Dobór tłumików do kolektorów 6>2>1

Postprzez Loczek » 29 lis 2009, 22:37

Witam.

Mam pytanko.

Mam kolektorki chinskie bo chinskie ale z nierdzeweczki 6-2-1. Teraz pytanko jaki dobrac wydech. Czy mozna dac zwykłe seryjne tłumiki czy rzezbic cos nowego. Czy dawac jakiegos mugena. Czy niewiem co.
Dodam ze chce lekki basowy pomruk to jako efekt uboczny.
A efektem docelowym było NIEstłamszenie potencjału ktory twki w kolektorach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez BratCukierka » 29 lis 2009, 23:25

jednak przeszczepiasz silnik?? :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez tecno » 30 lis 2009, 02:00

pozostaje przelot na 2 tlumikach, mtech odradzam sa glosne i pozatym wygluszenie szybko sie wypala, my montujemy tlumiki ktore robi nam na zamowienie eltec i jestesmy bardzo zadowoleni
tecno
 

Postprzez jasko » 30 lis 2009, 07:28

uderz do maxitun'a może coś poradzi
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:24
Posty: 8

Postprzez radekkm » 30 lis 2009, 10:10

na mugenie w N/A jest strasznie glosno
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez DamianMX6 » 30 lis 2009, 11:40

Loczek napisał(a):Witam.

Mam pytanko.

Mam kolektorki chinskie bo chinskie ale z nierdzeweczki 6-2-1. Teraz pytanko jaki dobrac wydech. Czy mozna dac zwykłe seryjne tłumiki czy rzezbic cos nowego. Czy dawac jakiegos mugena. Czy niewiem co.
Dodam ze chce lekki basowy pomruk to jako efekt uboczny.
A efektem docelowym było NIEstłamszenie potencjału ktory twki w kolektorach.


Ja mam 6-2-1 razem z oryginalnym katalizatorem i tłumikami Bosala. Wszystko pieknie współgra ale basowego pomruku nie będzie. Przy spokojnej jeździe cisza jak w serii ale jak dasz w palnik to słychać pięknie ryk silnika a nie zagłuszające pierdzenie tłumika typu mugen. Pomruk basowy miałem fajny jak w starym bosalu zrobiła mi się mała dziurka :D ale potem zrobiła się duża i już fajny nie był.
Moim zdaniem jeśli coś poza serią to REMUS http://cgi.ebay.de/REMUS-Sportauspuff-2 ... eile_Zubehör?hash=item5ad38194df ale do MX-6 nie znalazłem tylko do 626 KL

radekkm napisał(a):na mugenie w N/A jest strasznie glosno


Mugen to pikuś,
ten dopiero dawał u mnie czadu hahaha

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez radekkm » 30 lis 2009, 12:35

Loczek rob wydech 2.25 na 2 tlumikach – srodkowy przelotowy koncowy komorowy
chyba ze liczy sie tylko perfomance to 2 przeloty
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Loczek » 30 lis 2009, 20:37

radekkm napisał(a):Loczek rob wydech 2.25 na 2 tlumikach – srodkowy przelotowy koncowy komorowy
chyba ze liczy sie tylko perfomance to 2 przeloty

Dla mnie auto ma byc komfortowe na swoj sposobi szybkie wiec twoja wizja odpada :P

Korci mnie ori wydech.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Lukas007 » 30 lis 2009, 21:25

rob wydech 2.25 na 2 tlumikach – srodkowy przelotowy koncowy komorowy

Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Loczek » 30 lis 2009, 21:51

Lukas007 napisał(a):Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie oczko

ehchhhh

napiszczie mi cos o tym rozwiazaniu brzuds mnie boli
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez DamianMX6 » 30 lis 2009, 23:03

radekkm napisał(a):Loczek rob wydech 2.25 na 2 tlumikach – srodkowy przelotowy koncowy komorowy


a zamiast kata?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Bimbak » 1 gru 2009, 00:28

ee tam .. najfajniej było gdy to że mazda jest odpalona można było tylko usłyszeć po nachyleniu się i przystawieniu ucha do końcówki wydechowej :D
Zamiast starego kata dajesz nowego stalowego, a środkowy i końcowy ori :D
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez tecno » 1 gru 2009, 02:12

Loczek napisał(a):
Lukas007 napisał(a):Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie oczko

ehchhhh

napiszczie mi cos o tym rozwiazaniu brzuds mnie boli


bedzie wzgednie cicho, rozwiazanie dobre bo sa niewielkie ale odczowalne przyrosty, jezeli chodzi zas o przelot to da wieksze przyrosty ale komfort spadnie, zalezy co kto lubi
tecno
 

Postprzez Pajko » 14 gru 2009, 01:09

Żeby nie zakładać kolejnego tematu zapytam tu .

Myślę nad ściągnięciem kolektorów 4-2-1 do FS'a tylko i wyłącznie w celach estetycznych przyrostów mocy nie biorę pod uwagę bo nie o to mi chodzi . Zastanawia Mnie jedynie jak z głośnością czegoś takiego ? W tym momencie mam ori wydech bez kata i dolot i jest idealnie , czy po założeniu 4-2-1 będzie głośniej ?

I drugie może głupie pytanie czy takie kolektory mają gniazdo na Lambdę czy trzeba rzeźbić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawelMX6 » 14 gru 2009, 01:52

Pajko napisał(a):czy takie kolektory mają gniazdo na Lambdę czy trzeba rzeźbić

Mają.
Pajko napisał(a):Zastanawia Mnie jedynie jak z głośnością czegoś takiego ?

Nic się nie zmieni moim zdaniem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Pajko » 14 gru 2009, 10:26

pawelMX6 napisał(a):
Pajko napisał(a):Zastanawia Mnie jedynie jak z głośnością czegoś takiego ?

Nic się nie zmieni moim zdaniem ;)


Kilku znajomych co mają Hondy i Nissany mówią że trochę jest głośniej , więc już nie wiem samemu .

A druga sprawa owijanie bandażem termo – obowiązkowo czy nie ? Kolektor chcę typowo dla wyglądu silnika , mam polerowany dekiel w garażu leży wypolerowany kolektor dolotowy i tak bym chciał już komplet mieć bling bling pod maska :) , tylko jeżeli owijanie jest obowiązkowo to nawet nie będę się zastanawiał i nie będę fatygował wujaszka w USA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez piwo » 14 gru 2009, 11:06

ale po co chcesz owijac kolektor?masz blisko filtr powietrza?czy silnik sie przegrzewa?jesli nic z tych rzeczy to nie owijaj bo to nie ma sensu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Pajko » 14 gru 2009, 12:11

piwo jestem laikiem w tym temacie , dzięki za odpowiedź . Czyli pozostaje tylko zamówić takie chińskie 4-2-1 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 14 gru 2009, 13:18

DamianMX6 napisał(a):
radekkm napisał(a):Loczek rob wydech 2.25 na 2 tlumikach – srodkowy przelotowy koncowy komorowy


a zamiast kata?

Sportowy odpowiednik z metalowym wkładem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Adaś » 14 gru 2009, 21:12

Ja mam chińskie barany 6-2-1 i przelotowy wydech na 2 tłumikach 2,25 cala – na wolnych obrotach prawie nic nie słychać – basowego pomruku również nie ma – ryczy tylko stożek :D
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3tpYYmw0BZc&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje