Tylne zawieszenie – uszkodzone wszystkie gumy :(
spoko dzieki . szykuje mi sie maly remoncik tylnego zawieszenia (wszystkie tulejki do wywalenia
) ale skoro moga pasowac cale [waaaco?] od 626 to chyba wsadze cale [waaaco?] w zamienniku ( koszt wszystkich [waaaczego?] ok 500zl ) a za jeden orginal 700zl
wiec jak by nie patrzyl jest lekka roznica
- Od: 12 maja 2007, 11:26
- Posty: 43
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda mx6 ge kl 92 i 626 gd
[quote=( koszt wszystkich [waaaczego?] ok 500zl ) a za jeden orginal 700zl
[/quote]
Tak z drugiej strony to trzeba się zastanowić ile jeszcze się pojeździ danym samochodem. Oczywiście to mazda, ale po następnych 20 latach pewnie ulegnie biodegradacji
IMHO nie warto pakować się już w super ori części
pozdrawiam
Tak z drugiej strony to trzeba się zastanowić ile jeszcze się pojeździ danym samochodem. Oczywiście to mazda, ale po następnych 20 latach pewnie ulegnie biodegradacji
pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Plan jest 2 max 3 lata zobaczymy czy się uda 
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
lucek_lukasz ja mam plan 20 :p też zobaczymy czy się uda
jak znalazłeś na allegro za 410 zł to bym się nawet nie zastanawiał i je brał... tylko wg mnie wahaczy powinno być razem 6, a nie 4
tył z 626 GD na stronę, to
– wzdłużny
– poprzeczny tylny (regulujący zbierzność)
– poprzeczny przedni
i tak jeżeli chodzi o wzdłużny i tylny (ten bardziej z przodu) to są takie same jak w GE
natomiast jeżeli chodzi o tylny (ten bardziej z tyłu) to w GE jest inny i w GD jest inny (w GE nim się nie reguluje zbierzności)...
PS
w GE oryg. symbol Mazdy to 28-600A lub 28-600Y w zależności od strony
w GD oryg. symbol Mazdy to 28-600B lub 28-600C w zależności z którego roku Mazda :p B chyba do 89... ale to różnie było, po VINie dokładnie możnaby powiedzieć
Acha te info są o wersjach z jedną osią skrętną
w przypadku dwóch nie jest już tak pięknie
Czyli lucek_lukasz poszukaj jeszcze do siebie tylnego poprzecznego tego ze śrubą umożliwiającą zbieżność
i będziesz miał wszystko
– chyba, że ona się nie wybiła 
jak znalazłeś na allegro za 410 zł to bym się nawet nie zastanawiał i je brał... tylko wg mnie wahaczy powinno być razem 6, a nie 4
– wzdłużny
– poprzeczny tylny (regulujący zbierzność)
– poprzeczny przedni
i tak jeżeli chodzi o wzdłużny i tylny (ten bardziej z przodu) to są takie same jak w GE
natomiast jeżeli chodzi o tylny (ten bardziej z tyłu) to w GE jest inny i w GD jest inny (w GE nim się nie reguluje zbierzności)...
PS
w GE oryg. symbol Mazdy to 28-600A lub 28-600Y w zależności od strony
w GD oryg. symbol Mazdy to 28-600B lub 28-600C w zależności z którego roku Mazda :p B chyba do 89... ale to różnie było, po VINie dokładnie możnaby powiedzieć
Acha te info są o wersjach z jedną osią skrętną

Czyli lucek_lukasz poszukaj jeszcze do siebie tylnego poprzecznego tego ze śrubą umożliwiającą zbieżność
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
No to wszystkie klocki już mam ( 560zł wszystko – razem z nowymi drążkami stabilizatorów z tyłu )
W sobotę czeka mnie zabawa
W sobotę czeka mnie zabawa
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
lucek_lukasz napisał(a):W sobotę czeka mnie zabawa
powodzenia

przygotuj się na wyciąganie zbiornika paliwa do wymiany przedniego poprzecznego.
ja niestety tego nie wymieniłem jak robiłem tylne zawieszenie, bo nie miałem czasu – robiłem w nocy z piątku na sobotę i się spieszyłem bo w sobotę musiałem już autem jechać na wesele, i tak zostało – teraz jak będę robiłę to zmienię i to
Ostatnio edytowano 25 lis 2009, 15:04 przez PLaster, łącznie edytowano 1 raz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Jesteś pewien ze trzeba go wyjmować bo ja ja patrzyłem to wyglądało ze nie trza?
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
lucek_lukasz napisał(a):Jesteś pewien ze trzeba go wyjmować bo ja ja patrzyłem to wyglądało ze nie trza?
u mnie nie dało się wyciągnąć śruby skręcającej wahacze poprzeczne i tym sposobem przedniego nie mogłem wyjąć, jak u Ciebie ta śruba jest odwrotnie założona (jak ktoś obrócił) to nie będziesz musiał go wyjmować.
chodzi dokładnie o śrubę nr 6
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Na szczęście u mnie jest inaczej
( byłem przed chwila pod autem i sprawdziłem nakrętki są os strony baku
)
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
lucek_lukasz napisał(a):Na szczęście u mnie jest inaczej usmiech ( byłem przed chwila pod autem i sprawdziłem nakrętki są os strony baku usmiech )
no to masz szczęście – hmmm... czyli ktoś już tam grzebał
proponuje najpierw WD-40 na te śruby i browarek, potem szczotka druciana, WD-40 i kolejny browarek
no a potem to już łatwa sprawa
ps. nie zapomnij ustawić zbieżności
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Wiem tylko jest jakiś Patent na tą zbieżność bo auto będę robił sobota- niedziele 60 km od domu i tam nie ma żadnej stacji diagnostycznej, no a na rozregulowanym zawieszeniu będę musiał wrócić 
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
w sumie nie ma
ustaw w miarę prosto
tyle że jechać 60km bez zbierzności... to tak marnie, po prostu jest powoli i zobacz czy za bardzo Ci nie ściąga, jak będzie na oko ustawione porządnie, to opon nie zedrzesz, ale jak będą krzywe, tak że okiem to zobaczysz, to przez 60 km możesz sobie popsuć
a śniegu nie zapowiadają, więc do rowu razie czego Cię nie ściągnie
Ale po wymienie wszystkich gum będzie raczej gorzej niż marnie
To tak na pocieszenie
a śniegu nie zapowiadają, więc do rowu razie czego Cię nie ściągnie
Ale po wymienie wszystkich gum będzie raczej gorzej niż marnie
To tak na pocieszenie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
to mnie pocieszyłeś ale co rozumiesz prze na oko??? stawiam auto i od tyłu patrze czy są pod kątem prostym do podłoża czy jak ( poziomica do koła i kombinować )
??
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
jak masz dobry wzrok – tu nie śmieję się tylko po prostu jak potrafisz ocenić czy coś jest prosto czy nie
to tak właśnie zrób na koniec odejdź jakieś 4 metry od samochodu i zobacz czy jedne i drugie koła są prosto znaczy nie zjeżdżają się ani do przodu/tyłu ani górna/dolna część nie jest bardziej ku środkowi
A potem na zbierzność
bo ogólnie ma być ciut powyginane
ale to laserem są w stanie ustawić 
A potem na zbierzność
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):górna/dolna część nie jest bardziej ku środkowi
nie ma regulacji konta pochylenia koła w tylnym zawieszeniu w GD, bynajmniej nie fabrycznie
jak coś to się to reguluje na amortyzatorach
a tak to powinno wyglądać z coupe
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster masz racje, jest tylko zbierzność... sorki
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):PLaster masz racje, jest tylko zbierzność... sorki
spoko
wiem bo przerabiałem ten problem
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
PLaster napisał(a):wiem bo przerabiałem ten problem
ja też
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
PLaster jak rozszyfrować tą tabelkę bo nie bardzo wiem co i jak .... 
- Od: 16 sie 2009, 20:23
- Posty: 34
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V
lucek_lukasz napisał(a):PLaster jak rozszyfrować tą tabelkę bo nie bardzo wiem co i jak ....
jak podasz maila to Ci wyślę cały ten dział o zawieszeniu, może Ci to pomoże
a co do tej tabelki to translator i prawie wsio jasne
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6