ŁÓDŹ – cykliczne spotkania Grupy Łódzkiej – czwartki 19:30 Sukcesja sektor 2B
steven Filterek powietrza i dolot... prawie kupiłem, bo rura jeszcze nie przyszła. Mam czekać na info kiedy przyjdzie... i będzie jeszcze zakup i założenie zegarów indiglo 
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Majki, nie mają tej gumowej tulejki w IC, powiedzieli że chyba tylko ASO, ale jeszcze jutro podjade na Wróblewskiego
,
GobASS ile bekłeś za zegary

GobASS ile bekłeś za zegary
Moja (była)
>>> K l i c k
Pozdrawiam.
ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!

Pozdrawiam.

Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
czyli stożek zakładasz
fajnie jakbyś sprawdził u nicj na hamowni przed i po 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
andree chwilowo jeszcze nic
Cena w zastecu z założeniem 350 zeta (powód wyższej ceny – urywające się wskazówki w mazdach) Na allegro widziałem po ok. 150 zeta+60 inwerter coby działały. Myślę, że warto dołożyć na lepsze indiglo w zastecu z założeniem.
steven zobaczymy... przed i po raczej nie będę się pchał (ograniczone finanse), ale na wiosnę chętnie sprawdzę, jeżeli będzie więcej chętnych
steven zobaczymy... przed i po raczej nie będę się pchał (ograniczone finanse), ale na wiosnę chętnie sprawdzę, jeżeli będzie więcej chętnych
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Stozek jak stozek, pewnie zabierze 1-2 konie i przesunie moc/moment wyzej. A indiglo w zastecu moim zdaniem brzydsze, nie wiem w czym sa lepsze od tych od momana, ale moim zdaniem nie warto doplacac
Zreszta momanowe mozna zalozyc bez zdejmowania wskazowek, wystarczy o tym powiedziec przy zakupie i przygotuje tarcze do zalozenia bez wyciagania wskazowek.
Moman-owe indiglo do BG

Moman-owe indiglo do BG

Bartg
bardzo ładne, takie chciałam do siebie
ale jakoś się zebrać nie mogę, może na wiosnę
GobASS jaka ta rura będzie do dolotu?
a ja jutro testuje nowy zakup-CB radio- radio Midland i antenka as-ml sirio bodajże
chyba dobry wybór? na jazdę w trasie jak znalazł
pozdrowionka
:)
bardzo ładne, takie chciałam do siebie
GobASS jaka ta rura będzie do dolotu?
a ja jutro testuje nowy zakup-CB radio- radio Midland i antenka as-ml sirio bodajże
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
chyba dobry wybór? na jazdę w trasie jak znalazł
pozdrowionka
-
Ania_TM
Widzewianka_TM kwasówka polerowana 30cm długości 77mm średnicy
Bartg a jak zrobić takie pikne wskazóweczki ?
Bartg a jak zrobić takie pikne wskazóweczki ?
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Widzewianka_TM napisał(a):a ja jutro testuje nowy zakup-CB radio- radio Midland i antenka as-ml sirio bodajże
o której
Moja (była)
>>> K l i c k
Pozdrawiam.
ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!

Pozdrawiam.

Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
andree napisał(a):Widzewianka_TM napisał(a):a ja jutro testuje nowy zakup-CB radio- radio Midland i antenka as-ml sirio bodajże
o której, jak będe na mieście to Cię wywołam
a po 11 jakoś albo po 9, bo do Tomaszowa jutro śmigam
Gobass – ile za ten dolot?
-
Ania_TM
Widzewianka_TM całość ok. 500
Filtr Simota w puszce, filtr odmy, kolanka, rura, adapter do przepływki, montaż przepływki na wspornikach (z miejscem na "odzysk" oleju z odmy) i montaż całości w aucie (bo jestem leniwy)
Filtr Simota w puszce, filtr odmy, kolanka, rura, adapter do przepływki, montaż przepływki na wspornikach (z miejscem na "odzysk" oleju z odmy) i montaż całości w aucie (bo jestem leniwy)
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Z tego co widzę to simot w miarę tani
zoabczymy jak będzie wyglądało 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven Samego filtra nie będzie widać bo jest zamknięty w puszce
Wygląda toto mniej więcej tak.

Wygląda toto mniej więcej tak.
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
o kurde, puszka 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Mówiłem że puszka
Poza tym... nie ma za bardzo jak wstawić stożka bez większego przerabiania, żeby był ładnie widoczny pod maską w BG
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Bartg a jak zrobić takie pikne wskazóweczki ?
Farba UV do wskazowek + podswietlenie ledami niebieskimi od gory, w BA wystarczy wskazowki pomalowac, bo sa podswietlane oddzielnie.
GobASS napisał(a):Widzewianka_TM całość ok. 500
Filtr Simota w puszce, filtr odmy, kolanka, rura, adapter do przepływki, montaż przepływki na wspornikach (z miejscem na "odzysk" oleju z odmy) i montaż całości w aucie (bo jestem leniwy)
Pytanie po co to robic w Zastecu, calosc czesci nie wiecej jak 300zl, a Zastec sobie zawsze liczyl
Filtr wychodzi w cenie części z netu. Robocizna, jak za przesyłkę, więc nie tak drogo... jak dobrze pójdzie to za filtr powietrza z dolotem i filtr odmy zamknie się w 450... jak nie, to poniżej 500
Farbkę będę musiał poszukać i gdzieś zakupić... podświetlanie, może uda się nawet na diodach UV
Farbkę będę musiał poszukać i gdzieś zakupić... podświetlanie, może uda się nawet na diodach UV
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
Spoko twoja kasa, wiec wydasz jak chcesz. Moim zdaniem 450zl za dolot jest bez sensu, jesli nie ruszysz wydechu, bo da ci to niewiele/nic, a przesunie moc i moment wysoko. Zawsze najlepiej tuning zaczac przywracajac auto do serii, czyli najpierw hamownia, jak mamy okolice serii mozna sie brac za tuning 
Wydech nowy na wiosnę
całość bez kolektora wydechowego 
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
To nie lepiej poczekac do wiosny i wsadzic 1.8 ? Generalnie silniki mazdy sa dosc odporne na modyfikacje ( szczegolnie w porownaniu do Hondy ) wiec to troche takie rzezbienie w g...ie 
Ostatnio edytowano 25 lis 2009, 23:45 przez Bartg, łącznie edytowano 1 raz
tak odnośnie Tuningu ostatnio coś mi Mazda zmuliła, ale że nie miałem czasu na nic to odpuściłem sobie grzebaninę
ale w końcu postanowiłem powalczyć z przerywaniem i mniejszą mocą
no to sprawdziłem świece, dolot, kable wyczyściłem przepływkę i czujnik wała i wałków i było aż za dobrze... ale mówię sprawdzę jeszcze błędy:
ku mojemu zdziwieniu czujnik położenia przepustnicy i silnik krokowy
ten drugi to w sumie nic dziwnego, bo był niepodłączony
ale TPS nie działał, bo jeden przewód się przerwał :p wszystko polutowane, dopuki nie kupię drugiej wtyczki
dzisiaj mały teścik i od 0 do 100km/h mam już poniżej 9s
a to w sumie wystarcza 
ku mojemu zdziwieniu czujnik położenia przepustnicy i silnik krokowy
ten drugi to w sumie nic dziwnego, bo był niepodłączony
dzisiaj mały teścik i od 0 do 100km/h mam już poniżej 9s
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd