slaba praca na benzynie po wymianie przeplywki, na Gazie ok
Witam! jak w temacie rozpisze sie trochi:
Wiec tak, auto chodziło do tej pory na samym LPG, stawiałem na przeplywke z reszta mechaniory tak samo mówili ze dlatego nie chodzi na Benzynie. Kopiłem, wymieniłem ok odpala na benzynie ale brak kultury pracy odpalę czasem nie wciskając pedału do deskim, a czasem do dechy, dodając gazu silnik albo się wkręca w obroty albo nie przy tym wibrując, co o tym sadzicie? jesteście w stanie pomoc?
sadzicie ze to może być pompa paliwa?
wtryski?
albo co? =|
Mam druga tylko ze silnikiem 1.3 nie wiem czy pompa paliwa będzie odpowiednia? czy w ogolę ma sens ja przekładać i sprawdzać?
Wiec tak, auto chodziło do tej pory na samym LPG, stawiałem na przeplywke z reszta mechaniory tak samo mówili ze dlatego nie chodzi na Benzynie. Kopiłem, wymieniłem ok odpala na benzynie ale brak kultury pracy odpalę czasem nie wciskając pedału do deskim, a czasem do dechy, dodając gazu silnik albo się wkręca w obroty albo nie przy tym wibrując, co o tym sadzicie? jesteście w stanie pomoc?
sadzicie ze to może być pompa paliwa?
wtryski?
albo co? =|
Mam druga tylko ze silnikiem 1.3 nie wiem czy pompa paliwa będzie odpowiednia? czy w ogolę ma sens ja przekładać i sprawdzać?
symbole się zgadzają,
świece raczej dobre bo na gazie jest wszystko ok
układ szczelny bo skręcałem nowa przeplywke i wszystko sprawdzałem
jak mam czyścić przepustnice? i korkowca? kurcze ale wątpię żeby to było to bo odpalić w ogolę ciężko na benzynie, ciężej niż na gazie... gaz wiadomo bo zimno po nocy i odstał ale za drugim pali ładnie, a później już super.
świece raczej dobre bo na gazie jest wszystko ok
układ szczelny bo skręcałem nowa przeplywke i wszystko sprawdzałem
jak mam czyścić przepustnice? i korkowca? kurcze ale wątpię żeby to było to bo odpalić w ogolę ciężko na benzynie, ciężej niż na gazie... gaz wiadomo bo zimno po nocy i odstał ale za drugim pali ładnie, a później już super.
Nie wydaję mi się, żeby była to pompa paliwa, bo ona albo działa poprawnie, albo jest zatarta i nie podaje paliwa w ogóle. Wyjmij przepustnice i krokowca, najlepiej przepustnice zostaw na noc zanurzoną w ropie, wyczyść dokładnie wszystkie kanały, krokowca podobnie. Może coś pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi.
- Od: 24 sie 2009, 22:08
- Posty: 181
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA)
2002 2,5l KL 164KM
Po wymianie przepływki dobrze by było zresetować komputer silnika, gdyż komp może dalej traktować przepływke jako uszkodzoną. U mnie to pomogło, też miałem problemy z silnikiem, był zamulony, słabo się wkręcał na obroty, po zresetowaniu wszystko wróciło do normy.
Trzeba odłączyć akumulator i nacisnąć pedał hamulca na jakieś 30 sekund!!!
Samo odłączenie akumulatora nie resetuje ustawień w kompie.
Jeśli po zresetowaniu dalej nie będzie dobrze to polecam sprawdzić błędy silnika.
tu masz instrukcję jak to zrobić!!!
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
Samo odłączenie akumulatora nie resetuje ustawień w kompie.
Jeśli po zresetowaniu dalej nie będzie dobrze to polecam sprawdzić błędy silnika.
tu masz instrukcję jak to zrobić!!!
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd
Witam!
wyczytałem kody błędów o to filmik może ktoś odczytać?
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xrlIA6ZXYik&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xrlIA6ZXYik&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
a Tak wygląda i można posluchac prace mazdy:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GSkqMcHcm7s&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GSkqMcHcm7s&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
dodam żeby chodziła na benzynie muszę tak manipulować, kombinować pedałem gazu non stop, a będzie chodzić tylko zero kultury.
każdy odpięty wtrysk reaguje na odpięcie, odpięcie przeplywki gaśnie samochód
Proszę o pomoc
wyczytałem kody błędów o to filmik może ktoś odczytać?
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xrlIA6ZXYik&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xrlIA6ZXYik&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
a Tak wygląda i można posluchac prace mazdy:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GSkqMcHcm7s&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GSkqMcHcm7s&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
dodam żeby chodziła na benzynie muszę tak manipulować, kombinować pedałem gazu non stop, a będzie chodzić tylko zero kultury.
każdy odpięty wtrysk reaguje na odpięcie, odpięcie przeplywki gaśnie samochód
Proszę o pomoc
ja obstawiam lambade
zmierz miernikiem jakie ma napiecie(jak bedzie dobra to napiecie bedzie sie wachac miedzy 0,2 a 0,8V)
pozdrawiam i powodzenia
pozdrawiam i powodzenia
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Z twojego filmika wychodzi na to że masz 2 błędy 18 i 9.
Błąd numer 9 to jest uszkodzenie czujnika płynu chłodzącego lub jego obwód.
Niestety w materiałach które posiadam nie ma opisu błędu numer 18.
Jest to pewien sposób na sprawdzenie sondy lecz jest on mało miarodajny. Sygnał z sondy to nie jest stałe napięcie tylko napięcie znienne wahające sie od 0,2V do 0,8V i zmieniające się z duzą czestotliwością.
Jakby sonda była uszkodzona to by test błędów to pokazał.
Błąd numer 9 to jest uszkodzenie czujnika płynu chłodzącego lub jego obwód.
Niestety w materiałach które posiadam nie ma opisu błędu numer 18.
ROMAN-R87 napisał(a):ja obstawiam lambade zmierz miernikiem jakie ma napiecie(jak bedzie dobra to napiecie bedzie sie wachac miedzy 0,2 a 0,8V)
Jest to pewien sposób na sprawdzenie sondy lecz jest on mało miarodajny. Sygnał z sondy to nie jest stałe napięcie tylko napięcie znienne wahające sie od 0,2V do 0,8V i zmieniające się z duzą czestotliwością.
Jakby sonda była uszkodzona to by test błędów to pokazał.
Witam!
Lambda sprawdzona jak niedzwiadek833 napisał wąchają siew tych granicach.
kurcze nadchodzą mrozy anie chce w zimę jeździć na gazie w ogolę z zimnym silnikiem nie chce na gazie
trochę to nie zdrowe
Moze to aparat zapłonowy? bo był ustawiany ana rozgrzanym silniku tak powinno sie to robic tylko ze tez na Gazie czy nie ma to różnicy?
już brak pomysłów
Lambda sprawdzona jak niedzwiadek833 napisał wąchają siew tych granicach.
kurcze nadchodzą mrozy anie chce w zimę jeździć na gazie w ogolę z zimnym silnikiem nie chce na gazie
Moze to aparat zapłonowy? bo był ustawiany ana rozgrzanym silniku tak powinno sie to robic tylko ze tez na Gazie czy nie ma to różnicy?
już brak pomysłów
Aparat zapłonowy to raczej nie jest.
Jak wyszło z błędów to masz coś z czujnikiem płynu chłodzącego. Sprawdz jeszcze czy poziom płynu chłodzącego jest na odpowiednim poziomie i czy nie ma wycieków, bo z tego co wiem to może to być przyczyną.
Jak wyszło z błędów to masz coś z czujnikiem płynu chłodzącego. Sprawdz jeszcze czy poziom płynu chłodzącego jest na odpowiednim poziomie i czy nie ma wycieków, bo z tego co wiem to może to być przyczyną.
Zmalazłem jeszcze coś takiego:
Wg autodaty:
Tylko nie wiem o co dokładnie chodzi.
Wg autodaty:
stuk napisał(a):18 – Fuel quantity adjuster – regulator ilosci paliwa? Możliwe przyczyny błędu: Wiring, fuel quantity adjuster/position sensor – Okablowanie, regulator ilości paliwa / Czujnik pozycji.
Tylko nie wiem o co dokładnie chodzi.
Witam.Na początku chciałem się przywitać bo choć jeżdżę Mazdą od 5 lat jest to mój pierwszy post na tym Forum. Kolego jaro23, mam tą samą przypadłość co Ty, z tym, że mi na benzynie zapala ale po około 15 sekundach zaczynają się schody, tzn. szarpie lub gaśnie. Na wyższych obrotach przez długi czas było ok. dlatego nie wnikałem. Niedawno zabrakło mi gazu, jadąc na benzenie zauważyłem, że mam chwilowe zaniki mocy, silnik szarpie, po prostu fiksuje. Chciałem jutro zabrać się za krokowca i szukam informacji na ten temat. Kiedyś miałem podobną usterkę-falowały mi wolne na LPG i benzynie- przy pomocy stetoskopu lekarskiego
znalazłem pęknięcie na układzie dolotowym-lutownica załatwiła sprawę.
Ostatnio edytowano 14 gru 2009, 19:06 przez arkadiustr, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 lis 2009, 11:40
- Posty: 8
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323 F 1.6 16V 92r
Mazda 323C 1.5 16V 97r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości