Ile powinno być pilotów do kluczyków MAZDA 3
1, 2
Normalnie powinny byc 2 kpl. ale przy odsprzedaży przeważnie trafia jeden.
być może ktos zgubił, pies pogryzł, rozwalił itp
dobrze ze były chociaż kluczyki 2 szt.
Zależy od wersji wyposażenia i rynku, z którego auto trafiło do Polski. Mam niemiecki katalog, w/g którego po lifcie czyli po 2006 ( tak naprawdę druga połowa 2005 ) każde auto mające centralny zamek sterowany pilotem ma 2 kluczyki z pilotem. Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły. Zobacz czy ten zwykły nosi ślady użytkowania. Jeśli nie to pewnie był dorabiany w Polsce. To faktycznie niestety norma bo bite auto ściągnięte z drogi na ogół nie ma drugiego oryginalnego kluczyka.
RobertPi napisał(a):wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.
Nieprawda. Moja pochodzi z Austrii i mam tak jak muko 2+2.
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Ja nie twierdzę, że wszystkie wersję na Austrię miały jednego pilota. Twierdzę tylko, że może to zależeć od wersji i rynku, na który pojazd był kierowany. Proszę czytać dokładnie. 

RobertPi napisał(a):Ja nie twierdzę, że wszystkie wersję na Austrię miały jednego pilota.
To rozumiem.
RobertPi napisał(a):Twierdzę tylko, że może to zależeć od wersji i rynku, na który pojazd był kierowany.
Tu zaprzeczasz sam sobie gdyż:
RobertPi napisał(a):Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.
Mam przed liftem i z Austrii.
RobertPi napisał(a):Proszę czytać dokładnie.
I jeszcze trzeba precyzyjnie potrafić opisać swoją wiedzę.
Pozdrawiam.
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
[quote="RobertPi"]Ale np wersja na Austrię z centralnym zamkiem przed liftem mogła mieć jeden z pilotem i jeden zwykły.quote]
Napisałem dokladnie tak ale widocznie słowo "mogła mieć " już koledze umknęło.
Ilość pilotów może być zależna od wersji i rynku i wcale nie zaprzeczam sam sobie.
Uważam, że dalsze roztrząsanie moich wypowiedzi nic nie wnosi do dyskusji i odbiega od tematu.
Napisałem dokladnie tak ale widocznie słowo "mogła mieć " już koledze umknęło.
Ilość pilotów może być zależna od wersji i rynku i wcale nie zaprzeczam sam sobie.
Uważam, że dalsze roztrząsanie moich wypowiedzi nic nie wnosi do dyskusji i odbiega od tematu.
RobertPi napisał(a):"mogła mieć " już koledze umknęło.
Nie umknęło.

RobertPi napisał(a):Uważam, że dalsze roztrząsanie moich wypowiedzi nic nie wnosi do dyskusji i odbiega od tematu
W pełni się zgadzam.
RobertPi napisał(a):Proszę czytać dokładnie.
A ten zwrot (zresztą "oklepany") stosuje się gdy już nie posiada się argumentów.
Moim celem było poinformowanie innych użytkowników forum, że mijasz się z prawdą. I tylko tyle.
Pozdrawiam.
"Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." – "Pozdrawiam" Dr House
Ja mam wersje wypuszczona na Belgie, rok 2004. Posiadam 2 kluczyki oraz 2 piloty.
U mnie w wersji na Francję z 2006 jeden kluczyk z pilotem (scyzoryk) drugi sam kluczyk (pewnie dorabiany w Polsce).Drugi włącza stacyjkę jednak nie kręci rozrusznikiem, myślę , że to brak immobilizera.Gdzie i za ile mogę to uzupełnić.
- Od: 28 gru 2009, 16:38
- Posty: 6
- Auto: 1.6 l Diesel ↑ 16/DOHC ↑ 110 KM Y6 2006r
Moja Mazda3 (Exclusive) 2005r. z Francji posiada 2 kluczyki (scyzoryki z wbudowanymi pilotami). Dodatkowo przy drugim kluczyku mam tabliczkę z unikalnym numerem kluczyków w razie potrzeby dorobienia oryginalnego w serwisie.
Ostatnio edytowano 30 sty 2010, 12:06 przez cult1, łącznie edytowano 1 raz
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości