Problem z odpalaniem ciepłego silnika.
Strona 1 z 1
Przeszukałem forum i niewiele znalazłem...Problem polega na opornym odpalaniu rozgrzanego silnika – trzeba trochę pokręcić nim odpali, zimny pali na dotyk. TPS sprawdzony...Jakieś sugestie?
- Od: 25 lut 2008, 13:58
- Posty: 106
- Skąd: gdzieś w Pyrlandi
- Auto: Premacy 1,8 '03
Tribute 2,3 '04
może być jak mówi krzemo, aczkowlwiek ja bym sprawdził błędy najpierw, czy przypadkiem któryś z czujników obrotów się nie wywala po nagrzaniu 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Mam podobnie. Na zimnym odpali a na ciepłym nie zawsze, tzn. przeważnie trzeba go pokręcić jakieś 5-6 sekund. Czy może to być wina nie wiem, kabli zapłonowych, świec czy rozrusznika? Bo spotkałem się z taką "radą".
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
- Od: 4 gru 2009, 15:37
- Posty: 162
- Skąd: Chrzanów
- Auto: Saab 9-3 2.0t Vector
Seventh_Star napisał(a):Przeszukałem forum i niewiele znalazłem
joebo82 napisał(a):Na zimnym odpali a na ciepłym nie zawsze, tzn. przeważnie trzeba go pokręcić jakieś 5-6 sekund.
Hmm... a ja znalazłem
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Podłączę się do tematu, po co zakładać podobny
a więc silnik zimny- odpala ładnie, obroty jak na ssaniu trzyma. Silnik ciepły- odpala przeważnie dobrze ( czasami jednak jakby obroty skaczą ale silnik nie może załapać), po odpaleniu obroty normalnie wzrastają, po czym na sekundę opadają do poziomu 200 obr/min i do normalnego poziomu wracają. Nowe świece, kable WN, filtr powietrza, szczelny dolot powietrza. Ma ktoś jakiś pomysł? 
Obroty biegu jałowego mam ustawione trochę poniżej pierwszej kreski pod 1000. Może za małe i przez to?
Obroty biegu jałowego mam ustawione trochę poniżej pierwszej kreski pod 1000. Może za małe i przez to?
- Od: 21 gru 2010, 16:54
- Posty: 157
- Skąd: Wrocław
- Auto: Xedos 6 2.0 1993r
Fabryczne obroty to ok 750 (jedna kreska pod 1k ) Ja bym zobaczyl krokowca bo to on odpowiada za utrzymanie obrotow. A czy ten skok nie jest wtedy gdy po odpaleniu załączas odbiorniki elektryczne (swiatla, radyjko etc ?)
Madziuchna 1995, 323F BA 1.5 16v Z5 RIP 03.07.2010 :(
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
- Od: 9 maja 2009, 17:45
- Posty: 242
- Skąd: Kutno
- Auto: Xedos 6 1.6 v16 96r
joebo82 napisał(a):przeważnie trzeba go pokręcić jakieś 5-6 sekund.
Mamy taki temat założony, paliwo się cofa, te same objawy mam. Szczerze to się przyzwyczailem i mam to w nosie wazne ze jak zapali to lata!
- Od: 30 cze 2010, 22:18
- Posty: 173
- Skąd: Rybnik
- Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6