CHIP Tuning – DIESEL
na hamowni nie byłem – tzn byłem po montażu boxa 128 KM i 287 Nm jednak jak już pisałem jechał dopiero od 1800.
teraz to może jest jakieś 120 ale lepiej ciągnie od dołu.
Może się zbiorę i podjadę do łodzi go sprawdzić ale na pewno nie w ciągu najbliższych 2 tygodni – troszkę zarobiony jestem.
teraz to może jest jakieś 120 ale lepiej ciągnie od dołu.
Może się zbiorę i podjadę do łodzi go sprawdzić ale na pewno nie w ciągu najbliższych 2 tygodni – troszkę zarobiony jestem.
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
asaselllo napisał(a):spokojnie możemy się umówić o 17tej
Jak juz bartezm obejrzy to sie tym zainteresuje odnosnie teorii dzialania
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
robertss napisał(a):jakaś fotorelacja
bedzie
krzych napisał(a):Jak juz bartezm obejrzy to sie tym zainteresuje odnosnie teorii dzialania
postaram sie
asaselllo napisał(a):spokojnie możemy się umówić o 17tej
ja o 15 lub 16 koncze prace – bede jechal z milicza – wiec dokladnie sie umowimy jutro – zadzwonie
nie ukrywam ze temat bardzo ciekawy i rozwojowy – zwlaszcza dla wlascicieli ditd
bartezm
Gdy bedziesz wiedzial juz jak dziala ten patent to spotkamy sie na zlocie
wezme 323f Ditd i sprawdzimy czy w tym przypadku zadziala 
Gdy bedziesz wiedzial juz jak dziala ten patent to spotkamy sie na zlocie
radzi89 napisał(a):wezme 323f Ditd i sprawdzimy czy w tym przypadku zadziala usmiech
jesli (wazne jest podkreslenie w slowie jesli) ten patent zadziala to mam inny pomysl:
1) badamy twoje ditd na hamowni + pomiary drogowe
2) robimy moda
3) badamy jeszcze raz + pomiary drogowe
4) jedziemy na zlot
5) opijamy sprawe – dla mnie karmi
mysle ze warto bedzie poswiecic 100 peelenow na hamowanie dla dobra sprawy
6) robimy fotorelacje
7) wystawiamy rachunek dla klubu – jedziemy na hawaje

7a) lub otwieramy ba-ra tuning ditd, mod po 1000zl – i za miesiac na hawaje

radzi – ile ty masz aut????
asaselllo po boxie z V-techu miales 128KM i 273Nm? a robileś coś przy tym samochodzie poza boxem? bo jakies te wrtości zdają mi sie być dość mocno przesadzone szczegolnie ze masz rf2a. sadzilem ze jak wsadze boxa to srednio z 90KM--->115/118KM, ale jesli to prawda to bede milo zaskoczony.a moze sie skusze na ta twoja przerobke jak juz bartezm to oblooka 

- Od: 21 sie 2009, 17:37
- Posty: 24
- Skąd: Warszafka
- Auto: 323F 2.0 DITD 90KM
bartezm napisał(a):6) robimy fotorelacje
Popieram
bartezm napisał(a):jedziemy na hawaje ganja
Popieram tylko jesli wezmiecie Czecha ze soba
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
bartezm napisał(a):radzi – ile ty masz aut?pytajnik?
Mamy dwie Mazdy3, jest pod domkiem jeszcze czerwona 323F, ktora widziales przy okazji zmiany felg
asaselllo napisał(a):128 KM i 287 Nm
Zdrowa pompka.... czymś to jeszcze stroili czy tam box?
asaselllo napisał(a):czujniku boost control (czerwony przewód).
Wszystko jasne...... kto Ci to montował?
bartezm liczymy na dobrą relację
bartezm napisał(a):1) badamy twoje ditd na hamowni + pomiary drogowe
2) robimy moda
3) badamy jeszcze raz + pomiary drogowe
4) jedziemy na zlot
5) opijamy sprawe – dla mnie karmi
mysle ze warto bedzie poswiecic 100 peelenow na hamowanie dla dobra sprawy
6) robimy fotorelacje
7) wystawiamy rachunek dla klubu – jedziemy na hawaje ganja


Nic poza boxem nic nie robiłem – nawet jeżdżę na starym rozrządzie z paskiem gates. Tak go kupiłem i chciałem wymienić bo wydawał mi się nieco za luźny. Wspomniany wcześniej Czech powiedział mi jednak, że pasek jest bardzo dobrze założony a wszystkie pęknięcia pasków są wynikiem właśnie zbyt mocnego naciągu. Napinacz jednak powinien być oryginalny.
Wiem, że naraziłem się teraz wielu osobom ale faktycznie wzmocnioną mazdą zrobiłem 60 tys km a ogólnie na tym rozrządzie prawie 90 i teraz czeka na wymianę
Wiem, że naraziłem się teraz wielu osobom ale faktycznie wzmocnioną mazdą zrobiłem 60 tys km a ogólnie na tym rozrządzie prawie 90 i teraz czeka na wymianę
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM

acha to co na rysunku to IAT Intake Air Temperature, czyli nie przepływomierz tylko czujnik temperatury powietrza, w poźniejszych wersjach rf 3/4 i 6stkach zintegrowany z przepływomierzem
Ostatnio edytowano 4 gru 2009, 12:51 przez robertss, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
robertss napisał(a):u mnie jest tylko czujnik ciśnienia doładowania
czyli ktoś ukradł
Co za naród, albo zepsują albo ukradną .....

Grzyby napisał(a):robertss napisał(a):u mnie jest tylko czujnik ciśnienia doładowania
czyli ktoś ukradł
Co za naród, albo zepsują albo ukradną .....
nie śmiej się jeśli czegoś nie doczytałeś, w rf2a NIE MA przepływomierza, jest tylko IAT, a to nie to samo
- Od: 24 paź 2008, 13:41
- Posty: 155
- Skąd: Lublin
- Auto: 626 DITD
robertss napisał(a):to co na rysunku to IAT Intake Air Temperature, czyli nie przepływomierz tylko czujnik temperatury powietrza, w poźniejszych wersjach rf 3/4 i 6stkach zintegrowany z przepływomierzem
Dokładnie tak
asaselllo napisał(a):Wcześniejszego chipa zamontowali mi w kreatorze mocy

asaselllo napisał(a):nawet jeżdżę na starym rozrządzie z paskiem gates
gratuluję odwagi
asaselllo napisał(a):80-120 (V) 9,7
No no... nieźle nieźle.
asaselllo napisał(a):zarówno z cewką jak i z chipem silnik ma większe obroty max.
bez niczego na biegu jałowym jak wciśniemy gaz do oporu to otrzymamy ok 5100 obr/min,
z cewką i chipem to ok 5400
To jest normalne zjawisko. Nie przekraczaj na postoju czerwonego pola – dobrze radzę...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje