ale lukkas_kg chciał łączyć piny... więc jak zmasuje pojedynczą kostkę a piny połączy kabelkiem to może albo zaiskrzyć i nic, albo zaiskrzyć i uwalić diagnostykę komputera
Pali się kontrolka od ABS – uszkodzony czujnik?
1, 2
Bimbak to że wersja amerykańska ma kontrolke check engine to ja wiem i każdy też kto przeczytał np. posta Walusia... używasz nawet jego słów...
ale lukkas_kg chciał łączyć piny... więc jak zmasuje pojedynczą kostkę a piny połączy kabelkiem to może albo zaiskrzyć i nic, albo zaiskrzyć i uwalić diagnostykę komputera
ale lukkas_kg chciał łączyć piny... więc jak zmasuje pojedynczą kostkę a piny połączy kabelkiem to może albo zaiskrzyć i nic, albo zaiskrzyć i uwalić diagnostykę komputera
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
jakie masz kostki w komorze silnika 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Mysza napisał(a):steven napisał:
jakie masz kostki w komorze silnika
No przeciez nie resztki po kubełku z KFC, tylko kostkę czujnika ABS.
Ach no tak zapomniałem, że czujniki ABSu są montowane w komorze silnika, między 2, a 3 tłokiem tak
PS
Nie pisz takich rzeczy, bo jeszcze ktoś to przeczyta i pomyśli, że prawdę mówisz... :/
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):Nie pisz takich rzeczy, bo jeszcze ktoś to przeczyta i pomyśli, że prawdę mówisz... :/
Skoro wiesz lepiej, to spoko, nie bede dyskutowal. Ale ta cala dziura pod maską to się zwie komora silnika coby nie gadać. A kabel od czujki ABS z kostką od PP koła jest za prawym kielichem McPhersona i zamontowany na wysokosci tak jakos 1 tłoka... w V-ce, a w rzędówce to nie wiem, bo nie mam.
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
Mysza kurde nie wiem dlaczego ja cały czas zrozumiałem Twoją wypowiedź, że niby jest w komorze silnika, czyli pod pokrywą... a za chiny nie doierało, że w komorze silnika to może być też pod McPhersonem
bo ze tam jest to wiem
ale nie wpadłem, że to może być komora silnika – jak już pisałem zasugerowałem się, że piszesz o wnętrzu silnika <jeleń> 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam,
U mnie już wszystko OK. Kontrolka paliła się przez nieudolną wymianę osłony przegubu (podobno obejma osłony ma jakiś kołnierz i nie był on dostatecznie wygięty, czy coś w tym stylu i następowały zakłócenia czujnika ABS).
Serwis zrobił to w ramach reklamacji
U mnie już wszystko OK. Kontrolka paliła się przez nieudolną wymianę osłony przegubu (podobno obejma osłony ma jakiś kołnierz i nie był on dostatecznie wygięty, czy coś w tym stylu i następowały zakłócenia czujnika ABS).
Serwis zrobił to w ramach reklamacji
pozdrowienia
ternyk
ternyk
- Od: 5 paź 2007, 14:26
- Posty: 52
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GF DiTD '99
3astec napisał(a):Jak ktoś potrzebuje to mam nowe czujniki abs na tył po 199zł
za tyle to ja chciałem cały kpl sprzedać

Żeby nie było OT to ternyk sprawdź to
bo pieron wie, może Mysza ma rację...Mysza napisał(a):nie ma stalowej obejmy tylko zwykla plastikowa srytytka

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
wracając do kolegi co załozył temat jak jechałeś na dwóch kapciach to koła na przedniej osi kręciły sie szybciej bądz wolniej niz koła na tylenj osi automatycznie abs zgupiał jak założysz nowe gumy to po przejechani kilku kilometrów wróci wszystko do normy
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
slawek323 sądzę, że już dawno to zrobił bo temat jest sprzed 2 miesięcy 

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6