Głośna praca silnika K, stukanie.
Uff, wlasnie skonczylem. Chodzi całkiem przyjemnie. Oczywiście rozsypany był napinacz hudrauliczny paska rozrządu. Rozrząd na prawym kole przestawiony o 1 ząb, na lewym o 4, pasek zwisał sobie luźno. A poprzedni właściciel tłumaczył że to sprężynki wałków bo rozrząd był robiony. Tak więc tylko się cieszyć cichym motorem 
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
wymieniałeś napinacz
jakie koszta 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Może jesteśmy wszyscy przewrażliwieni?
Trochę lipna jakość dźwięku ale posłuchajcie gdzieś w środku filmiku przez parę sekund silnika..... http://www.youtube.com/watch?v=CWsctZQK ... re=related
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
a nagraj nieklekoczący silnik i później usłyszysz na pewno że klekocze -tak że takie porównanie nie ma sensu -powiem tyle że mam styczność z kf-em który naprawdę cicho chodzi a kl-e wszystkie które miałem trochę głośniej i nie wiem czym to jest spowodowane skoro robiłem mini remont silnikowi który miał przejechane około 130tyś kilometrów i tak nie jest on super cichy a wymieniłem też i sprężynki na wałkach ale nie wymieniałem popychaczy i myślę że to one sobie tworzą ten dźwięk ale nie jest to stukanie ani jakiś głośny klekot -po zamknięciu maski nie słychać w ogóle i ja myślę że tak musi być
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Jedno pytanko gdzie dokładnie znajdują się te sprężynki, jak się je wymienia i czy mogę wykorzystać z innego silnika, mam stary który brał olej ale był cichutki. No w sumie to trzy pytanka 
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Spoko z tym nie będe miał problemu, teraz gdzie one dokładnie są i jak się wymienia
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
znajdują się te podkładki sprężynujące na wałku gdzie jest zębatka kasująca luz
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
ok. muszę to wymienić, jak to nie pomoże, to już nie wiem, mi klekocze tak na 3000, generalnie jak się rozgrzeje, napinacz zmieniłem.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
czyli na co stawiać? klekocze jak się rozgrzeje,na zimnym trzeba się przysłuchać, tak od 3000, przy dodawaniu gazu.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
zdejmij może paski i odpal auto bez alternatora i pompy wody – może to któreś z nich wydaje taki dziwne dźwięki.
jaki masz olej wlany?
u mnie też delikatnie turkocze na ciepłym – po przejechaniu się troszkę szybciej tzn to 6tys to robi się cisza – prawie jestem pewien że to napinacz daje ciała – sprawdzilem prymitywnym stetoskopem i po nasłuchu na wysokosci napinacza odglos turkotania jest najglosniejszy.
pozdr
jaki masz olej wlany?
u mnie też delikatnie turkocze na ciepłym – po przejechaniu się troszkę szybciej tzn to 6tys to robi się cisza – prawie jestem pewien że to napinacz daje ciała – sprawdzilem prymitywnym stetoskopem i po nasłuchu na wysokosci napinacza odglos turkotania jest najglosniejszy.
pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Cześć koledzy.
Podepnę się pod temat bo widzę że dość obszerna "galeria" klekotów się uzbierała a i bez sensu zakąłdać kolejny.
Jestem posiadaczem od ok 2 tyg. i silnik zaczął dziwnie klepać – jakby trochę diesel. Właściwie to raz klepie raz nie. Głównie z rana na zimnym silniku, jak się zagrzeje też potrafi klepać. Znacząco cichnie jak przejadę powiedzmy 20km ale coś tam nadal delikatnie słychać. Załączam 2 filmiki z zimnym silnikiem i po przejechaniu ok 20km. Dźwięki na filmach są trochę przerażające i głośniejsze niż w realu – nie wiem może wina mikrofonu w aparacie.
Uprzedzę pytania – jestem przed wymianą rozrządu i chciałbym wiedzieć ew. co jest powodem klepania żeby za jedna robotą zrobić. Auto kupowane od forumowicza i mam podstawy twierdzić że nie było picowane pod handel.
Na zimnym:
http://www.youtube.com/watch?v=KmMLRJE-op0
Po przejechaniu
http://www.youtube.com/watch?v=OJI6-izEtM0
Dzięki za rady i opinie
Pozdrawiam
Podepnę się pod temat bo widzę że dość obszerna "galeria" klekotów się uzbierała a i bez sensu zakąłdać kolejny.
Jestem posiadaczem od ok 2 tyg. i silnik zaczął dziwnie klepać – jakby trochę diesel. Właściwie to raz klepie raz nie. Głównie z rana na zimnym silniku, jak się zagrzeje też potrafi klepać. Znacząco cichnie jak przejadę powiedzmy 20km ale coś tam nadal delikatnie słychać. Załączam 2 filmiki z zimnym silnikiem i po przejechaniu ok 20km. Dźwięki na filmach są trochę przerażające i głośniejsze niż w realu – nie wiem może wina mikrofonu w aparacie.
Uprzedzę pytania – jestem przed wymianą rozrządu i chciałbym wiedzieć ew. co jest powodem klepania żeby za jedna robotą zrobić. Auto kupowane od forumowicza i mam podstawy twierdzić że nie było picowane pod handel.
Na zimnym:
http://www.youtube.com/watch?v=KmMLRJE-op0
Po przejechaniu
http://www.youtube.com/watch?v=OJI6-izEtM0
Dzięki za rady i opinie
Pozdrawiam
- Od: 29 sie 2008, 13:24
- Posty: 50
- Skąd: Poznań/Zielona Góra
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0
moim zdaniem to talerzyki / sprężynki na wałkach rozrządu – zrób sobie razem z rozrządem.
na pocieszenie dodam ze u mnie jest czasem tak samo
na pocieszenie dodam ze u mnie jest czasem tak samo
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Też bym obstawiał talerzyki. Je się powinno zmieniać co dwie wymiany rozrządu. Żeby się do nich dostać to trzeba niestety zwalić pokrywy i przy okazji wymienić uszczelki.
Można też je podobno wyklepać, ale jak już wszystko jest rozebrane to chyba lepiej wstawić nowe. Z drugiej strony płaci się stówkę za dwa małe kawałki metalu
U mnie było podobne klekotanie, po wymianie całego rozrządu – cisza.
Można też je podobno wyklepać, ale jak już wszystko jest rozebrane to chyba lepiej wstawić nowe. Z drugiej strony płaci się stówkę za dwa małe kawałki metalu
U mnie było podobne klekotanie, po wymianie całego rozrządu – cisza.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6