajny samochód, ma cztery koła. Wczoraj zapaliła mi się czerwona lampka. Co to oznacza?
– i mamy temat na poemat

Arkadiustr – Tak już poważniej (żebym nie wyszedł na buraka:P) Jeśli lubi sobie od czasu do czasu zgasnąć to czujnik temperatury tu nie ma nic praktycznie do rzeczy. Prędzej stawiał bym na przepływke, lub krokowca... ale to mogą być przewody WN, wypalone świece, filt powietrza, filtr paliwa, łapanie lewego powietrza, czujnik położenia TPS, sonda Lambda i wiele wiele innych... Niestety – jest to wróżenie z fusów.
Przede wszystkim zanim zaczniesz wymieniać pół samochodu – sprawdź błędy kompa.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Dzięki makmas. Filtry, świece, przewody i tak muszę wymienić bo już czas najwyższy. Czujnik znalazłem-moja jest na pełnym wtrysku i czujnik mam w bloku (przy termostacie mam czujnik od wentylatora) kompa też sprawdzę. Dzięki za pomoc
- Od: 5 lis 2009, 11:40
- Posty: 8
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323 F 1.6 16V 92r
Mazda 323C 1.5 16V 97r
A po cholerę chcesz wymieniać pół samochodu?
Jak Ci nie szarpie przy małej prędkości to nie widzę sensu. Świece zawsze można wykręcić – przeczyścić – wkręcić. To samo z przewodami – jak nie ma przebić to po jakiego grzyba wymieniać? No ale jak chcesz
Jeśli będziesz się upierał przy wymianie to świece i kable NGK. Tylko na tych świeczkach 16V najładniej chodzi (moje odczucie). Tak czy siak zacznij od sprawdzenia kompa
Wymiga Ci wszystko dokładnie i wtedy sobie będziesz systematycznie coś robił
Pozsrawiam
Pozsrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Wymieniłem filtr powietrza, wyczyściłem styki czujnika temp. i sondy lambda i samochodzik na razie śmiga. Jutro z ciekawości odczytam kody bo jescze nie resetowałem kompa. Dzięki markmas za kubeł zimnej wody wylanej na głowę 

- Od: 5 lis 2009, 11:40
- Posty: 8
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323 F 1.6 16V 92r
Mazda 323C 1.5 16V 97r
Spokojnie
Będziesz dbał o Madzie to ładnie Ci się odwdzięczy bezawaryjną jazdą jeszcze długie lata
Ja wymieniam filtry (olej, powietrze) przy wymianie oleju
50zł w te czy we wte nie robi mi różnicy, tym bardziej, że robię to przecież dla siebie...
Krótka historia
Olej silnik co 10-12k km, olej w skrzyni wymieniłem po 90k km, Świece co ok 40k km, przewody WN dopiero po 100k km, filtr paliwa – wymieniłem bo mi się przypomniało
, amory kyb gazowe + górne mocowania (poduszki) po 100k km, rozrząd – po ok 80k km (był słyszalny), tarcze mikody + klocki greenstuff po niepamietam k km, przewody hamulcowe + przewody paliwowe po ok 90k km. i jeszcze wiele innych pierdółek....
Fakt – włożyłem trochę kasy, ale mam teraz praktycznie nówkę sztukę
Jeśli chcesz dążyć do perfekcji to małymi krokami i sukcesywnie do celu
inaczej idzie się pochlastać
Pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życzę
Ja wymieniam filtry (olej, powietrze) przy wymianie oleju
Krótka historia
Olej silnik co 10-12k km, olej w skrzyni wymieniłem po 90k km, Świece co ok 40k km, przewody WN dopiero po 100k km, filtr paliwa – wymieniłem bo mi się przypomniało
Fakt – włożyłem trochę kasy, ale mam teraz praktycznie nówkę sztukę

Jeśli chcesz dążyć do perfekcji to małymi krokami i sukcesywnie do celu
Pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życzę
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość