kryystian napisał(a):http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10838387
przynajmniej nie zaznaczył, że "bezwypadkowy"
www.mazdaspeed.pl
kryystian napisał(a):http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10838387

Dzieki za Fotkimisiekwaw
kryystian napisał(a):Auto jak nowe przebieg autentyczny. łoł
FeniX napisał(a):zazdroszcze wam i żałuje że mnie nie było
FeniX napisał(a):może nastepny spot gdzies bardziej na południu Polski
rrr napisał(a):ps następnym razem umyję brudasa

Faja napisał(a):misiekwaw napisał(a):doładowania to 1.07 bara,
To dość sporo? warto wiec zwiększać ? czy może wydajniejsze turbo?

Japonce wykrecili z niego 400 koni. na rajdzie w australii obejzdzal evo i subaraki, mps 3 oczywiscie
Faja napisał(a):Japonce wykrecili z niego 400 koni. na rajdzie w australii obejzdzal evo i subaraki, mps 3 oczywiscie
No widziałem zdjęcia tego MPS-a wiem ze jeździły dwa 6 MPS i 3 MPS
o tu:
http://www.youtube.com/watch?v=N2SCFAJueyc
Ale jakieś dane spec widziałeś? co tam zrobili?

FeniX napisał(a):zazdroszcze wam i żałuje że mnie nie było
FeniX napisał(a):może nastepny spot gdzies bardziej na południu Polski

FeniX napisał(a):czy polecisz mazda czy nie to sie odezwij warto by się było spotkać i wymienić kilka informacji
FeniX napisał(a):Czy wam też silnik klekocze na jałowym jak stary diesel?


Musisz resetować komputer po każdym tankowaniu Mariusz, gdy go się długo nie resetuje on się strasznie wiesza
FeniX napisał(a):szkoda że się nie dowiedziałeś bo pewnie pomogłoby to innym użytkownikom
FeniX napisał(a):na siłe szukam jakiejś wady
wystarczy ze uslysze nie taki odglos jak bym sie spodziewal uslyszec i od razu lece do Aso 

kristofc napisał(a):To się nazywa auto-onanizm , tez cierpię na tą przypadłość
widze ze nie tylko ja tak mam
kosztowalo mnie to 1800pln
.Ja mialem czyste sumienie a znajomy trzasnal nastepne +-65tys ale po Polsce i dalej nic sie nie dzieje oprocz standardowych przegladow.

.Pytalem goscia o cene.Powiedzial ze do oddania za 6500€ 
raff napisał(a):Panowie zuważyłem u siebie takie zjawisko; jadąc ok 80-90 km/h 6 bieg delikatnie wciskam gaz, samochód zaczyna powoli przyspieszac i za chwileczkę następuje jakby lekkie szarpnięcie/ zawachanie trwajace ok 1s. i auto nagle zaczyna mocniej jechac. Wyglada mi to na moment "włączenia" turbo z tym, że coś takiego zdarza się raz na jakiś czas. Przy bardziej zdecydowanym wcisnięciu gazu efekt ten nie wystepuje. Podobne zjawisko występuje czasami też na niższych biegach w zakresie obrotów ok 2000 – 2500, ale jest bardzo słabo wyczuwalne. Czy też tak macie, czy coś jest nie tak?


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości