paaawel5 napisał(a):wiesz nie bardzo wierze ze olej innej marki spowoduje ze spalanie oleju spadnie do 1l na 10 000 km
Też nie wierzyłem... Zrób płukankę, poczytaj forum i może Tobie pomoże – mi pomogło
www.mazdaspeed.pl
http://www.allegro.pl/item824383272_sil ... v_99r.html
http://www.allegro.pl/item815214857_maz ... ilnik.html
http://www.allegro.pl/item814913157_maz ... letny.html
http://www.allegro.pl/item807179568_sil ... 8_rok.html



No tak to by sie pokrywało w moim przypadku, ale czy to możliwe aby po zdjęciu głowicy nic nie wskazywało na uszkodzone pierścienie? TZN tłoki ścisło siedza, gładź cylindrów jest jak nowa, a samochód dymi i to strasznie dymi na biało i spala ogromne ilości oleju. Głowica była robiona, a może to nie przez pierścienie?Jaksa napisał(a): (Panowie ! w Mazdach padają pierścienie "olejowe" a nie uszczelniacze zaworowe )




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6