Szanowni,
mam problem jak w temacie. Mianowicie przy większych prędkościach (od 100km/h w górę) w kabinie robi się spory hałas będący wynikiem uderzania wiatru w coś blaszanego pod podwoziem. Wiatr uderza w coś mniej więcej pomiędzy komorą silnika, a konsolą środkową/gałką zmiany biegów, oczywiście pod spodem, pośrodku auta. Gdy wieje silny boczny wiatr hałas występuje także przy mniejszych prędkościach. Byłem u dwóch mechaników i wg. nich wszystko jest w porządku, ja ich zdania nie podzielam.
Auto to amerykańska 6, 2.3L, automat.
Prośba o pomoc w zlokalizowaniu źródła problemu bądź podpowiedź co sprawdzić.
Pozdrawiam,
decerios
Wiatr uderza o coś pod autem przy większych prędkościach – co to może być ?
Strona 1 z 1
a moze plastik od silnika, ten od spodu,
jest poprostu luzny
i na postoju nic nie widac a jak pojawi sie cisnienie lub pod..
to go odchyla..itp..
lub nadkola w przednich blotnikach..
E.
jest poprostu luzny
i na postoju nic nie widac a jak pojawi sie cisnienie lub pod..
to go odchyla..itp..
lub nadkola w przednich blotnikach..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witaj,
poprawiłem temat Twojego wątku na zgodny z Regulaminem – pamiętaj, by w Opcjonalnym opisie zawrzeć informacje o modelu oraz typie silnika. Forumowicze mogą wtedy łatwiej zlokalizować problem, którego dotyczy wątek.
poprawiłem temat Twojego wątku na zgodny z Regulaminem – pamiętaj, by w Opcjonalnym opisie zawrzeć informacje o modelu oraz typie silnika. Forumowicze mogą wtedy łatwiej zlokalizować problem, którego dotyczy wątek.
kprzemo24 napisał(a):Osłona silnika potocznie zwana "pampersem" Mi się zdarzyło to już 2 razy...
ale co 2 razy z tym pampersem?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ja ostatnio slysze chałas przy zmianie i jezdzie na biegu 3 i 4, podczas przyspieszania slychac jakies szmery jakby cos szorowało, chałas ustepuje gdy wrzuce bieg 5. Z czego to moze wynikac, czy rowniez powodem jest osłona silnik? moze zostala zle przykrecona podczas wymieny oleju i wkład filtra oleju?
-
LUCKY 6
Mi się to zdarzyło po ostatnim serwisie. Przy prędkościach powyżej 90km/h cos waliło pod autem. Nic nie było widać pod spodem, ale sprzwdziłem osłonę pod silnikiem i w okolicach zderzaka nie była dokręcona. Pomogłem sobie sznurówką, a potem do serwisu. Okazało się, że śrubeczki leżały sobie jeszcze. Praktykant dokręcał osłonę i chyba stwierdził, że nie wszystkie są potrzebne:)
Moja Madzia http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57080
- Od: 26 lis 2007, 14:31
- Posty: 56
- Skąd: Siemianowice Śląskie PL / Clonmel IRL
- Auto: Mazda 323f BA Z5 '95
Najprawdopodobniej jest to rezonans blaszki (nie wiem do czego służy) , zamocowanej po stronie pasażera, w przedziale komory silnika. Przy jeździe z dużą prędkością pęd powietrza powoduje jej drgania. Mogę ci przesłać zdjęcie o którą blaszkę chodzi, jeżeli sam jej nie odkryjesz. Trywialna rzecz, a denerwuje... miałem to samo, 5 minut roboty.http://forum.mazdaspeed.pl/images/smiles/hahaha.gif
Staram sie zlokalizować tą blaszkę, ale bezskutecznie – pomóż.
Czy ona znajduje sie w dolnej czesci silnika, czyli musze wejść pod auto?
Może zrób zdjęcie z większej odległości.
dzieki
pzdr
ms
Czy ona znajduje sie w dolnej czesci silnika, czyli musze wejść pod auto?
Może zrób zdjęcie z większej odległości.
dzieki
pzdr
ms
-
mscorp
U mnie wygląda to w ten sposób , że po przekroczeniu 110 km/h pojawia się dźwięk podobny do tego jaki panuje na pokładzie samolotu, zapewne od pędu powietrza, czy to możliwe, że to wina tej blaszki lub nadkoli ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6