Witam.
MAm pytanko do kolegów. Muszę zmienić paski klinowe w moim autku i nie wiem dokładnie jak do tego się zabrać.
Strasznie tam mało miejsca i pomimo zdjęcia nadkola i osłony silnika nie mogę dojrzeć napinacza paska.
Mógłby ktos sie podzielić informacją jak wymienić te paski w własnym zakresie?
Pasek klinowy
ostatnio wymienialem pasek w mojej mazdzie i cobys mial lepszy dostep wyjmij kolo a napiinacz jest troche wyzej
- Od: 19 kwi 2009, 23:46
- Posty: 5
- Skąd: Wishaw
- Auto: Mazda Premacy
witam panowie jak to jest czy jeżeli piszczy pasek klinowy to powinien być on naciągnięty czy coś jest z tym nie tak były zmieniane w wakacje na nowe . Teraz przy tej pogodzie jak wrzucam drugi bieg to przez chwile piszczy a jak się silnik nagrzeje to jest ok.
Ja mam disla 2002 no i paski sa boscha jeszcze jedno wczoraj wracałem z wawy gdy załączyłem ogrzewanie to czuc jakby coś się tliło tak delikatnie nie wiem czy to ma związek ze ślizgającym sie paskem
Mitsuboshi w wielu japończykach jako oryginał kosztują 47zł za komplet a BANDO JAPAN 40zł za komplet (do Premacy Diesel)

Oleje Mazda Dexelia i Honda, części, akcesoria i materiały eksploatacyjne do samochodów osobowych___ sklep@dexelia.pl, tel: 505 949 900, → SKLEP DEXELIA←
- Od: 21 sie 2007, 10:05
- Posty: 86
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Mazda 5 2.0B 2007
Łukasz napisał(a):– to ja biorę 20 sztukYard napisał(a):Oryginał do diesla kosztuje 54 zł.!! To cena chyba z przed roku...
Bosch do wersji z klimą (13x1050) 30zł kpl (2-szt) , zakup i montaż tydzień temu.
A czym różni się oryginał od np. Bosch-a ? to jest część "eksploatacyjna" i taki producent jak np. Bosch pewne normy produkcyjne musi spełniać.
Owszem na oryginale zrobimy więcej km .. tyko po co ?
wszystko jest trudne nim stanie sie proste
- Od: 14 wrz 2008, 21:37
- Posty: 56
- Skąd: Zywiec
- Auto: Premacy 2 DiTD 2001r 185kkm
to ,to ja wiem.Kiedyś kupiłem ContiTech i pojechałem do Jaksy na wymianę przy okazji wymiany rozrządu.Chłopaki powiedzieli mi,że wszystko inne niż orginał nie pasuje ze względu na kształt ,więc zakupiłem orginały (bodajże coś ok.90zł za komplet).Pojezdziłem trochę – zaczęły "mlaskać" – wymiana na drugie (też orżinal ) i to samo ,znowu mlaskanie po jednym sezonie.I teraz najlepsze bo na dzień dzisiejszy Mazda sprzedaje te orginały po ok.380zł za kompletstary_jac napisał(a):Bosch do wersji z klimą (13x1050) 30zł kpl (2-szt) , zakup i montaż tydzień temu

Czy ktoś już ma doświadczenia po paskach z tej firmy?
– no właśnie raczej NIEstary_jac napisał(a):Owszem na oryginale zrobimy więcej km ..

Może ktoś wie gdzie można do DiTD kupić Mitsuboshi ( wiem na 100%,że dobra jakość),ewentualnie Bando??

- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
zbit czy mógłbyś podać numer tych pasków ? Jeśli możesz to odczytaj numer z pasków na samochodzie,bo na stronie bando wypatrzyłem w tym rozmiarze,ale jest dużo rodzajów.Wiedziałbym które zamówić.Aha i jeszcze jedna ważna sprawa
Paski do DiTD powinny mieć nie 1050mm długości a podobno 1040mm 



- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość