Nasze Modyfikacje

Postprzez Radex » 7 gru 2009, 16:31

joebo82 ekstra te fele
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez joebo82 » 7 gru 2009, 16:42

Dzięx. Dla chętnych prawdopodobnie będę je sprzedawał po nowym roku wraz z ogumieniem. Chcę kupić ident patent tylko albo czarna polerka albo carbon. Czas pokaże. No i oczywiście 17". Z 18" może być problem bo musiałbym strasznie niski kapeć założyć a jak wiadomo na naszych polskich drogach to szkoda takich rimsów.
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2009, 15:37
Posty: 162
Skąd: Chrzanów
Auto: Saab 9-3 2.0t Vector

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2009, 16:46

Fakt... 215/40R18 do X6 by chyba weszło, ale to trochę za duża średnica całego koła... ale na 17" i tak będzie dobrze, bardzo dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez joebo82 » 7 gru 2009, 16:55

U mnie jeszcze jest gleba więc tylko 17". Przymierzałem 18" ale profil przy tym max 30 musiałby być. Ładnie to wygląda może ale nawet 144 konie ciężko takie walce pchają. A przecież nie o to chodzi.
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2009, 15:37
Posty: 162
Skąd: Chrzanów
Auto: Saab 9-3 2.0t Vector

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2009, 17:02

Masz racje. Optimum wyglądu i praktyczności, zwłaszcza na polskie drogi to 17". A co do dynamiki 144KM to raczej waga felg i szerokość opon mają duże znaczenie. Sama wysokośc będzie w głównej mierze przyczyniać się do błędnych wskazań licznika. No, ale tak czy inaczej profil 30 to już gruba przesada.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez joebo82 » 7 gru 2009, 18:22

Dlatego też na początek nie chciałem szaleć i wziołem 16-tki przy oponie 205x40 (troszkę za niski). Ale teraz wiem że 17" będą w sam raz i praktyczne i wizualne. Oby do wiosny :D
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2009, 15:37
Posty: 162
Skąd: Chrzanów
Auto: Saab 9-3 2.0t Vector

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2009, 19:34

wziołem 16-tki przy oponie 205x40

Obrazek

To jest 205/40 ?? ... wizualnie wygląda na 205/45 lub 205/50 :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Mev » 7 gru 2009, 19:51

Lukas007 napisał(a):wizualnie wygląda na 205/45 lub 205/50

Faktycznie...

U mnie przy 255/40 jest wizualnie niższy profil niż na tym foto :D

Kurcze, nie mogę z rantu opony na foto odczytać :/ Starość nie radość.
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Tomek6 » 7 gru 2009, 20:00

Mev napisał(a):nie mogę z rantu opony na foto odczytać


A ja się doczytałem 205/45 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Radex » 7 gru 2009, 20:03

Tomek6 napisał(a):
Mev napisał(a):nie mogę z rantu opony na foto odczytać


A ja się doczytałem 205/45 :D
ja też :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2009, 20:32

Ja również widzę tam 205/45, ale... to nie wygląda na 205/45 :D


Tak jest u mnie: 205/45 na feldze 17x8 ET38

Obrazek

Obrazek

... tyle, że naciągnięta opona trochę "potęguje" efekt ;)
Ostatnio edytowano 7 gru 2009, 21:25 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MariuS » 7 gru 2009, 20:42

joebo82 – wyglądałyby te Twoje kółka bardzo git gdyby było 17" :P rzeczywiście trochę "balon" ta opona, Ale ogólnie z czarnym lakierem xedosa wyglądają ładnie

ale ja już mam takie zboczenie :D


Lukas007 napisał(a):.. tyle, że naciągnięta opona trochę "potęguje" efekt oczko



mas zna myśli to że węższa opona założona na szerszą felgę daje złudzenie niższego profilu?

Bo coś w tym jest, ja mam 8" i oponę 215/45 , kuzyn ma 7" i oponę 215/45 i u niego wygląda bardziej na balon
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez koniksbt » 7 gru 2009, 20:53

Felgi oryginalne m.in z montowane w mazdach 5.
Rozmiar to 205/55/16

http://img5.imageshack.us/img5/9038/hpim0316.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/7104/img0001.jpg
koniksbt
 

Postprzez MariuS » 7 gru 2009, 21:01

koniksbt – wpadaj na spoty Poznania :P Powitać!
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Lukas007 » 7 gru 2009, 21:25

węższa opona założona na szerszą felgę daje złudzenie niższego profilu ??

Dokładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez kocurek » 7 gru 2009, 21:40

koniksbt napisał(a):Felgi oryginalne m.in z montowane w mazdach 5.
Rozmiar to 205/55/16

http://img5.imageshack.us/img5/9038/hpim0316.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/7104/img0001.jpg


też mam takie oponki i kurcze wydaja mi sie za duże znaczy za duży profil bo auto wyglada na nich troche jak jeep :)
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez rumunn95 » 7 gru 2009, 21:44

do czestochowy mam spory kawalek z bialej :) tak ze montaz odpada jedynie kupno i przesylka a zamontowac juz bym sam sobie zrobil (lubie grzebac przy mojej madzi) dzieki za namiary moze zonka mi sprezentuje na gwiazdke :P ??
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Beny » 7 gru 2009, 21:47

kocurek zmien na 205/50 i bedzie ok ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MariuS » 7 gru 2009, 21:51

Beny napisał(a):205/50 i bedzie ok oczko



też balon kurde, miałem tyle to wiem :P

Ale już lepiej niż 55 :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Beny » 7 gru 2009, 22:06

tak optymalnie do 16 przynajmniej ori,bo 205/45/16 już dziwnie wygląda i w BA bez gleby robi sie dziura w nadkolu.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje