CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez asaselllo » 3 gru 2009, 16:35

na hamowni nie byłem – tzn byłem po montażu boxa 128 KM i 287 Nm jednak jak już pisałem jechał dopiero od 1800.
teraz to może jest jakieś 120 ale lepiej ciągnie od dołu.
Może się zbiorę i podjadę do łodzi go sprawdzić ale na pewno nie w ciągu najbliższych 2 tygodni – troszkę zarobiony jestem.
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez robertss » 3 gru 2009, 17:22

jakaś fotorelacja :D
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez krzych » 3 gru 2009, 17:28

asaselllo napisał(a):spokojnie możemy się umówić o 17tej

Jak juz bartezm obejrzy to sie tym zainteresuje odnosnie teorii dzialania :) Jestes pewien ze to filtr dolnoprzepustowy do 200Hz?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Barthez » 3 gru 2009, 17:52

robertss napisał(a):jakaś fotorelacja

bedzie :D


krzych napisał(a):Jak juz bartezm obejrzy to sie tym zainteresuje odnosnie teorii dzialania

postaram sie :)

asaselllo napisał(a):spokojnie możemy się umówić o 17tej

ja o 15 lub 16 koncze prace – bede jechal z milicza – wiec dokladnie sie umowimy jutro – zadzwonie :)

nie ukrywam ze temat bardzo ciekawy i rozwojowy – zwlaszcza dla wlascicieli ditd ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez radzi89 » 3 gru 2009, 18:37

bartezm
Gdy bedziesz wiedzial juz jak dziala ten patent to spotkamy sie na zlocie :) wezme 323f Ditd i sprawdzimy czy w tym przypadku zadziala :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Barthez » 3 gru 2009, 19:19

radzi89 napisał(a):wezme 323f Ditd i sprawdzimy czy w tym przypadku zadziala usmiech

jesli (wazne jest podkreslenie w slowie jesli) ten patent zadziala to mam inny pomysl:

1) badamy twoje ditd na hamowni + pomiary drogowe
2) robimy moda
3) badamy jeszcze raz + pomiary drogowe
4) jedziemy na zlot
5) opijamy sprawe – dla mnie karmi
mysle ze warto bedzie poswiecic 100 peelenow na hamowanie dla dobra sprawy
6) robimy fotorelacje
7) wystawiamy rachunek dla klubu – jedziemy na hawaje <ganja>
7a) lub otwieramy ba-ra tuning ditd, mod po 1000zl – i za miesiac na hawaje <ganja>

radzi – ile ty masz aut????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Udesky » 3 gru 2009, 19:24

bartezm napisał(a):jedziemy na hawaje ganja

Nie lepiej na Jamajkę <faja> <ganja>

Jeśli mod się sprawdzi i obok poprawy serii doda parę koników to ukłony w stronę czeskiego mechanika. <prosze>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez mazielony » 3 gru 2009, 22:43

asaselllo po boxie z V-techu miales 128KM i 273Nm? a robileś coś przy tym samochodzie poza boxem? bo jakies te wrtości zdają mi sie być dość mocno przesadzone szczegolnie ze masz rf2a. sadzilem ze jak wsadze boxa to srednio z 90KM--->115/118KM, ale jesli to prawda to bede milo zaskoczony.a moze sie skusze na ta twoja przerobke jak juz bartezm to oblooka <diabełek>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 sie 2009, 17:37
Posty: 24
Skąd: Warszafka
Auto: 323F 2.0 DITD 90KM

Postprzez krzych » 3 gru 2009, 22:48

bartezm napisał(a):6) robimy fotorelacje

Popieram ;P
bartezm napisał(a):jedziemy na hawaje ganja

Popieram tylko jesli wezmiecie Czecha ze soba ;P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez radzi89 » 3 gru 2009, 23:13

bartezm napisał(a):radzi – ile ty masz aut?pytajnik?



Mamy dwie Mazdy3, jest pod domkiem jeszcze czerwona 323F, ktora widziales przy okazji zmiany felg :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Riki » 3 gru 2009, 23:29

asaselllo napisał(a):128 KM i 287 Nm


Zdrowa pompka.... czymś to jeszcze stroili czy tam box?

asaselllo napisał(a):czujniku boost control (czerwony przewód).


Wszystko jasne...... kto Ci to montował? ;) podstawowy błąd – dlatego Mazda szarpała...

bartezm liczymy na dobrą relację :D

bartezm napisał(a):1) badamy twoje ditd na hamowni + pomiary drogowe
2) robimy moda
3) badamy jeszcze raz + pomiary drogowe
4) jedziemy na zlot
5) opijamy sprawe – dla mnie karmi
mysle ze warto bedzie poswiecic 100 peelenow na hamowanie dla dobra sprawy
6) robimy fotorelacje
7) wystawiamy rachunek dla klubu – jedziemy na hawaje ganja


<spoko> <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez asaselllo » 4 gru 2009, 10:17

Nic poza boxem nic nie robiłem – nawet jeżdżę na starym rozrządzie z paskiem gates. Tak go kupiłem i chciałem wymienić bo wydawał mi się nieco za luźny. Wspomniany wcześniej Czech powiedział mi jednak, że pasek jest bardzo dobrze założony a wszystkie pęknięcia pasków są wynikiem właśnie zbyt mocnego naciągu. Napinacz jednak powinien być oryginalny.
Wiem, że naraziłem się teraz wielu osobom ale faktycznie wzmocnioną mazdą zrobiłem 60 tys km a ogólnie na tym rozrządzie prawie 90 i teraz czeka na wymianę :)
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez robertss » 4 gru 2009, 12:30

<lol> u mnie jest tylko czujnik ciśnienia doładowania tzw boost sensor, no chyba że to co na rysunku to ja mam w obudowie filtra powietrza w 626<lol>
acha to co na rysunku to IAT Intake Air Temperature, czyli nie przepływomierz tylko czujnik temperatury powietrza, w poźniejszych wersjach rf 3/4 i 6stkach zintegrowany z przepływomierzem
Ostatnio edytowano 4 gru 2009, 12:51 przez robertss, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Grzyby » 4 gru 2009, 12:40

robertss napisał(a):u mnie jest tylko czujnik ciśnienia doładowania

czyli ktoś ukradł
Co za naród, albo zepsują albo ukradną ..... <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez robertss » 4 gru 2009, 12:53

Grzyby napisał(a):
robertss napisał(a):u mnie jest tylko czujnik ciśnienia doładowania

czyli ktoś ukradł
Co za naród, albo zepsują albo ukradną ..... <lol>

nie śmiej się jeśli czegoś nie doczytałeś, w rf2a NIE MA przepływomierza, jest tylko IAT, a to nie to samo
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Grzyby » 4 gru 2009, 13:33

A to sorki. Nawet nie miałem pojęcia że może nie być przepływomierza.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez asaselllo » 4 gru 2009, 14:31

na prośbę kilku osób podłączyłem chip z v-tech.
60-100 (III) 4,8 s
60-100 (IV) 6,1
80-120 (IV) 6,8
80-120 (V) 9,7
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez Riki » 4 gru 2009, 15:59

robertss napisał(a):to co na rysunku to IAT Intake Air Temperature, czyli nie przepływomierz tylko czujnik temperatury powietrza, w poźniejszych wersjach rf 3/4 i 6stkach zintegrowany z przepływomierzem


Dokładnie tak :)

asaselllo napisał(a):Wcześniejszego chipa zamontowali mi w kreatorze mocy


<zeby> to źle go zamontowali...

asaselllo napisał(a):nawet jeżdżę na starym rozrządzie z paskiem gates

gratuluję odwagi :) zmieniaj biegusem kpl. na ory wraz z pompą wodną, żeby nie było kiszki w rozrządzie... (mówię poważnie)


asaselllo napisał(a):80-120 (V) 9,7

No no... nieźle nieźle.


asaselllo napisał(a):zarówno z cewką jak i z chipem silnik ma większe obroty max.
bez niczego na biegu jałowym jak wciśniemy gaz do oporu to otrzymamy ok 5100 obr/min,
z cewką i chipem to ok 5400

To jest normalne zjawisko. Nie przekraczaj na postoju czerwonego pola – dobrze radzę...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez asaselllo » 4 gru 2009, 16:08

komplecik już czeka – w bagażniku :)
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez Gib » 4 gru 2009, 16:18

Czym mierzone?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje